dc.contributor.advisor | Паянок, О. А. | uk |
dc.contributor.author | Майданський, М. Д. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-04-25T13:05:45Z | |
dc.date.available | 2019-04-25T13:05:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Дослідження динамічних режимів роботи електротехнічного комплексу гібридного міського автомобіля [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. М. Д. Майданський ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів. - Електронні текстові дані (1 файл: 469 Кбайт). - Вінниця, 2018. - Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24489 | |
dc.description | Керівник: канд. техн. наук, доц. Паянок О. А. | uk |
dc.description.abstract | В результаті виконання магістерської кваліфікаційної роботи було виконано дослідження електротехнічного комплексу гібридного автомобіля. Проведено попередній розрахунок потужності електродвигуна. Обґрунтовано вибір в якості електропривода асинхронний двигун з частотним керування як найбільш надійний, простий і відносно недорогий. Запропонована функціональна електрична схема енергетичної установка. Проведено моделювання динамічних режимів гібридного міського автомобіля для різних режимів його роботи: прискорення, крейсерська швидкість, підзарядка батареї під час прискорення і рекуперативне гальмування. | uk |
dc.description.abstract | As a result of master's qualification work, a study of the electrotechnical complex of a hybrid vehicle was performed. A preliminary calculation of the power of the electric motor has been made. The choice of asynchronous frequencycontrolled asynchronous motor as the electric drive is substantiated as the most reliable, simple and relatively inexpensive. A functional electric circuit of the power plant is proposed. The simulation of dynamic modes of a hybrid city car for various modes of its work is carried out: acceleration, cruising speed, battery charge during acceleration and recuperative braking. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | комплекс електротехнічний | uk |
dc.subject | автомобіль | uk |
dc.subject | силова установка | uk |
dc.subject | електропривод | uk |
dc.subject | електродвигун | uk |
dc.subject | перетворювач частоти | uk |
dc.subject | система керування | uk |
dc.subject | 141 | |
dc.title | Дослідження динамічних режимів роботи електротехнічного комплексу гібридного міського автомобіля | uk |
dc.type | Presentation | |