Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавін, Ю. Х.uk
dc.contributor.authorМитко, М. В.uk
dc.contributor.authorРоманюк, С. О.uk
dc.date.accessioned2019-05-30T08:20:59Z
dc.date.available2019-05-30T08:20:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСавін Ю. Х. Рекомендації щодо доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів [Текст] / Ю. Х. Савін, М. В. Митко, С. О. Романюк // Вісник машинобудування та транспорту. – 2018. – № 1. – С. 92-101.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25214
dc.description.abstractВ роботі розглянуто доцільність створення виробничих підрозділів з обслуговування і ремонту дорожніх транспортних засобів на прикладі вантажних автомобілів. На ринку транспортних послуг в сучасних умовах склалась важка ситуація, комплексні АТП, що здійснюють обслуговування і ремонт транспортних засобів, які були утворені раніше, в даний час не в змозі конкурувати з дрібними перевізниками, оскільки змушені утримувати надлишково розвинену виробничо-технічну базу.З метою подолання негативних явищ у роботі АТП, в статті розглядається доцільність створення виробничих підрозділів з технічного обслуговування та ремонту автомобілів на транспортних підприємствах. За критерій доцільності бралися питомі затрати на ТО і поточний ремонт, що припадають на 1 людино-годину трудомісткості для цього виду робіт на підприємстві.За результатами розрахунків визначено мінімальну собівартість 1-ї нормо-години, при якій доцільно виконувати конкретні види робіт на автотранспортних підприємствах і створювати відповідні виробничі підрозділи.З результатів розрахунків випливає, що чим вища вартість технологічного обладнання, яке використовується для виконання конкретного виду робіт та потрібна більша виробнича площа, тим вища собівартість 1 людино-години, тобто більша мінімальна трудомісткість робіт з технічного обслуговування та ремонту автомобілів, при якій доцільно виконувати роботи на підприємстві.uk
dc.description.abstractВ работе рассмотрена целесообразность создания производственных подразделений по обслуживанию и ремонту транспортных средств на примере грузовых автомобилей. На рынке транспортных услуг в современных условиях сложилась тяжелая ситуация, комплексные АТП, которые осуществляют обслуживание и ремонт транспортных средств, которые были образованы ранее, в настоящее время не в состоянии конкурировать с мелкими перевозчиками, поскольку вынуждены содержать избыточно развитую производственно-техническую базу. С целью преодоления негативных явлений в работе АТП, в статье рассматривается целесообразность создания производственных подразделений по техническому обслуживанию и ремонту автомобилей на транспортных предприятиях. За критерии целесообразности принимались удельные затраты на ТО и текущий ремонт, приходящиеся на 1 человеко-час трудоемкости для данного вида работ на предприятии. По результатам расчетов определены минимальные себестоимости 1-го нормо-часа, при которых целесообразно выполнять конкретные виды работ на автотранспортных предприятиях и создавать соответствующие производственные подразделения. Из результатов расчетов следует, что чем выше стоимость технологического оборудования, используемого для выполнения конкретного вида работ, больше нужна производственная площадь, тем выше себестоимость 1 человеко-часа, то есть большая минимальная трудоемкость работ по техническому обслуживанию и ремонту автомобилей, при которой целесообразно выполнять работы на предприятии.ru
dc.description.abstractThe article deals with the problem of making of the production subsections of servicing and repairing of transport vehicles on the example of trucks. At the market of transport services the problem of complex ATE-s (Auto-Transport Enterprices) which were formed earlier exists, and today they are not able to compete with the smaller transport, because of holding of the excessive technical equipment. With the purpose of overcoming of the negative phenomena in the work of ATE-s, the article emphasises on the creation of the production subsections tat deal with the servicing and repairing of the automobiles in the transport enterprises. For the criterion of expedient some significant expenses were taken into consideration for TI (technical inspection) and maintenance that is on a 1m/hr of labour intensiveness for this work in the enterprise. According to the results of calculations the minimum prime prices of 1/hr were made, that allow doing the definite kinds of work in the transport enterprises and to create the proper production subsections.So, the higher is the cost of technological equipment which is used for the implementation of the definite work the higher 1m/hr is and the bigger territory is needed, that's why the minimum technical intensiveness of repairing and servicing kinds of work become more complicated and bigger.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 1 : 92-101.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/125
dc.subjectвиробничо-технічна база (ВТБ)uk
dc.subjectавтотранспортні підприємства (АТП)uk
dc.subjectцентралізовано спеціалізовані виробництва (ЦСВ)uk
dc.subjectзатратиuk
dc.subjectтехнічне обслуговування (ТО)uk
dc.subjectремонтuk
dc.subjectтранспортні засобиuk
dc.subjectавтомобіліuk
dc.subjectпроизводственно-техническая база (ПТБ)ru
dc.subjectвтотранспортные предприятия (АТП)ru
dc.subjectцентрализованное специализированое производство (ЦСП)ru
dc.subjectзатратыru
dc.subjectтехническое обслуживание (ТО)ru
dc.subjectремонтru
dc.subjectтранспортные средстваru
dc.subjectавтомобилиru
dc.subjectProduction – technical base (VTB)en
dc.subjecttrucking companies (ATP)en
dc.subjectcentralized specialized production (TSSV)en
dc.subjectcostsen
dc.subjectmaintenance (maintenance)en
dc.subjectrepairen
dc.subjectvehiclesen
dc.subjectcarsen
dc.titleРекомендації щодо доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілівuk
dc.title.alternativeРекомендации по целесообразности создания производственных подразделений с обслуживания и ремонта автомобилейru
dc.title.alternativeThe recomendations for the expedient of the creation of the production subsections of servising and repairing of the transport vehiclesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.13.071
dc.relation.referencesКанарчук В.Є. Виробничі системи на транспорті / В.Є. Канарчук, І.П. Курніков. –К. : Вища шк., 1997. –359 с.uk
dc.relation.referencesКузнецов Е.С. Производственная база автомобильного транспорта / Е.С. Кузнецов, И.П. Курников. –М.: Транспорт, 1988. –231с.ru
dc.relation.referencesМитко М.В. Визначення доцільності створення виробничих підрозділів з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів / М.В. Митко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. –2016. –No 1(124). –С. 138–141.uk
dc.relation.referencesНапольский Г.М. Технологическое проектирование автотранспортных предприятий и станций технического обслуживания / Г.М. Напольский. –М. : Транспорт, 1993. –271 с.ru
dc.relation.referencesОбщесоюзные нормы технологического проектирования предприятий автомобильного транспорта : ОНТП-01-91. –М.: Гипроавтотранс, 1991. –184 с.ru
dc.relation.referencesСавін Ю.Х. Методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту транспортних засобів / Ю.Х. Савін, М.В. Митко // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті –2016. –No 2 (6). –С. 130–138 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію