Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДемьянов, В.ru
dc.date.accessioned2019-05-09T17:57:23Z
dc.date.available2019-05-09T17:57:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationДемьянов В. Догматизм Forever, ничего нового [Текст] / В. Демьянов // Sententiae. – 2014. – № 1. – С. 166-181.ru
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24628
dc.description.abstractДанная статья – ответ на сочинение А. Богачёва «Sacrificum intellectus, или Новое лицо догматизма». Сколь возможно абстрагируясь от личностного контекста, автор пытается аргументировать правомерность существования хрис-тианской метафизики в современной философии. Поле дискурса очерчено дистинкцией понятий «знание – вера» и «субъект – личность (ипостась)». Речь идёт об онтологическом приоритете личностного модуса бытия перед индивидно-субъектным и, соответственно, о вере как условии возможности знания и человеческого образа бытия, поскольку человек представлен здесь как знающее себя бытие, как тождество бытия и знания.ru
dc.description.abstractThis article is an answer to the article by Andriy Bogachov “Sacrificium intellectus. A re-presentation of modern dogmatism”. The author, trying to abstract as far as possible from a personal context, attempts to argue for the legitimacy of Christian metaphysics in contempo-rary philosophy. The field of discourse is outlined by the distinction between the concepts “knowledge/faith” and “subject/personality (hypostasis)”. The key question is ontological priority of a personal modus of being over individual-subjective modus, and, respectively, faith as a condition of a possibility of knowledge and human image of being, since human being is portrayed here as a being that knows itself, as an identity of being and knowledge.en
dc.description.abstractЦя стаття – відповідь на твір А. Богачова «Sacrificum intellectus, або ж Нове обличчя догматизму». Якомога абстрагуючись від особистісних аспектів, автор намагається аргументувати легітимність і доречність існування християнської метафізики в сучасній філософії. Поле дискурсу окреслено дистинкцією понять «знання – віра» та «суб’єкт – особистість (іпостась)». Обстоюється онтологічний пріоритет особистісного модусу буття перед індивідно-суб’єктним і, відповідно, йдеться про віру як умову можливості знання та людського способу буття, оскільки людина постає як буття, що знає себе, як тотожність буття та знання.uk
dc.language.isoruru
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 2 : 166-181.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/206
dc.subjectдогматизмru, uk
dc.subjectхристианская метафизикаru
dc.subjectпознаниеru
dc.subjectсубъектru
dc.subjectличностьru
dc.subjectчеловеческое бытиеru
dc.subjectхристиянська метафізикаuk
dc.subjectпізнанняuk
dc.subjectвіраuk
dc.subjectсуб’єктuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectлюдське буттяuk
dc.subjectdogmatismen
dc.subjectChristian metaphysicsen
dc.subjectknowledgeen
dc.subjectfaithen
dc.subjectsubjecten
dc.subjectpersonen
dc.subjecthuman beingen
dc.subjectвераru
dc.titleДогматизм Forever, ничего новогоru
dc.title.alternativeДогматизм Forever, нічого новогоuk
dc.title.alternativeDogmatism forever, nothing newen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesАнтоний Сурожский, митрополит. Школа молитвы: Сборник. – Николаев: Літопис, 2009. – 432 с.ru
dc.relation.referencesАндреев И. М. Православная апологетика. – М.: Сретенский монастырь, 2006. – 192 с.ru
dc.relation.referencesБогачев А. Sacrificum intellectus, або ж Нове обличчя догматизму // Sententiae. – vol. XXIX. – 2013. – № 2. – С. 193–203.uk
dc.relation.referencesВениамин (Новик), игумен. О православно-христианском миропонимании // Электронный ресурс. Режим доступа: http://lib.philosophical.ru/misc/novik/ponim.htmlru
dc.relation.referencesЗізіулас Йоан, митрополит. Буття як спілкування. Дослідження особистісності і Церкви. – К.: Дух і літера, 2005. – 276 с.uk
dc.relation.referencesИустин (Попович) Путь Богопознания // Иустин (Попович) Собр. Творений. – М.: Паломник, 2004. – Т. 1. – 432 с.ru
dc.relation.referencesСоловьёв В. С. Кризис западной философии // Соловьёв В.С. Соч. в 15 т. 2-е изд. – СПб.: Просвещение. – Б. г. – Т. 1. – 384 с.ru
dc.relation.referencesЯннарас Х. Вера Церкви. – М.: Центр по изучению религий, 1992. – 231 с.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/sent30.01.166


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію