Апаратно-програмна реалізація автоматизованих лабораторних практикумів віддаленого доступу
Анотації
В статті розглянуто способи організації автоматизованих лабораторних практикумів з використанням віддаленого доступу в структурі систем дистанційного навчання інженерного рівня. Обґрунтовано економічну та практичну доцільність використання вибраних апаратно-програмних засобів реалізації практикумів такого призначення. Наведені практичні результати апробації практикумів віддаленого доступу на прикладі Web-орієнтованого лабораторного стенда вивчення режимів роботи та динамічної ідентифікації термодинамічного об’єкта з розподіленими параметрами. Зроблені висновки щодо необхідності апаратної і програмної модернізації розробленого інструментального засобу. Рассмотрены способы организации автоматизированных лабораторных практикумов с использованием удаленного доступа в структуре систем дистанционного обучения инженерного уровня. Обоснованна экономическая и практическая целесообразность использования выбранных аппаратно-программных средств реализации практикумов этого назначения. Приведены практические результаты апробации использования практикумов удаленного доступа на примере Web-ориентированного лабораторного стенда для изучения динамических режимов работы и динамической идентификации термодинамического объекта с распределенными параметрами. Сделаны выводы о необходимости аппаратной и программной модернизации разработанного инструментального средства. The ways of the automated laboratory practical using remote access in the structure of distance learning systems of engineering level have been reviewed in the article. Economic and practical goal of the chosen hard and software implementation of practical purposes have been substantiated. The practical results of testing the practical with remote access are shown on the example of Web — based laboratory model for studying the dynamic modes and the object identification of thermodynamic and dynamic parameters. The conclusions on the necessity of upgrading hardware and software tool developed by the method have been drawn.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22110