Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБіліченко, В. В.uk
dc.contributor.authorСмирнов, Є. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-25T14:38:28Z
dc.date.available2019-01-25T14:38:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationБіліченко В. В. Визначення стратегії технічного розвитку автотранспортного підприємства (на прикладі ПП «Автотранском») [Текст] / В. В. Біліченко, Є. В. Смирнов // Вісник машинобудування та транспорту. – 2016. – № 2. – С. 29-36.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23448
dc.description.abstractВ роботі розглянуто технічний розвиток автотранспортних підприємств як механізм підвищення ефективності їх господарювання. Технічний розвиток являє собою комплекс заходів, оснований на розвитку парку рухомого складу комплексних автотранспортних підприємств з урахуванням розвитку їх виробничо-технічної бази на основі системного підходу. На основі систематизації наукових розробок в роботі виконано пошук та моделювання стратегій технічного розвитку і визначено оптимальну стратегію технічного розвитку на прикладі ПП «Автотранском». За результатами аналізу ефективності роботи ПП «Автотранском» та результатами SWOT-аналізу в роботі було виявлено дві стратегії розвитку, а саме: збільшення присутності на ринку перевезення легких нафтопродуктів та ринку мінеральних будівельних сумішей. Для цих стратегій запропоновано варіанти реалізації за рахунок модернізації парку рухомого складу різними моделями автомобілів та розроблено необхідні заходи з розвитку виробничо-технічної бази. В процесі моделювання варіантів технічного розвитку було визначено річні показники роботи рухомого складу за варіантами та значення показників техніко-економічних критеріїв ефективності, які відповідають обмеженням моделі стратегій технічного розвитку та цільової функції їх ефективності. Визначення оптимальної стратегії технічного розвитку ПП «Автотранском» виконано на основі «методу найгіршого випадку», та встановлено, що оптимальним варіантом технічного розвитку є варіант 1.2, який передбачає модернізацію парку автомобілів-бензовозів автопоїздами на основі тягача DAF FT CF85.430 та напівпричепа бензовоза ємністю 32 м3.uk
dc.description.abstractВ работе рассмотрено техническое развитие автотранспортных предприятий как механизм повышения эффективности их хозяйствования. Техническое развитие представляет собой комплекс мероприятий, основанный на развитии парка подвижного состава комплексных автотранспортных предприятий с учетом развития их производственно-технической базы на основе системного подхода. На основе систематизации научных разработок в работе выполнен поиск и моделирование стратегий технического развития и определена оптимальная стратегия технического развития на примере ЧП «Автотранском». По результатам анализа эффективности работы ЧП «Автотранском» и результатам SWOT-анализа в работе были выявлены две стратегии развития, а именно: увеличение присутствия на рынке перевозки легких нефтепродуктов и рынке минеральных строительных смесей. Для этих стратегий предложены варианты реализации за счет модернизации парка подвижного состава различными моделями автомобилей и разработаны необходимые меры по развитию производственно-технической базы. В процессе моделирования вариантов технического развития были определены годовые показатели работы подвижного состава по вариантам и значения показателей технико-экономических критериев эффективности, которые соответствуют ограничениям модели стратегий технического развития и целевой функции их эффективности. Определение оптимальной стратегии технического развития ЧП «Автотранском» выполнены на основе «метода наихудшего случая», и установлено, что оптимальным вариантом технического развития является вариант 1.2, который предусматривает модернизацию парка автомобилей-бензовозов автопоездами на основе тягача DAF FT CF85.430 и полуприцепа бензовоза емкостью 32 м3.ru
dc.description.abstractThe paper reviewed the technical development of the motor transport enterprises as a mechanism to improve the efficiency of their business. Technical development is a set of measures, based on the development of the rolling stock fleet integrated motor transport enterprises with the development of their production-technical base on the basis of the system approach. On the basis of systematization of scientific developments, in the work carried out search and modeling of technical development strategies and determined the optimal technical development strategy on the example of PE “Avtotranskom”. According to the analysis of the effectiveness PE “Avtotranskom” and the results of the SWOT-analysis, two development strategies have been identified in the work, namely to increase the presence on the market of light petroleum products and transportation market of mineral mortars. For these strategies proposed scenarios of implementation by modernizing of the rolling stock fleet via various vehicle models and developed the necessary measures for the production-technical base development. In the process simulation of technical development scenarios have been defined annual performance of the rolling stock due to scenarios and the values of the techno-economic performance. This values correspond to the constraints of technical development strategies’ model and the objective function of their effectiveness. Determination of the optimal technical development strategy of PE “Avtotranskom” made on the basis of “worst-case method” and established that the optimal technical development scenario is Scenario 1.2, which envisages the modernization of the rolling stock fleet by road trains, which consists of the tractor unit DAF FT CF85.430 and semi-trailer tanker with a capacity 32 m3.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 29-36.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/51
dc.subjectавтотранспортне підприємствоuk
dc.subjectтехнічний розвитокuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectкритерій ефективностіuk
dc.subjectоптимальне рішенняuk
dc.subjectавтотранспортное предприятиеru
dc.subjectтехническое развитиеru
dc.subjectстратегияru
dc.subjectмоделированиеru
dc.subjectкритерий эффективностиru
dc.subjectоптимальное решениеru
dc.subjectmotor transport companyen
dc.subjecttechnical developmenten
dc.subjectstrategyen
dc.subjectmodelingen
dc.subjectefficiency criteriaen
dc.subjectoptimal solutionen
dc.titleВизначення стратегії технічного розвитку автотранспортного підприємства (на прикладі ПП «Автотранском»)uk
dc.title.alternativeОпределение стратегии технического развития автотранспортного предприятия (на примере ЧП «Автотранском»)ru
dc.title.alternativeDefinition of technical development strategy of motor transport enterprise (on the example of PE “Avtotranskom”)en
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.113
dc.relation.referencesБіднякМ.Н. Виробничі системи на транспорті: теорія і практика / М. Н. Бідняк, В.В.Біліченко. –Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006. –176 с.uk
dc.relation.referencesБіліченкоВ.В. Моделювання стратегій технічного розвитку виробництва підприємств автомобільного транспорту / В.В.Біліченко, Є.В.Смирнов // Вісник Донецького інституту автомобільного транспорту. –2006.–No3–4. –С. 21–24.uk
dc.relation.referencesБіліченкоВ.В. Модель обґрунтування стратегій технічного розвитку виробництва на автомобільному транспорті / В.В.Біліченко, Є.В.Смирнов // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури : збірник наукових праць. –Київ : НАУ, 2008. –Випуск 19. –С. 271–274.uk
dc.relation.referencesСмирнов Є. В. Визначення оптимальної стратегії технічного розвитку автотранспортних підприємств / Є. В. Смирнов // Наукові нотатки : міжвузівський збірник. –Луцьк, 2016. –Випуск 55. –С. 372–377.uk
dc.relation.referencesБіліченко В. В. Визначення ефективності проектів технічного розвитку виробництва на автомобільному транспорті / В.В.Біліченко, Є.В.Смирнов // Наукові праці Вінницького національного технічного університету, –2009. –No2. –Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/e-journals/VNTU/2009-2/2009-2.files/uk/09vvboat_ua.pdf.uk
dc.relation.referencesБідняк М. Н. Планування інвестицій на автомобільному транспорті України / М. Н. Бідняк, Н. М. Бондар. –К.:Транспорт, 2000. –118 с.uk
dc.relation.referencesБіліченко В. В. Вибір найбільш ефективного проекту стратегій організаційно технічного розвитку підприємств автомобільного транспорту / В. В. Біліченко // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. –2011. –No 3 –С. 68 –74.uk
dc.relation.referencesмирновЄ.В. Комп’ютерна програма «Прогнозування технічного розвитку автотранспортних підприємств» / Є.В.Смирнов, В. В. Біліченко // Свідоцтво на реєстрацію авторського права на твір No 37390. —Київ : МОНУ. Державний департамент інтелектуальної власності України. —Дата реєстрації : 16.03.2011.uk
dc.relation.referencesБіліченко В. В. Оцінка ефективності роботи підприємств автомобільного транспорту при визначенні стратегій технічного розвитку / В. В. Біліченко, Є. В. Смирнов // Вісник житомирського державного технологічного університету. Серія: технічні науки.–2014.–No2 (69). –С. 44-47.uk
dc.relation.referencesНапольский Г. М. Технологическое проектирование автотранспортных предприятий и станций технического обслуживания / Г. М. Напольский. –2-е изд., перераб. и доп. –М. : Транспорт, 1993. –271 с.ru
dc.relation.referencesОбщесоюзные нормы технологического проектирования предприятий автомобильного транспорта : ОНТП-01-91 (РД 3107938-0176-91). –[Действителен от 1992-01-01]. –М. : Гипроавтотранс, 1991. –184с.ru
dc.relation.referencesДрючин Д. А. Оптимизация структуры производственно-технической базы комплексного автотранспортного предприятия / Д. А. Дрючин // Вестник Оренбургского государственного университета. Оренбург–2011. –No10 (129). –С. 108–114.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію