dc.contributor.advisor | Лобатюк, Ю. А. | uk |
dc.contributor.author | Сух, С. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-05-03T09:23:13Z | |
dc.date.available | 2019-05-03T09:23:13Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Методи підвищення ефективності електроспоживання на Публічному акціонерному товаристві «Старокостянтинівський спеціалізований кар’єр» м. Старокостянтинів [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. С. О. Сух ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра електротехнічних систем електроспоживання та енергетичного менеджменту. - Електронні текстові дані (1 файл: 577 Кбайт). - Вінниця, 2018. - Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24530 | |
dc.description | Керівник: канд. техн. наук, ст. викл. Лобатюк Ю. А. | uk |
dc.description.abstract | Проаналізовано систему електропостачання та відомості про електричні навантаження на ПАТ «Старокостянтинівський спеціалізований кар’єр» та беручи до уваги, що левова частка споживання електроенергії на кар’єрі належить екскаваторам, було вирішено звернути увагу на екскаватор ЕКГ-5А як основний споживач електроенергії на підприємстві. Оскільки електротехнічний комплекс екскаватора є застарілим, рівень ефективності споживання електроенергії є невисоким. А оскільки в основному технологічному процесі задіяна система електропривода, що споживає близько 75% від усієї електроенергії, то у роботі проаналізовано існуючі методи підвищення енергоефективності шляхом динамічної компенсації реактивної потужності та аналізу найбільш енергоефективної системи керування електроприводом.
Для підвищення енергоефективності екскаватора був обраний компромісний шлях – запропонована система не передбачає демонтажу приводних двигунів, однак замінюється система керування. Перевагою такого підходу стало застосування сучасної технології електронного перетворення струму, що дозволило використовувати вже встановлені електродвигуни постійного струму. Використання повністю керованих силових напівпровідникових елементів дозволяє отримати високий коефіцієнт потужності – що знизить рівень використання компенсуючих установок.
Проаналізовано енергоефективність запропонованої системи відносно встановленої заводської за сумарним коефіцієнтом корисної дії складових агрегатів систем. В результаті встановлення нової системи коефіцієнт корисної дії зросте на 10 %. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | електроспоживання | uk |
dc.subject | підвищення енергоефективності | uk |
dc.subject | приймач електроенергії | uk |
dc.subject | екскаватор ЕКГ-5А | uk |
dc.subject | електричне навантаження | uk |
dc.subject | електропривод | uk |
dc.subject | компенсація реактивної потужності | uk |
dc.subject | 141 | |
dc.title | Методи підвищення ефективності електроспоживання на Публічному акціонерному товаристві «Старокостянтинівський спеціалізований кар’єр» м. Старокостянтинів | uk |
dc.type | Presentation | |