Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБаумейстер, А.uk
dc.date.accessioned2019-06-10T21:59:37Z
dc.date.available2019-06-10T21:59:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationБаумейстер А. На шляху до автентичного буття: Феноменологічна деструкція Аристотеля у райнього Гайдеґера [Текст] / А. Баумейстер // Sententiae. – 2013. – № 1. – С. 63-75.uk
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25522
dc.description.abstractУ статті досліджуються специфічні властивості феноменологічної деструкції Аристотеля раннім Гайдеґером. Тлумачення Аристотелевої філософії розглядається у перспективі розбудови проекту фундаментальної онтології і перших підступів до «Буття і часу». Гайдеґерове тлумачення Стагіритової думки, з одного боку, містить значний герменевтичний потенціал, але, з іншого, у насильницький спосіб перетлумачує головні мотиви і принципи філософії Аристотеля. У своєму тлумаченні Аристотелевих текстів Гайдеґер виходить із недостатньо прояснених передумов і в своїй екзегезі застосовує імпліцитні квазі-нормативістичні й квазі-персоналістичні концептуальні схеми.uk
dc.description.abstractThe article investigates specific features of phenomenological destruction of Aristotle by early Heidegger. Interpretation of Aristotle’s philosophy is considered in the light of his devel-oping the project of fundamental ontology and first approaches to «Being and time». Heideg-ger’s interpretation of Aristotle’s thinking, on the one hand, has considerable hermeneutics potential, but, on the other hand, violently reinterprets the main motives and principles of Aris-totle’s philosophy. Heidegger in his interpretation of Aristotle’s texts proceeds from not quite clarified presuppositions and implicitly uses in his exegesis quasi-normativistic and quasi-personalistics conceptual schemes.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 1 : 63-75.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/149
dc.subjectранній Гайдеґерuk
dc.subjectфеноменологічна деструкціяuk
dc.subjectфундаментальна онтологіяuk
dc.subject«Буття і час»uk
dc.subjectphronêsisuk, en
dc.subjectперша філософіяuk
dc.subjectearly Heideggeren
dc.subjectphenomenological destructionen
dc.subjectfundamental ontologyen
dc.subject«Being and time»en
dc.subjectfirst philosophyen
dc.titleНа шляху до автентичного буття: Феноменологічна деструкція Аристотеля у райнього Гайдеґераuk
dc.title.alternativeOn the way to the authentic being: phenomenological destruction of Aristotle in early Heidegger’s teachingen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesАртеменко, Н. А. (2012). Хайдеггеровская «потерянная рукопись» на пути к «Бытию и времени». СПб.: Гуманитарная Академия.ru
dc.relation.referencesБогачов, А. (2011). Досвід і сенс. К.: Дух і літера.uk
dc.relation.referencesГадамер, Г.-Г. (2007). Пути Хайдеггера: исследования позднего творчества. Минск: Пропилеи.ru
dc.relation.referencesХайдеггер, М. (2012). Феноменологическая интерпретация Аристотеля (экспозиция герменевтичес-кой ситуации). СПб.: Гуманитарная Академия.ru
dc.relation.referencesFigal, G. (1992). Heidegger zur Einführung. Hamburg: Junius.
dc.relation.referencesHeidegger, M. (1994). Gesamtausgabe: Bd. 61, Phänomenologie Interpretationen zu Aristoteles. Einführung in die phänomenologische Forschung. (W. Bröcker, & K. Bröcker-Oltmanns, Hrsg.). Frankfurt am Main: Vittorio Klostermann.
dc.relation.referencesHeidegger, M. (2012). Phenomenological interpretation of Aristotle (exposition of the hermeneutic situation). [In Russian]. St-Peterburg: Gumanitarnaia akademiia.
dc.relation.referencesKisiel, T. (1993). The Genesis of Heidegger’s Being and Time. Berkeley, & Los Angeles: University of California Press.
dc.relation.referencesPhilipse, H. (1998). Heidegger’s Philosophy of Being. A critical interpretation. Princeton: Princeton UP.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/sent28.01.063


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію