Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКиричок, О.uk
dc.date.accessioned2019-05-09T13:59:14Z
dc.date.available2019-05-09T13:59:14Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationКиричок О. Чи може києворуська політична писемність бути об’єктом дослідження з історії філософії України? [Текст] / О. Киричок // Sententiae. – Вінниця, 2014. – № 1. – С. 147-153.uk
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24615
dc.description.abstractСтаття присвячена засадам політичної філософії в писемних пам’ятках Київської Русі. Автор вважає, що програма подібного дослідження має включати: окреслення кола києворуських писемних джерел, в яких ми можемо знайти певний політично-філософський зміст; дослідження атрибутів києворуської писемності, що перетворювали її на самостійну політичну реальність; аналіз певних форм організації писемного тексту, які використовувались як засіб політичної маніпуляції; дослідження впливу писемної спадщини Київської Русі на політику наступних століть та сьогодення.uk
dc.description.abstractThis article is devoted to political philosophy in the texts of Kyiv Rus. The author decides that the program of such research should include: delineation of Kyiv Rus range of written sources where we can find certain political and philosophical content; research of attributes Kyiv Rus’ writing, which turned it into an independent political reality; analysis of certain forms of written text, which were being used as a tool political manipulation; study of influence of the written heritage of Kyiv Rus on the policy of following centuries and policy today.en
dc.description.abstractСтатья посвящена основам политической философии в письменных памятниках Киевской Руси. Автор cчитает, что программа подобного исследования должна включать в себя: определение ряда письменных источников, в которых мы можем найти политически-философское содержание; исследование атрибутов киеворусской письменности, которые превращали её в самостоятельную политическую реальность; анализ определенных форм организации письменного текста, которые использовались как инструмент политической манипуляции; исследование влияния письменного наследия Киевской Руси на политику следующих веков и современности.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 1 : 147-153.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/204
dc.subjectполітична філософіяuk
dc.subjectкиєворуські писемні пам’яткиuk
dc.subjectполітична практикаuk
dc.subjectполитическая философияru
dc.subjectкиеворусские письменные памятникиru
dc.subjectполитическая практикаru
dc.subjectpolitical philosophyen
dc.subjectwritten monuments of Kyiv Rusen
dc.subjectpolitical practiceen
dc.titleЧи може києворуська політична писемність бути об’єктом дослідження з історії філософії України?uk
dc.title.alternativeМожет ли киеворусская политическая письменность быть объектом исследования в рамках истории философии Украины?ru
dc.title.alternativeІs it possible that Kyiv Rus’ political writings will become a research object of the history of Ukrainian philosophy?en
dc.typeArticle
dc.relation.referencesБудаев Э. В., Чудинов А. П. Зарубежная политическая метафорология. – Екатеринбург: Уральский гос. пед.университет, 2008. – 248 с.ru
dc.relation.referencesВальденберг В. Е. Наставление писателя VI в. Агапита в русской письменности // Византийский временник. – Л. – 1926. – Т. ХХІV. – С. 27–34.ru
dc.relation.referencesВахитов Р. Идеологические чары письма // Електронний ресурс. Режим доступу: http://nevmenandr. net/vaxitov/scripta. phpru
dc.relation.referencesВдовина О. Я. Філософська думка Київської Русі очима українських радянських дослідників // Філософська думка. – 2013. – № 1. – С. 48–56.uk
dc.relation.referencesГорский В. С. Понятие «философская культура» в истории философской и общественной мысли народов СССР // Диалектика интернационального и национального в развитии общественной мысли. – Кишинев: Иштица, 1984. – С. 116–124.ru
dc.relation.referencesГорський В. С. Историко-философское истолкование текста. – К.: Наукова думка, 1981. – 205 с.ru
dc.relation.referencesГорський В. С. Поняття «філософська культура» в історико-філософській науці // Філософська думка. – 1980. – № 4. – С. 60–71.uk
dc.relation.referencesГромов М. Н., Козлов Н. С. Русская философская мысль Х–ХVІІ веков: Учебное пособие. – М.: Изд-во МГУ, 1990. – 288 с.ru
dc.relation.referencesКиричок О. Б. «Політична філософія» давньоруського митрополита Никифора // Філософські ідеї в культурі Київської Русі. – Полтава, 2008.– С. 75–90.uk
dc.relation.referencesКиричок О. Б. Спроба синтезу релігійних, філософських та політичних ідей у «Посланні про піст» митрополита Никифора // Колізії синтезу філософії і релігії в історії вітчизняної філософії (до 180-річчя Памфіла Юркевича та 130-річчя Семена Франка): Український часопис російської філософії. Вісник Товариства російської філософії при Українському філософському фонді. – Вип. 7.– Полтава: АСМІ, 2007. – С. 474–479.uk
dc.relation.referencesЛисий І. Я. Ще раз про національну ідентичність філософії // Філософські ідеї в культурі Київської Русі. – 2012. – Вип. 5. – С. 189–208.uk
dc.relation.referencesМельникова И. В. Философия политики и политическая философия в современном российском научном дискурсе // Електронний ресурс. Режим доступу: http://www. polygnozis. ru/default. asp? num=6&num2=500ru
dc.relation.referencesМильков В. В. Была ли философия в Древней Руси? // Електронний ресурс. Режим доступу: http://iph. ras. ru/uplfile/rusph/biblio/milkov/ran_02_11_2012. pdfru
dc.relation.referencesОлещук П. Теоретичні засади аналізу політичних наративів як засобу дослідження політично-го дискурсу // Електронний ресурс. Режим доступу: http://www. viche. info/journal/2014/uk
dc.relation.referencesПролеєв С. В. Метафізика влади. – К.: Наукова думка, 2005. – 374 с.uk
dc.relation.referencesРичка В. М. Пригадування Русі (осмислення спадщини св. Володимира в українській суспільно-політичній думці XVII ст.) // Український історичний журнал. – 2012. – № 1. – С. 29–45.uk
dc.relation.referencesРусакова О. Ф. Современные трактовки предметной области политической философии: методологический анализ // Научный ежегодник Института философии и права Уральского отделения Российской академии наук. – 2009. – Вып. 9. – С. 225–226.ru
dc.relation.referencesСимчич М. В. «Українська філософія»: історико-філософський канон чи дослідницький проект? // Гуманітарні студії. – 2012. – Вип. 12. – С. 90.uk
dc.relation.referencesСкиннер К. Язык и политические изменения // Логос. – 2005. – № 3(48). – С. 143–152.ru
dc.relation.referencesЧижевский Д. И. Платон в Древней Руси // Записки Русского Исторического общества в Праге. – 1930. – № 2. – С. 71–82.ru
dc.relation.referencesЧудинов А. П. Методология зарубежной политической метафорологии // Современная политическая лингвистика: тезисы Международной научной конференции. – Екатеринбург: Изд-во УрГПУ, 2011. – С. 286–289.ru
dc.relation.referencesDvornik F. Byzantine political Ideas in Kievan Rus // Dumbarton Oaks Papers. – 1956. – Vol. 9/10. – P. 75–121.en
dc.relation.referencesHistory of political philosophy / Edited by Leo Strauss and Joseph Cropsey. Third edition. – Chicago: University of Chicago Press, 1987. – 980 p.en
dc.relation.referencesWilliams R. Keywords: A Vocabulary of Culture And Society. – Oxford: Oxford UP, 1985. – 352 p.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/sent30.01.147


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію