Інтелектуальна система керування ботами для військової комп’ютерної гри
Abstract
У дипломному проекті розроблено інтелектуальну систему керування ботами в військові комп’ютерні грі.
Проведено дослідження та аналіз існуючих аналогів на ринку, та обґрунтування доцільності розробки інтелектуального модулю. Виконано обґрунтування вибору нейронної мережі. Розроблено алгоритм роботи інтелектуального модулю та обґрунтовано вибір нейронної мережі.
Запропоновану систему реалізовано з використанням графічного рушія Unity3Dта програмного середовища MonoDevelop,на об’єктно-орієнтованій мові програмування C#. Dans le projet de thèse développée militaires bots informatiques de contrôle intelligents dans le jeu.
La recherche et l'analyse des analogues existants sur le marché, et la justification de l'élaboration du module intelligent. Fait raison du choix du réseau de neurones. Le module d'algorithme de réseau neuronal choix intelligent et éclairé.
Le système est mis en œuvre en utilisant Unity3D moteur graphique et environnement logiciel MonoDevelop, orienté objet langage de programmation C #.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23152