Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДрабовський, А. Г.uk
dc.contributor.authorІванюта, П. В.uk
dc.date.accessioned2018-05-30T09:25:46Z
dc.date.available2018-05-30T09:25:46Z
dc.date.issued2016-07
dc.identifier.citationДрабовський А. Обґрунтування методики визначення життєвого циклу товару [Текст] / Анатолій Драбовський, Павло Іванюта // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 3. – С. 25-32.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21489
dc.description.abstractРозглянуто методику визначення життєвого циклу товару на основі таких економічних показників, як: доходи, витрати і прибуток, — узагальнені етапи в залежності від тривалості процесу серійного виробництва, класифікації та частки внесення витрат, а також встановлення ціни. Для визначення життєвого циклу товару обґрунтовано застосування статистичного методу ковзної середньої.uk
dc.description.abstractРассмотрена методика определения жизненного цикла товара на основе экономических показателей, как доходы, затраты и прибыль, обобщенные этапы в зависимости от продолжительности процесса серийного производства, классификации и доли осуществления затрат, а также установления цены. Для определения жизненного цикла товара обоснованно применение статистического метода скользящей средней.ru
dc.description.abstractThere has been considered the methodology of determining the product life cycle based on economic indicators such as income, expenses and profits, generalized stages depending on the duration of process of the serial production, making classification and share costs and pricing. There has been substantiated the application of statistical method of moving average for determining the product life cycle.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 3 : 25-32.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1924
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectчистий прибутокuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectобсягuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectжизненный цикл товараru
dc.subjectрынокru
dc.subjectчистая прибыльru
dc.subjectзатратыru
dc.subjectспросru
dc.subjectобъёмru
dc.subjectценаru
dc.subjectproduct life cycleen
dc.subjectmarketen
dc.subjectnet profiten
dc.subjectcosten
dc.subjectdemanden
dc.subjectvolumeen
dc.subjectpriceen
dc.titleОбґрунтування методики визначення життєвого циклу товаруuk
dc.title.alternativeОбоснование методики определения жизненного цикла товараru
dc.title.alternativeRationale Methodology for Determining Product Life Cycleen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.8 : 338.67


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію