dc.contributor.author | Косарук, Олена Миколаївна | uk |
dc.contributor.author | Косарук, Елена Николаевна | ru |
dc.contributor.author | Kosaruk, O. М. | en |
dc.date.accessioned | 2019-04-02T08:52:21Z | |
dc.date.available | 2019-04-02T08:52:21Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Косарук О. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Олена Миколаївна Косарук ; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2018. – 20 с. – Бібліогр.: с. 16-17 (16 назв). | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24278 | |
dc.description.abstract | У дисертації наведено комплексне теоретико-методологічне обґрунтування вирішення проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей. Визначено критерії, показники та рівні готовності майбутніх фахівців інженерних спеціальностей до професійної діяльності в результаті освоєння робітничої професії на засадах інтеграції навчання з виробництвом. Визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом. Розроблено математичну модель діагностики рівня кваліфікації, яку одержить кожний студент у результаті освоєння робітничої професії. Запропоновано практичні рекомендації для підвищення ефективності процесу формування готовності майбутніх фахівців інженерних спеціальностей до професійної діяльності.
Основні результати дослідження впроваджено в навчальний процес технічного ЗВО. | uk |
dc.description.abstract | В диссертации предоставлено комплексное теоретико-методологическое обоснование решения проблемы профессиональной подготовки будущих специалистов инженерных специальностей. Определены критерии, показатели и уровни готовности будущих специалистов инженерных специальностей к профессиональной деятельности в результате освоения рабочей профессии на основе интеграции обучения с производством. Определены, обоснованы и экспериментально проверены организационно-педагогические условия профессиональной подготовки будущих специалистов инженерных специальностей на основе интеграции обучения с производством. Разработана математическая модель диагностики уровня квалификации, которую получит каждый студент в результате освоения рабочей профессии. Предложены практические рекомендации для повышения эффективности процесса формирования готовности будущих специалистов инженерных спеціальностей к профессиональной деятельности.
Основные результаты исследования внедрены в учебный процесс технического заведения высшего образования. | ru |
dc.description.abstract | The dissertation has been presented the ideology of improvement the quality of engineering education by simultaneous mastering working professions which correlate with the engineering ones, there have been presented the results of the realization of this ideology in higher technical educational institution with further demonstration that this ideology is one of the variants of dual education ideology. The efficiency of certain organizational and pedagogical conditions of professional training of future specialists in engineering specialties is proved: creation of conditions for mastering the working profession correlated with the future engineering specialty; giving students the opportunity to complete the working trimesters manufacturing where they work according to the acquired labor profession; diagnostics of readiness of future specialists in engineering specialties to professional activity as a result of mastering the labor profession. As a result of experimental and research work, the positive progress in the training of future specialists in engineering specialties based on the training and production integration is stated. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського | uk |
dc.subject | майбутні фахівці інженерних спеціальностей | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | інтеграція навчання з виробництвом | uk |
dc.subject | технічний заклад вищої освіти | uk |
dc.subject | освоєння робітничої професії | uk |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk |
dc.subject | теорія і методика професійної освіти | uk |
dc.subject | теория и методика профессионального образования | ru |
dc.subject | theory and methods of professional education | en |
dc.subject | будущие специалисты инженерных специальностей | ru |
dc.subject | профессиональная подготовка | ru |
dc.subject | интеграция обучения с производством | ru |
dc.subject | техническое заведение высшего образования | ru |
dc.subject | освоение рабочей профессии | ru |
dc.subject | организационно-педагогические условия | ru |
dc.subject | future specialists in engineering specialties | en |
dc.subject | professional training | en |
dc.subject | the training and production integration | en |
dc.subject | higher technical educational institution | en |
dc.subject | mastering the labor profession | en |
dc.subject | organizational and pedagogical conditions | en |
dc.title | Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом | uk |
dc.title.alternative | Профессиональная подготовка будущих специалистов инженерных специальностей на основе интеграции обучения с производством | ru |
dc.title.alternative | Professional training of future specialists in engineering specialties based on the training and production integration | en |
dc.type | Abstract | |
dc.identifier.udc | 378.147.091.33-027.22:[378.6:62](043.3) | |