Структурна реалізація системи тризонного регулювання швидкості синхронного двигуна з постійними магнітами при використанні оптимальних стратегій керування
Автор
Толочко, О. І.
Бовкунович, В. С.
Сопіга, М. В.
Дата
2017-10Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Запропоновано нову структурну реалізацію системи тризонного регулювання швидкості системи електропривода на базі синхронного двигуна з постійними магнітами з використанням оптимальних стратегій керування «Максимальний момент на ампер» та «Максимальний ампер на вольт», в якій підтримка напруги статора на максимально припустимому рівні здійснюється не за допомогою додаткового контуру напруги, а за рахунок подвійного динамічного обмеження моментоутворювальної складової струму статора. Предложена новая структурная реализация системы трехзонного регулирования скорости системы электропривода на базе синхронного двигателя с постоянными магнитами при использовании оптимальных стратегий управления «Максимальный момент на ампер» и «Максимальный момент на вольт», в которой поддержка напряжения статора на максимально допустимом уровне осуществляется не с помощью дополнительного контура напряжения, а за счет двойного динамического ограничения моментообразующей составляющей тока статора. A new structural implementation of three-zone speed control system of electric drive system based on synchronous motor with permanent magnets has been proposed. It uses optimal control strategies "Maximum torque per ampere" and "Maximum torque per volt", in which the support of stator voltage at the maximally acceptable level is carried out not with additional voltage circuit, but due to the double dynamic limitation of the moment-forming component of the stator current.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22244