Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorБогачук, В. В.uk
dc.contributor.authorБардош, М. М.uk
dc.date.accessioned2019-01-09T14:04:22Z
dc.date.available2019-01-09T14:04:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationМодернізація тягового електропривода трамвая КТ4-СУ [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. М. М. Бардош ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів. – Електронні текстові дані (1 файл: 814 Кбайт). – Вінниця, 2016. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23085
dc.descriptionКерівник: канд. техн. наук, доц. Богачук В. В.uk
dc.description.abstractЗдійснено модернізацію електропривода трамвая. Для цього на основі техніко-економічних показників вибрано систему електропривода, розраховано навантажувальну діаграму та вибрано двигун постійного струму, вибрано апаратуру керування, а також розроблено схему автоматичного керування електроприводом. Для перевірки працездатності розробленої системи керування досліджено перехідні процеси використовуючи ППП Mathcad та ППП Simulink. Розроблено структурну схему сучасної бортової інформаційно-обчислювальної системи вагона, яка одночасно виконує функції інформування водія про режими роботи двигунів і автоматично протоколює ці параметри із визначеною дискретністю, а також накопичення інформації з бортових вимірювальних пристроїв і її наступний аналіз із метою вироблення нових рекомендацій для водіння вагона. Розроблено систему накопичення енергії рекуперації на базі супермаховиків.uk
dc.description.abstractОсуществлена модернизация электропривода трамвая. Для этого на основе технико - экономических показателей выбрано систему электропривода, рассчитано нагрузочную диаграмму и выбран двигатель постоянного тока , выбрано аппаратуру управления , а также разработана схема автоматического управления электроприводом. Для проверки работоспособности разработанной системы управления исследованы переходные процессы используя ППП Mathcad и ППП Simulink. Разработана структурная схема современной бортовой информационно - вычислительной системы вагона, которая одновременно выполняет функции информирования водителя о режимах работы двигателей и автоматически протоколирует эти параметры с определенной дискретностью , а также накопление информации с бортовых измерительных устройств и ее последующий анализ с целью выработки новых рекомендаций для вождения вагона. Разработана система накопления энергии на базе супермаховиков.ru
dc.description.abstractUpgrades electric tram. To do this, on the basis of technical and economic parameters selected electric system calculated the load chart and select DC motor control equipment is selected and developed an automatic scheme for motor control . To test the performance of the developed control system transients investigated using Mathcad PPP and PPP Simulink. A block diagram of modern on-board information and accounting system of the car, which also serves as the driver information about the engine behavior and automatically protokolyuye these parameters with specified increments and collect information from the on-board measuring equipment and its subsequent analysis in order to develop new guidelines for driving the car. The system of energy storage at the recovery supermahovykov.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectелектроприводuk
dc.subjectтрамвайuk
dc.subjectдвигун постійного струмуuk
dc.subjectрекупераціяuk
dc.subjectсупермаховикuk
dc.subject7.05070202
dc.titleМодернізація тягового електропривода трамвая КТ4-СУuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію