Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorБогачук, В. В.uk
dc.contributor.authorКшишневський, В. О.uk
dc.date.accessioned2019-01-09T14:33:50Z
dc.date.available2019-01-09T14:33:50Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationМодернізація тягового електропривода електровоза ЧС-4 [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. О. Кшишневський ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів. – Електронні текстові дані (1 файл: 561 Кбайт). – Вінниця, 2016. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23088
dc.descriptionКерівник: канд. техн. наук, доц. Богачук В. В.uk
dc.description.abstractРозробка системи керування електропривода електровоза постійного струму. На основі техніко-економічних показників вибрано систему електропривода, розраховано та вибрано електродвигун, досліджено характеристики динамічному режимі, а також розроблено електричні схеми САЕП механізму електропривода електровоза. Сформовано умови енергоефективної рекуперації електровоза ЧС-4 та запропоновано новий спосіб проведення режиму рекуперативного гальмування. Крім того, запропоновано математичну модель режимів обміну енергією між накопичувачем і тяговим приводом електровоза ЧС-4 та вироблено рекомендації по застосуванню супермаховиків і деталізація їх характеристик. Визначено заходи безпечної експлуатації системи електроприводу та правила безпеки для персоналу, який обслуговує та експлуатує електровоз.uk
dc.description.abstractРазработка системы управления электропривода электровоза постоянного тока. На основе технико-экономических показателей выбрано систему электропривода, рассчитаны и выбраны электродвигатель, исследованы характеристики динамическом режиме, а также разработаны электрические схемы САЕП механизма электропривода электровоза. Сформированы условия енергоефективной рекуперации электровоза ЧС-4 и предложен новый способ проведения режима рекуперативного торможения. Кроме того, предложена математическая модель режимов обмена энергией между накопителем и тяговым приводом электровоза ЧС-4 и выработаны рекомендации по применению супермаховика и детализация их характеристик. Определены меры безопасной эксплуатации системы электропривода и правила безопасности для персонала, обслуживающего и эксплуатирующего электровоз.ru
dc.description.abstractDevelopment of the control system of the electric locomotive of direct current. On the basis of technical and economic parameters of the electric system selected, designed and selected motor investigated the characteristics dynamically and electric circuits SAEP mechanism electric locomotive. Under these circumstances enertoefektyvnoyi recovery electric WC-4 and proposed a new way of regenerative braking mode. In addition, the proposed mathematical model regimes enertiyeyu exchange between the drive and the electric traction drive WC- 4 and made recommendations on the application supermahovik and detail their characteristics. The measures safe operation of the electric system and the safety rules for personnel, serving and operating the locomotive.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectелектроприводuk
dc.subjectелектровозuk
dc.subjectрекупераціяuk
dc.subjectнакопичувач енергіїuk
dc.subject7.05070202
dc.titleМодернізація тягового електропривода електровоза ЧС-4uk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію