• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
  • 132 "Матеріалознавство"
  • View Item
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
  • 132 "Матеріалознавство"
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Технологічний процес відновлення робочих поверхонь вала сошки рульового управління

Author
Любчак, Р. О.
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • 132 "Матеріалознавство" [7]
Abstract
В дипломному проекті було проведено дефектацію поверхонь вала сошки рульового управлiння та їх усунення з розробкою технологічного процесу, а саме: - аналіз службового призначення вала сошки та умов роботи; - вибір та технічне обґрунтування методів відновлення поверхонь вала сошки автомобіля; - вибір матеріалу для нанесення компенсуючого покриття; - розрахунок кількості переходів на механічну обробку та припусків і технологічних розмірів на механічну обробку; - формування маршруту технологічного процесу відновлення вала сошки автомобіля; - розрахунок та призначення режимів механічної обробки до та після нанесення покриття; - розрахунок та призначення режимів нанесення покриття; - вибір та призначення обладнання для механічної обробки; - розробку обладнання для нанесення покриття. Економічно обґрунтовано доцільність відновлення зношених поверхонь вала сошки автомобіля та визначено термін окупності вкладень. Досліджені питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях на дільниці відновлення вала сошки автомобіля. Розроблено комплект необхідної технічної документації.
 
In a diploma project determination of defects of surfaces of shaft bipod of steering management and their removal wasconducted with development of technological process,namely: - analysis official appointment shaft bipod and working conditions; - selection and technical justification recovery methods shaft surfaces fry vehicle; - choice of material for the application of compensatory coverage; - calculating the number of transitions for machining and allowances and technological dimensions for machining; - forming route manufacturing process of restoring the shaft bipod vehicle; - calculation mode and purpose machining before and after coating; - selection and appointment of machining equipment; - choice and setting of equipment for tooling; - development of equipment for overcoating. Economic expediency of restoration of worn surfaces of the car and the shaft bipod defined payback period of investment. The issue of safety and security emergency at the site restoration shaft bipod car. Developed a set of necessary technical documentation.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24148
View/Open
Liubchak.pdf (1.087Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ