Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧорноморець, Ю.uk
dc.date.accessioned2019-06-10T17:51:22Z
dc.date.available2019-06-10T17:51:22Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЧорноморець Ю. Методологія теологічного мислення у творах св. Максима Сповідника [Текст] / Ю. Чорноморець // Sententiae. – 2013. – № 1. – С. 42-50.uk
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25519
dc.description.abstractАвтор доводить неадекватність попередніх досліджень богословської системи Максима Сповідника, що приділяли мало уваги оригінальності трансформації вчення отців-каппадокійців, здійсненої цим мислителем. У статті показано, що Максим випередив свою епоху, здійснивши онтологічне перетлумачення попередньої патристичної традиції. Оригінальна версія християнського платонізму, створена Максимом Сповідником, вимагає нових досліджень, особливо – порівняння з античними філософами.uk
dc.description.abstractThe author proves the inadequacy of previous studies of Maximus the Confessor’s theological system. These studies paid little attention to the originality of transformation of Cappadocian Fathers’ teaching by this thinker. The paper demonstrates that Maximus turned out to be ahead of his time in his ontological reinterpretation of the previous patristic tradition. A revolutionary version of Christian Platonism created by Maximus the Confessor, requires new stu-dies, especially in comparison with the ancient philosophers.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 1 : 42-50.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/147
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectтеологіяuk
dc.subjectантропологіяuk
dc.subjectхристиянський платонізмuk
dc.subjectmethodologyen
dc.subjecttheologyen
dc.subjectanthropologyen
dc.subjectChristian Platonismen
dc.titleМетодологія теологічного мислення у творах св. Максима Сповідникаuk
dc.title.alternativeThe methodology of theological thinking in the works of St. Maximus the Confessoen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesМесяц С.В. Трансформация античного понимания Абсолюта в христианском богословии IV века // Космос и душа. Учения о вселенной и человеке в Античности и в Средние века / общ. ред. П.П. Гайденко, В.В. Петров. – М.: Прогресс-Традиция, 2005. – С. 823–858.ru
dc.relation.referencesНестерова О.Е. Allegoria pro typologia. Ориген и судьба иносказательных методов интерпре-тации Священного Писания в раннепатристическую эпоху. – М.: ИМЛИ РАН, 2006. – 304 с.ru
dc.relation.referencesСветлов Р.В. Дамаский Диадох как представитель афинской школы неоплатонизма // Дамаский Диадох. О первых началах/ Пер. с древнегреч. Л. Ю. Лукомского; Подгото-вка Л.Ю. Лукомского, Р.В. Светлова. – СПб.: РГХИ, 2000. – С. 755–828.ru
dc.relation.referencesЧорноморець Ю.П. Візантійський неоплатонізм від Діонісія Ареопагіта до Геннадія Схола-рія. – К.: Дух і літера, 2010. – 568 с.uk
dc.relation.referencesCorsini, E. (1962). Il trattato «De Divinis Nominibus» dello pseudo-Dionigi e i commenti neoplatonici al Parmenidi. Torino: G. Giappichelli.
dc.relation.referencesGeanakoplos, D. J. (1969). Some Aspects of the Influence of Byzantine Maximus the Confessor on the Theology of East and West. Church History, 38(2), 150-163.
dc.relation.referencesGersh, S. (1978). From Jamblichus to Eriugena. An Investigation of the Prehistory and Evolution of the Pseudo-Dionysian Tradition. Leiden: Brill.
dc.relation.referencesJones, J. D. (2005). An Absolutely Simple God? Frameworks for Reading Pseudo-Dionisius Areopagite. Thomist, 69(3), 371-406.
dc.relation.referencesKarayannis, V. (1993). Maxime le Confesseur. Essence et énérgies de Dieu. Paris: Beauchesne.
dc.relation.referencesLarchet, J.-C. (1996). La divinisation de l'homme selon saint Maxime le Confesseur. Paris: Cerf.
dc.relation.referencesMueller-Jourdan, P. (2005). Typologies spatio-temporelle de l’Ecclesia byzantine. La Mystagogie de Maxime le Confesseur dans la culture philosophique de l’Antiquité tardive. Leiden, & Boston: Brill.
dc.relation.referencesPelikan, J. (1982). The place of Maximus the Confessor in the history of christian thought. In F. Heinzer, & Ch. Schoenborn (Eds.), Maximus Confessor. Actes du Symposium sur Maxime le Confesseur, Fribour 2-5-Septembre, 1980 (pp. 387-402). Fribourg, Suisse: Editions Universitaire.
dc.relation.referencesPlaces, E. (1982). Maxime le Confesseur et Dialoge de Photicé. In F. Heinzer, & Ch. Schoenborn (Eds.), Maximus Confessor: actes du Symposium sur Maxime le Confesseur, Fribourg, 2-5 septembre, 1980 (pp. 29-35). Fribourg, Suisse: Editions Universitaire.
dc.relation.referencesRappe, S. (1964). Scepticism in the Sixth Century? Damascius’ Doubts and Solutions Conserning First Principies. The Journal of the History of Philosophy, 92, 330-357.
dc.relation.referencesRappe, S. (2000). Reading Neoplatonism. Non-discursive Thinking in the Texts of Plotinus, Proclus and Damascius. Cambridge: Cambridge UP.
dc.relation.referencesRorem, P. E., & Lamoreaux, J. (1998). John of Scythopolis and the Dionsysian Corpus: Annotating the Areopagite. Oxford: Oxford UP.
dc.relation.referencesSherwood, P. (1955). The Earlier Ambigua of Maximus the Confessor and His Refutation of Origenism. Roma: Orbis Catholicus, & Herder.
dc.relation.referencesThunberg, L. (1995). Microcosm and Mediator. The Theological Antropology of Maximus the Confessor. Chicago: Open Court.
dc.relation.referencesTollefsen, T. T. (2008). The Christocentric Cosmology of St Maximus the Confessor. Oxford: Oxford UP.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/sent28.01.042


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію