dc.contributor.author | Грабко, В. В. | uk, ru |
dc.contributor.author | Левицький, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Бартецький, А. А. | uk |
dc.contributor.author | Левицкий, С. М. | ru |
dc.contributor.author | Бартецкий, А. А. | ru |
dc.contributor.author | Grabko, V. V. | en |
dc.contributor.author | Levitsky, S. M. | en |
dc.contributor.author | Bartetskyy, A. A. | en |
dc.date.accessioned | 2018-02-05T13:56:36Z | |
dc.date.available | 2018-02-05T13:56:36Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Грабко В. В. Застосування логіко-часових функцій у задачі діагностування гальмівних кіл перетворювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів [Текст] / В. В. Грабко, С. М. Левицький, А. А. Бартецький // Електромеханічні і енергозберігаючі системи. – 2016. – № 1. – С. 25–31. | uk |
dc.identifier.issn | 2072-2052 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19563 | |
dc.description.abstract | Запропоновано математичну модель діагностування гальмівних кіл частотно-керованих асинхронних електроприводів із великим часом гальмування. Застосування моделі, що реалізована з використанням логіко-часових функцій, дозволяє визначати ступінь наближення стану гальмівного кола до аварійного. Розв’язання даної задачі полягає у формуванні необхідної кількості зразкових логіко-часових функцій, розкладанні діагностичних ознак поточних вимірюваних сигналів у квазічасовий ряд із подальшим порівнянням зі зразковими логіко-часовими функціями. У результаті почергового додавання за модулем два логіко-часової функції, яка відображає поточний стан гальмівного кола перетворювача частотно-керованого асинхронного електропривода та зразкових логіко-часових функцій, які характеризують певні пошкодження гальмівного кола, отримуємо логіко-часову функцію, відрізок існування якої є найменшим, що пропонується приймати як діагностичний результат. Цей результат свідчить про ступінь наближення гальмівного кола до стану, що характеризує певний вид пошкодження. Запропоновану математичну модель можна реалізувати як на схемотехнічному рівні, так і засобами програмованої логіки. Також запропонована математична модель із застосуванням логіко-часових функцій може бути узагальнена для діагностування складних об’єктів. | uk |
dc.description.abstract | В статье предложена математическая модель диагностирования тормозных цепей частотно-управляемых асинхронных электроприводов с большим временем торможения. Применение модели, реализованная с использованием логико-временных функций, позволяет определять степень приближения состояния тормозной цепи к аварийному. Решение данной задачи заключается в формировании необходимого количества образцовых логико-временных функций, разложении диагностических признаков текущих измеряемых сигналов в квазивременной ряд с последующим сравнением с образцовыми логико-временными функциями. В результате поочередного сложения по модулю два логико-временной функции, которая отображает текущее состояние тормозной цепи преобразователя частотно-управляемого асинхронного электропривода, и образцовых логико-временных функций, которые характеризуют определенные повреждения тормозной цепи, получаем логико-временную функцию, отрезок существования которой является наименьшим, что предлагается принимать как диагностический результат. Этот результат свидетельствует о степени приближения тормозной цепи к состоянию, что характеризует определенный вид повреждения. Предложенную математическую модель можно реализовать как на схемотехническом уровне, так и средствами программируемой логики. Также предложена математическая модель с применением логико-временных функций может быть обобщена для диагностирования сложных объектов. | ru |
dc.description.abstract | In the article the mathematical model of diagnosing brake circuits frequency-controlled asynchronous electric brake having a great time. The use of models implemented using logic-time functions, allows you to define the degree of approximation to the state of emergency braking circuit. Solving this problem is the formation of the required number of exemplary logic-time functions, the current expansion of the diagnostic features of measured signals in the quasi-time series with subsequent comparison with exemplary logic-time functions. As a result, sequential addition modulo two logic-time function that displays the current state of the brake circuit transducer frequency-controlled asynchronous electric drive and exemplary logic-time functions that characterize some damage brake circuit get logic-time function segment whose existence is the smallest offered to take as a diagnostic outcome. This result indicates the degree of approximation to the state of the brake circuit. characterizing a certain type of damage. The mathematical model can be implemented as the schematic level and means of programmable logic. Also, the mathematical model using logic-time functions can be generalized to diagnose complex objects. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського | uk |
dc.relation.ispartof | Електромеханічні і енергозберігаючі системи. № 1 : 25–31. | uk |
dc.subject | гальмівні кола | uk |
dc.subject | логіко-часові функції | uk |
dc.subject | діагностування | uk |
dc.subject | частотний перетворювач | uk |
dc.subject | електропривод | uk |
dc.subject | тормозные цепи | ru |
dc.subject | логико-временные функции | ru |
dc.subject | диагностирование | ru |
dc.subject | частотный преобразователь | ru |
dc.subject | электропривод | ru |
dc.title | Застосування логіко-часових функцій у задачі діагностування гальмівних кіл перетворювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів | uk |
dc.title.alternative | Применение логико-временных функций в задаче диагностирования тормозных цепей преобразователей частотно-управляемых асинхронных электроприводов | ru |
dc.title.alternative | The use of logic-temporal functions in the problem diagnosing brake circuits converters frequency-controlled asynchronous electric drives | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 621.314 | |