Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПодригало, М. А.uk
dc.contributor.authorКайдалов, Р. О.uk
dc.date.accessioned2019-05-28T08:41:04Z
dc.date.available2019-05-28T08:41:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationПодригало М. А. Раціональна динамічна характеристика автомобіля [Текст] / М. А. Подригало, Р. О. Кайдалов // Вісник машинобудування та транспорту. – 2017. – № 2. – С. 78-85.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25086
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема вибору раціональної швидкості руху за умовою забезпечення високих показників динамічності автомобіля.Об’єкт дослідження – процес розгону автомобіля.Мета роботи – покращення динаміки розгону автомобіля шляхом раціонального управління швидкістю його рухуРезультати проведених досліджень такі: отримано раціональну динамічну характеристику автомобіля (залежність прискорення машини від швидкості), що дозволяє розгін при мінімальних витратах енергії двигуна; одержані аналітичні вирази дозволяють визначати раціональну швидкість усталеного руху автомобіля, при розгоні від якої можливе максимальне збільшення швидкості при мінімальних додаткових витратах потужності двигуна. Отримана динамічна характеристика дозволяє управляти процесом розгону автомобіля за рахунок зміни прискорення в залежності від швидкості руху. Ця динамічна характеристика може бути реалізована в конструкції автомобілів з комбінованим електромеханічним приводом ведучих коліс.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема выбора рациональной скорости движения при условии обеспечения высоких показателей динамичности автомобиля.Объект исследования – процесс разгона автомобиля.Цель работы – улучшение динамики разгона автомобиля путем рационального управления скоростью его движенияРезультаты проведенных исследований следующие: получена рациональная динамическая характеристика автомобиля (зависимость ускорения машины от скорости), позволяющая разгон при минимальных затратах энергии двигателя; получены аналитические выражения, позволяющие определять рациональную скорость установившегося движения автомобиля, при разгоне от которой возможно максимальное увеличение скорости при минимальных дополнительных затратах мощности двигателя. Полученная динамическая характеристика позволяет управлять процессом разгона автомобиля за счет изменения ускорения в зависимости от скорости движения. Эта динамическая характеристика может быть реализована в конструкции автомобилей с комбинированным электромеханическим приводом ведущих колес.ru
dc.description.abstractThe issue of choosing a rational speed of the vehicle on the condition of ensuring its high performance is considered in this article.The object of research is the acceleration process of the vehicle.The purpose of this work is to improve the acceleration dynamics of the vehicle by rational controlling of its speed.The results of the conducted research are as follows: the rational dynamic characteristic of the vehicle is obtained (dependence of acceleration of the vehicle on speed), which allows acceleration at the minimum use of the engine's power; analytical expressions are obtained, which allow to determine the certain rational speed of the vehicle, which allows it to accelerate with the maximum rate at minimum use of engine’s power. The obtained dynamic characteristic allows controlling the process of vehicle’s acceleration by adjusting the acceleration rate, depending on the actual speed of the vehicle. This dynamic characteristic can be realized in the vehicles with a combined electromechanical drivetrain.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 78-85.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/100
dc.subjectраціональна динамічна характеристикаuk
dc.subjectмінімальні затрати енергіїuk
dc.subjectдинаміка розгонуuk
dc.subjectдодаткові витрати потужностіuk
dc.subjectрозгін автомобіляuk
dc.subjectрациональная динамическая характеристикаru
dc.subjectминимальные затраты энергииru
dc.subjectдинамика разгонаru
dc.subjectдополнительные затраты мощностиru
dc.subjectразгон автомобиляru
dc.subjectrational dynamic characteristicen
dc.subjectminimum use of engine’s poweren
dc.subjectacceleration dynamicsen
dc.subjectuse of extra poweren
dc.subjectvehicle’s accelerationen
dc.titleРаціональна динамічна характеристика автомобіляuk
dc.title.alternativeРациональная динамическая характеристика автомобиляru
dc.title.alternativeRational dynamic characteristic of the vehicleen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.017
dc.relation.referencesФайст В. Л. Удосконалення вимог до динамічних властивостей легкових автомобілів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец. 05.22.20 «Експлуатація та ремонт засобів транспорту» / В. Л. Файст. – Харків, 2012. – 20 с.uk
dc.relation.referencesДинамічні властивості і стабільність функціонування автотранспортних засобів : монографія / Д. В. Абрамов, Н. М. Подригало, М. А. Подригало [та ін.] ; під ред. М. А. Подригало і О. С. Полянського. – Х. : ХНАДУ, 2014. – 204 с.uk
dc.relation.referencesПодригало М. А. Тяговый баланс или дисбаланс автомобиля / М. А. Подригало // Автомобильная промышленность. – М. : Машиностроение, 2010. – № 5. – С. 23–26.uk
dc.relation.referencesБортницкий П. И. Тягово-скоростные качества автомобилей / П. И. Бортницкий, В. И. Задорожный. – К. : Вища школа, 1978. – 176 с.ru
dc.relation.referencesВолков В. П. Теорія експлуатаційних властивостей автомобіля / В. П. Волков. – Х. : ХНАДУ, 2003. – 292 с.uk
dc.relation.referencesМалая математическая энциклопедия / Э. Фрид, И. Пастор, И. Рейман [та ін.] ; пер. с венгерского Я. Кочиш и М. Соколов. – Budapest : Akademiai Kiado, 1976. – 693 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію