Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorПаянок, О. А.uk
dc.contributor.authorМайданський, М. Д.uk
dc.date.accessioned2019-04-25T13:05:45Z
dc.date.available2019-04-25T13:05:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationДослідження динамічних режимів роботи електротехнічного комплексу гібридного міського автомобіля [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. М. Д. Майданський ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів. - Електронні текстові дані (1 файл: 469 Кбайт). - Вінниця, 2018. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24489
dc.descriptionКерівник: канд. техн. наук, доц. Паянок О. А.uk
dc.description.abstractВ результаті виконання магістерської кваліфікаційної роботи було виконано дослідження електротехнічного комплексу гібридного автомобіля. Проведено попередній розрахунок потужності електродвигуна. Обґрунтовано вибір в якості електропривода асинхронний двигун з частотним керування як найбільш надійний, простий і відносно недорогий. Запропонована функціональна електрична схема енергетичної установка. Проведено моделювання динамічних режимів гібридного міського автомобіля для різних режимів його роботи: прискорення, крейсерська швидкість, підзарядка батареї під час прискорення і рекуперативне гальмування.uk
dc.description.abstractAs a result of master's qualification work, a study of the electrotechnical complex of a hybrid vehicle was performed. A preliminary calculation of the power of the electric motor has been made. The choice of asynchronous frequencycontrolled asynchronous motor as the electric drive is substantiated as the most reliable, simple and relatively inexpensive. A functional electric circuit of the power plant is proposed. The simulation of dynamic modes of a hybrid city car for various modes of its work is carried out: acceleration, cruising speed, battery charge during acceleration and recuperative braking.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectкомплекс електротехнічнийuk
dc.subjectавтомобільuk
dc.subjectсилова установкаuk
dc.subjectелектроприводuk
dc.subjectелектродвигунuk
dc.subjectперетворювач частотиuk
dc.subjectсистема керуванняuk
dc.subject141
dc.titleДослідження динамічних режимів роботи електротехнічного комплексу гібридного міського автомобіляuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію