Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorПаянок, О. А.uk
dc.contributor.authorМукомел, В. Ю.uk
dc.date.accessioned2019-01-10T11:12:12Z
dc.date.available2019-01-10T11:12:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationМодернізація система регулювання фар легкового автомобіля [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. Ю. Мукомел ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів. – Електронні текстові дані (1 файл: 889 Кбайт). – Вінниця, 2016. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23091
dc.descriptionКерівник: канд. техн. наук, доц. Паянок О. А.uk
dc.description.abstractРозроблено систему автоматичного регулювання фар легкового автомобіля. Була розглянута конструкція механізму регулювання фар, проаналізований цикл його роботи. За поставленим технічним завданням були пораховані статичні і динамічні моменти двигунів під час перехідних процесів пуску механізму. Була визначена потрібна потужність для привідних двигунів і виконане техніко-економічне обґрунтування вибору системи електроприводу, в якості якої вибрано систему ШІП-ДПС на базі мікроконтролера. Розроблено пристрій на базі мікроконтролера Atmega 128 відповідно до вимог завдання. Розроблені схеми структурна, електрична принципова, алгоритми керування системою автоматичного регулювання фар, програми. У розділі «Охорона праці» виконано системний аналіз надійності та безпеки автомобільної системи.uk
dc.description.abstractРазработана система автоматического регулирования фар легкового автомобиля. Была рассмотрена конструкция механизма регулировки фар, проанализирован цикл его работы. По поставленному техническому заданию были посчитаны статические и динамические моменты двигателей во время переходных процессов пуска механизма. Была определена требуемая мощность для приводных двигателей и выполнено технико-экономическое обоснование выбора системы электропривода, в качестве которой выбрана система ШИП-ДПС на базе микроконтроллера. Разработано устройство на базе микроконтроллера Atmega 128 в соответствии с требованиями задачи. Разработанные схемы структурная электрическая принципиальная, алгоритмы управления системой автоматического регулирования фар, программы. В разделе «Охрана труда» выполнен системный анализ надежности и безопасности автомобильной системы.ru
dc.description.abstractThe system automatically adjust the headlights of the car. Was considered design regulation mechanism headlights, analyzed a series of his work. For the set terms of reference were counted static and dynamic moments during engine transients start mechanism. It was determined the power required to drive the engines and completed the feasibility study for the choice of electric, as selected by the STS-SHIP system based on a microcontroller. A device based on microcontroller Atmega 128 in accordance with the requirements of the job. Schemes structural, electrical principle, control algorithms headlights automatic control system and programs. In the "Health" performed a systematic analysis of reliability and safety of automotive systems.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectелектроприводuk
dc.subjectадаптивне освітленняuk
dc.subjectмікропроцесорuk
dc.subjectлегковий автомобільuk
dc.subjectШІП-ДПСuk
dc.subject7.05070202
dc.titleМодернізація система регулювання фар легкового автомобіляuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію