Технологія навчання теоретичної механіки бакалаврів на платформі LMS MOODLE
Автор
Подлєсний, С. В.
Єрфорт, Ю. О.
Жук, Я. А.
Криворучек, В. В.
Дата
2017-12Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Подана розроблена кафедрою технічної механіки Донбаської державної машинобудівної академії система дистанційного навчання теоретичної механіки бакалаврів інженерних спеціальностей в електронному середовищі LMS MOODLE. Розглянуті навчальні можливості платформи MOODLE, етапи створення системи, її структура, яка включає теоретичний матеріал, методичні рекомендації щодо виконання практичних, самостійних, розрахунково-графічних робіт, тести, глосарій та ін. Приділено увагу організації самостійної роботи студентів. Подана методика змішаного навчання спрямована на формування у студентів здатності до інформаційно-пізнавальної діяльності, що є істотним елементом професійної підготовки студентів, яка передбачає фундаментальні знання у взаємозв’язку з майбутньою професією. Представлена разработанная кафедрой технической механики Донбасской государственной машиностроительной академии система дистанционного обучения теоретической механике бакалавров инженерных специальностей в электронной среде LMS MOODLE. Рассмотрены учебные возможности платформы MOODLE, этапы создания системы, ее структура, которая включает теоретический материал, методические рекомендации по выполнению практических, самостоятельных, расчетно-графических работ, тесты, глоссарий и др. Уделено внимание организации самостоятельной работы студентов. Представлена методика смешанного обучения, направленная на формирование у студентов способности к информационно-познавательной деятельности, что является существенным элементом профессиональной подготовки студентов, предусматривающей фундаментальные знания во взаимосвязи с будущей профессией. The authors present the results of the implementation of the Moodle-platform educational distance course of theoretical mechanics for engineering students in Donbas State Engineering Academy. In the article, readers will find the explanation of the key educational principles within the digital Moodle platform, the detailed logical guidance for creating such a platform and the description of its structure including theoretical materials, methodical recommendations for practical and graphic-calculated work, tests, glossary, etc. The paper also shows how to organize the individual student work in the most effective way. The methodic of mixed education revealed in the article is aimed at improving students’ ability to gain new knowledge – both fundamental knowledge and practical skills – which is regarded as an important element of their professional learning.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22440