Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТерлецький, В.uk
dc.date.accessioned2019-05-16T09:01:58Z
dc.date.available2019-05-16T09:01:58Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationТерлецький В. Теорія пізнання Apriori в «Критичній Онтології» Гартмана [Текст] / В. Терлецький // Sententiae. – Вінниця, 2008. – № 1. – С. 188-198.uk
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24820
dc.description.abstractСтаття присвячена систематичній реконструкції поняття апріорного пізнання в контексті побудови онтологічної концепції Гартмана. Автор показує, що термін «a priori» в ній із самого початку тлумачиться в перспективі онтології, але поняття «пізнання a priori» залишається неоднозначним. Можлива причина цього полягає в намаганні Гартмана поєднати різні лінії традиції, незважаючи на кардинальні відмінності між ними.uk
dc.description.abstractThe paper presents a systematic reconstruction of conception of the a priori knowledge in context of construction N. Hartmann’s ontological point of view. Author shows that term “a priori” at first is interpreted in perspective of the ontology, but notion “knowledge a priori” remains ambiguous. A possible reason for it is N.Hartmann’s wish to bring together the various lines of tradition, in spite of cardinal differences between them.en
dc.description.abstractСтатья посвящена систематической реконструкции понятия априорного познания в контексте построения онтологической концепции Гартмана. Автор показывает, что термин «a priori» в ней изначально истолковывается в перспективе онтологии, однако понятие «познание a priori» остается неоднозначным. Возможная причина этого состоит в стремлении Гартмана соединить разные линии традиции, несмотря на кардинальные отличия между ними.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 1 : 188-198.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/4
dc.titleТеорія пізнання Apriori в «Критичній Онтології» Гартманаuk
dc.title.alternativeТеория познания Apriori в «Критической Онтологии» Гартманаru
dc.title.alternativeThe theory of a priori knowledge in N.Hartman's "Critical Ontology"en
dc.typeArticle
dc.relation.referencesHartmann N. Über die Erkennbarkeit des Apriorischen / Hartmann N. // Kleinere Schriften. – Berlin: Walter de Gruyter &Co, 1958. – Bd. III. – S. 186–220.de
dc.relation.referencesHartmann N. Die Frage der Beweisbarkeit des Kausalgesetzes / Hartmann N. // Kant-Studien. – 1921. – Bd. XXV. – H. 2. – S. 261–290.de
dc.relation.referencesHartmann N. Diesseits von Idealismus und Realismus / Hartmann N. // Kant-Studien. – 1924. – Bd. XXIX. – H. 1/2. – S. 160–206.de
dc.relation.referencesHartmann N. Wie ist kritische Ontologie überhaupt möglich? / Hartmann N. // Festschrift für Paul Natorp zum 70. Geburtstage. – Berlin und Leipzig: Walter de Gruyter, 1924. – S. 124–177.de
dc.relation.referencesHartmann N. Grundzüge einer Metaphysik der Erkenntnis. 2., erg. Aufl. / Hartmann N. – Berlin: Walter de Gruyter & Co, 1925.de
dc.relation.referencesHartmann N. Das Problem des Apriorismus in der Platonischen Philosophie / Hartmann N. // Sitzungsberichten der Preuâischen Akademie der Wissenschaften, Philosophisch-Historische Klasse XV. – Berlin, 1935. S. 223–260.de
dc.relation.referencesHartmann N. Zur Grundlegung der Ontologie. 3. Aufl. / Hartmann N. – Meisenheim am Glan: Anton Hain, 1948.de
dc.relation.referencesHartmann N. Neue Wege der Ontologie / Hartmann N. // Philosophenlesebuch / Hrsg. von Hans-Martin Gerlach u.a. – Berlin: Dietz, 1991. – Bd. 3. – S. 374–398.de
dc.relation.referencesGadamer H.-G. Wertethik und “praktische Philosophie” / Gadamer H.-G. // Nicolai Hartmann: 1882–1982. Hrsg. von A. J. Buch. – Bonn: Bouvier, 1982. – S. 113–122.de
dc.relation.referencesGrabes H. Der Begriff des a priori in Nicolai Hartmanns Erkenntnismetaphysik und Ontologie. / Grabes H. – Köln, 1962.de
dc.relation.referencesHistorisches Wörterbuch zur Philosophie. Hrsg. von J. Ritter und K. Gründer. – Darmstadt: Wissenschaftliche Buchgesellschaft, 1971 sqq. – Bd. I sqq.de
dc.relation.referencesHusserl E. Ideen zu einer reinen Phänomenologie und phänomenologischen Philosophie. Erstes Buch./ Husserl E. – Halle: Niemeyer, 1922.de
dc.relation.referencesKant I. Kritik der reinen Vernunft / Kant I. [Hrsg. von Jens Timmermann]. – Hamburg: Meiner, 1998.de
dc.relation.referencesNosbüsch J. Nicolai Hartmanns Lehre vom idealen Sein / Nosbüsch J. // Nicolai Hartmann: 1882–1982. Hrsg. von A. J. Buch. – Bonn: Bouvier, 1982. – S. 238–251.de
dc.relation.referencesScheler M. Der Formalismus in der Ethik und die Materiale Wertethik. Neuer Versuch der Grundlegung eines ethischen Personalismus. / Scheler M. – 3. Aufl. – Halle: Niemeyer, 1927.de
dc.relation.referencesWirth I. Realismus und Apriorismus in Nicolai Hartmanns Erkenntnistheorie. / Wirth I. – Berlin: Walter de Gruyter & Co, 1965.de
dc.relation.referencesКант І. Критика чистого розуму / Кант І. [Пер з нім. та прим. І. Бурковського]. – К.: Юніверс, 2000.uk
dc.relation.referencesГорнштейн Т.Н. Философия Николая Гартмана. / Горнштейн Т.Н. – Л.: Наука, 1969.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію