Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПопович, П. В.uk
dc.contributor.authorШевчук, О. С.uk
dc.contributor.authorБабій, М. В.uk
dc.contributor.authorДзюра, В. О.uk
dc.date.accessioned2019-05-28T09:44:28Z
dc.date.available2019-05-28T09:44:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationАналіз ринку автортанспортних перевезень україни [Текст] / П. В. Попович, О. С. Шевчук, М. В. Бабій, В. О. Дзюра // Вісник машинобудування та транспорту. – 2017. – № 2. – С. 124-130.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25110
dc.description.abstractПредставлено результати дослідження стану і тенденцій, динаміку і структуру ринку транспортних послуг, включаючи зовнішньоекономічні вантажопотоки за період 2010–2016 рр. Сучасна світова економіка розвивається темпами при яких економічні відносини набувають властивостей комплексності багатошаровості та стають багатоступінчастими, для забезпечення сталого розвитку таких відносин важливу роль має транспорт, причому потреби в галузі транспорту, в тому числі автомобільних перевезеннях, суттєво змінюються. Проведені дослідження доцільно використовувати для підвищення ефективності при формуванні раціональних схем руху вантажів за видами товару, що забезпечить можливість зниження транспортних витрат. Встановлено збалансованість споживчого, оптового, і ринку перевезень вантажів в Україні, що мають близькі тренди розвитку. Доведено – ринок транспортних послуг має тенденцію розвитку при об’єктивному зниженні темпів росту. Високий рівень амортизації основних фондів транспорту і недостатні темпи їхнього оновлення є причиною зменшення кількості парку техніки, невідповідності технічному та технологічному рівню вимог, суттєво збільшуючи енергозатрати, шкідливий вплив на екологію, витрати на ремонт та відновлення, не забезпечується необхідний рівень якості та безпеки наданих послуг. Зменшення обсягів перевезень і транспортної роботи відбувається з причин старіння, погіршення технічного стану і скорочення парку рухомого складу, також це спричиняє погіршення якості та безпеки транспортних послуг. Транспортна галузь України потребує оновлення основних фондів, удосконалення технологій перевезень, підвищення якості транспортно-експедиційних послуг на основі вимог ЄС. З метою комплексного розвитку транспортної системи України необхідно удосконалити транспортну політику на державному рівні, орієнтовану на забезпечення транспортного сектора економіки інвестиційними ресурсами з врахуванням фактора, що частка автомобільного транспорту в транспортній системі країни зростає, в умовах сталого, з позитивним трендом, попиту на перевезення вантажів і пасажирів, матиме місце тривалий динамічний розвиток перевізної галузі в цілому.uk
dc.description.abstractПредставлены результаты исследования состояния и тенденций, динамику и структуру рынка транспортных услуг включая внешнеэкономические грузопотоки за период 2010–2016 гг. Современная мировая экономика развивается темпами при которых экономические отношения приобретают свойства комплексности многослойности и становятся многоступенчатыми, для обеспечения устойчивого развития таких отношений важную роль играет транспорт, причем потребности в области транспорта, в том числе автомобильных перевозках, существенно меняются. Проведенные исследования целесообразно использовать для повышения эффективности при формировании рациональных схем движения грузов по видам товара, что обеспечит возможность снижения транспортных расходов. Установлено сбалансированность потребительского, оптового и рынка перевозок грузов в Украину, имеющих близкие тренды развития. Доказано, рынок транспортных услуг имеет тенденцию развития при объективном снижении темпов роста. Высокий уровень амортизации основных фондов транспорта и недостаточные темпы их обновления приводят к уменьшению количества парка техники, несоответствию техническому и технологическому уровню требований, существенно увеличивая энергозатраты, вредное воздействие на экологию, затраты на ремонт и восстановление, не обеспечивается необходимый уровень качества и безопасности предоставляемых услуг. Уменьшение объемов перевозок и транспортной работы происходит из причин старения, ухудшение технического состояния и сокращение парка подвижного состава, также это приводит к ухудшению качества и безопасности транспортных услуг. Транспортная отрасль Украины нуждается в обновлении основных фондов, совершенствовании технологий перевозок, повышении качества транспортно-экспедиционных услуг на основе требований ЕС. С целью комплексного развития транспортной системы Украины необходимо усовершенствовать транспортную политику на государственном уровне. Ориентировать ее на обеспечение транспортного сектора экономики инвестиционными ресурсами с учетом фактора, что доля автомобильного транспорта в транспортной системе страны растет. А в условиях устойчивого, с положительным трендом, спроса на перевозки грузов и пассажиров, будет иметь место длительное динамичное развитие перевозочной отрасли в целом.ru
dc.description.abstractThe results of the study of the state and trends, dynamics and structure of the market of transport services, including foreign trade flows for the period of 2010-2016 are presented. The modern world economy is developing at a rate at which economic relations acquire the properties of multilayer complexity and become multi-stage, transport is essential for the sustainable development of such relations. , and the needs in the transport sector, including road haulage, are significantly changing. The conducted researches should be used to increase efficiency in the formation of rational schemes of movement of goods by type of goods, which will ensure the possibility of reducing transport costs. The balance of consumer, wholesale, and market of cargo transportation in Ukraine, with similar trends of development, is established. It is proved that the market of transport services tends to develop with an objective reduction of growth rates. The high level of depreciation of fixed assets and the insufficient rates of their renewal lead to a reduction in the number of equipment fleets, non-compliance with the technical and technological requirements level, significantly increasing energy costs, harmful effects on the environment, repairs and restoration costs, and the necessary level of quality and safety of the services provided. Reducing the volume of transportation and transport work is due to aging, deterioration of the technical condition and reduction of rolling stock fleet, and this leads to a deterioration in the quality and safety of transport services. The transport industry of Ukraine needs to update its fixed assets, improve transportation technologies, and improve the quality of transport and forwarding services on the basis of EU requirements. With the goal of comprehensive development of the transport system of Ukraine it is necessary to improve the transport policy at the state level aimed at providing the transport sector of the economy with investment resources, taking into account the fact that the share of road transport in the transport system of the country is increasing, in a stable, with a positive trend of demand for the transportation of goods and passengers there will be a long-term dynamic development of the transport industry as a whole.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 124-130.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/107
dc.subjectпасажирські перевезенняuk
dc.subjectвантажні перевезенняuk
dc.subjectвантажооборотuk
dc.subjectринок транспортних послугuk
dc.subjectпассажирские перевозкиru
dc.subjectгрузовые перевозкиru
dc.subjectгрузооборотru
dc.subjectрынок транспортных услугru
dc.subjectpassenger transportationsen
dc.subjectfreight transportationsen
dc.subjectturnover of goodsen
dc.subjectmarket of transport servicesen
dc.titleАналіз ринку автортанспортних перевезень україниuk
dc.title.alternativeАнализ рынка автортанспортных перевозок украиныru
dc.title.alternativeAnalysis of the market of authorized transportation of ukraineen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.7
dc.relation.referencesДержавний комітет статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua.uk
dc.relation.referencesМіністерство транспорту та зв'язку України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mintrans.gov.ua.uk
dc.relation.referencesГречка О. В. Статистичний аналіз ринку послуг автомобільного транспорту [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.10 «Статистика» / О. В. Гречка. – Київ, 2015. – 20 с.uk
dc.relation.referencesІщенко Н. М. Маркетинг транспортних послуг. [Електронний ресурс] / Н. М. Іщенко. – Режим доступу : http://lib.chdu.edu.ua/pdf/posibnuku/333/4.pdf.uk
dc.relation.referencesГурч Л. М. Маркетингове дослідження ринку транспортних послуг України [Електронний ресурс] / Л. М. Гурч, А. М. Ченчик // Логістика. – №633. – 2008. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/ Vnulp/Logistyka/2008_633/23.pdf.uk
dc.relation.referencesInternational Trade Statistics 2011, Statistic database WTO // Source: http://www.wto.org.en
dc.relation.referencesEU: Transport in Figures 2011 // Source: http://ec.europa.eu/transport/publications/statistics/ doc/2012/pocketbook2012.pdf.en
dc.relation.referencesПідлісний П. І. Стан та тенденції розвитку змішаних вантажних перевезень / П. І. Підлісний, А. М. Брайковська // Економіка та управління : зб. наукових праць. – К. : ДЕТУТ, 2012. – Вип. 19.uk
dc.relation.referencesБрайковська А. М. Дослідження особливостей формування ринку транспортних послуг як середовища функціонування підприємств транспорту [Електронний ресурс] / А. М. Брайковська // Економіст. – 2012. – № 9. – С. 50–54. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_9_14.uk
dc.relation.referencesПопович П. В Аналітичні технології в забезпеченні економічної ефективності логістичних систем / П. В. Попович // Вісник ХНТУСГ. – Харків, 2016. – Вип. № 169. – С. 223–225.uk
dc.relation.referencesШевчук О. С. Вплив показників ефективності на безпеку руху вулично-дорожніми мережами / О. С. Шевчук // Вісник ХНТУСГ. – Харків, 2016. – Вип. № 169. – С. 205 – 209.uk
dc.relation.referencesСтатистичні дані по галузі автомобільного транспорту [Електронний ресурс] / Міністерство інфраструктури України. – Режим доступу: http://mtu.gov.ua/content/statistichni-dani-po-galuzi-avtomobilnogo-transportu.html.uk
dc.relation.referencesУкраїна у цифрах. Статистичний збірник / відповідальний за випуск О. А. Вишневська ; за редакцією І. Є. Вернера. – Київ : Державна служба статистики України, 2017. – 240 с.uk
dc.relation.referenceshe service life evaluation of fertilizer spreaders undercarriages / P. V. Popovych; O. L. Lyashuk; I. S. Murovanyi [та ін.] // INMATEH – Agricultural Engineering . Sep-Dec 2016, Vol. 50, Issue 3, pp.39–46.en
dc.relation.referencesPopovych P. V. Influence of organic operation environment on corrosion properties of metal structure materials of vehicles / P. V. Popovych, O.L. Lyashuk, O. S. Shevchuk [та ін.] // INMATEH – Agricultural Engineering. – 2017. – V. 52, Issue 2. – Р. 113–119.en
dc.relation.referencesPopovich P. V. Influence of Operating Media on the Fatigue Fracture of Steels for Elements of Agricultural Machines / R. A. Barna, P. V. Popovіch // Materials Science . – 2014. – V. 50, № 3. – Р. 377–380.en
dc.relation.referencesМаркетинг транспортних послуг [Електронний ресурс] / Н. М. Іщенко / – Режим доступу: http://lib.chdu.edu.ua/pdf/posibnuku/333/4.pdf.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію