dc.contributor.author | Демьянов, В. | ru |
dc.date.accessioned | 2019-05-09T17:57:23Z | |
dc.date.available | 2019-05-09T17:57:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Демьянов В. Догматизм Forever, ничего нового [Текст] / В. Демьянов // Sententiae. – 2014. – № 1. – С. 166-181. | ru |
dc.identifier.issn | 2075-6461 | |
dc.identifier.issn | 2308-8915 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24628 | |
dc.description.abstract | Данная статья – ответ на сочинение А. Богачёва «Sacrificum intellectus, или Новое лицо догматизма». Сколь возможно абстрагируясь от личностного контекста, автор пытается аргументировать правомерность существования хрис-тианской метафизики в современной философии. Поле дискурса очерчено дистинкцией понятий «знание – вера» и «субъект – личность (ипостась)». Речь идёт об онтологическом приоритете личностного модуса бытия перед индивидно-субъектным и, соответственно, о вере как условии возможности знания и человеческого образа бытия, поскольку человек представлен здесь как знающее себя бытие, как тождество бытия и знания. | ru |
dc.description.abstract | This article is an answer to the article by Andriy Bogachov “Sacrificium intellectus. A re-presentation of modern dogmatism”. The author, trying to abstract as far as possible from a personal context, attempts to argue for the legitimacy of Christian metaphysics in contempo-rary philosophy. The field of discourse is outlined by the distinction between the concepts “knowledge/faith” and “subject/personality (hypostasis)”. The key question is ontological priority of a personal modus of being over individual-subjective modus, and, respectively, faith as a condition of a possibility of knowledge and human image of being, since human being is portrayed here as a being that knows itself, as an identity of being and knowledge. | en |
dc.description.abstract | Ця стаття – відповідь на твір А. Богачова «Sacrificum intellectus, або ж Нове обличчя догматизму». Якомога абстрагуючись від особистісних аспектів, автор намагається аргументувати легітимність і доречність існування християнської метафізики в сучасній філософії. Поле дискурсу окреслено дистинкцією понять «знання – віра» та «суб’єкт – особистість (іпостась)». Обстоюється онтологічний пріоритет особистісного модусу буття перед індивідно-суб’єктним і, відповідно, йдеться про віру як умову можливості знання та людського способу буття, оскільки людина постає як буття, що знає себе, як тотожність буття та знання. | uk |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Sententiae. № 2 : 166-181. | en |
dc.relation.uri | https://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/206 | |
dc.subject | догматизм | ru, uk |
dc.subject | христианская метафизика | ru |
dc.subject | познание | ru |
dc.subject | субъект | ru |
dc.subject | личность | ru |
dc.subject | человеческое бытие | ru |
dc.subject | християнська метафізика | uk |
dc.subject | пізнання | uk |
dc.subject | віра | uk |
dc.subject | суб’єкт | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | людське буття | uk |
dc.subject | dogmatism | en |
dc.subject | Christian metaphysics | en |
dc.subject | knowledge | en |
dc.subject | faith | en |
dc.subject | subject | en |
dc.subject | person | en |
dc.subject | human being | en |
dc.subject | вера | ru |
dc.title | Догматизм Forever, ничего нового | ru |
dc.title.alternative | Догматизм Forever, нічого нового | uk |
dc.title.alternative | Dogmatism forever, nothing new | en |
dc.type | Article | |
dc.relation.references | Антоний Сурожский, митрополит. Школа молитвы: Сборник. – Николаев: Літопис, 2009. – 432 с. | ru |
dc.relation.references | Андреев И. М. Православная апологетика. – М.: Сретенский монастырь, 2006. – 192 с. | ru |
dc.relation.references | Богачев А. Sacrificum intellectus, або ж Нове обличчя догматизму // Sententiae. – vol. XXIX. – 2013. – № 2. – С. 193–203. | uk |
dc.relation.references | Вениамин (Новик), игумен. О православно-христианском миропонимании // Электронный ресурс. Режим доступа: http://lib.philosophical.ru/misc/novik/ponim.html | ru |
dc.relation.references | Зізіулас Йоан, митрополит. Буття як спілкування. Дослідження особистісності і Церкви. – К.: Дух і літера, 2005. – 276 с. | uk |
dc.relation.references | Иустин (Попович) Путь Богопознания // Иустин (Попович) Собр. Творений. – М.: Паломник, 2004. – Т. 1. – 432 с. | ru |
dc.relation.references | Соловьёв В. С. Кризис западной философии // Соловьёв В.С. Соч. в 15 т. 2-е изд. – СПб.: Просвещение. – Б. г. – Т. 1. – 384 с. | ru |
dc.relation.references | Яннарас Х. Вера Церкви. – М.: Центр по изучению религий, 1992. – 231 с. | ru |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.22240/sent30.01.166 | |