Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКебуладзе, В.uk
dc.date.accessioned2019-06-11T12:33:20Z
dc.date.available2019-06-11T12:33:20Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationКебуладзе В. Феноменологія та герменевтика в сучасних українських історико-філософських дослідженнях [Текст] / В. Кебуладзе // Sententiae. – 2013. – № 2. – С. 138-146.uk
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25606
dc.description.abstractУ статті йдеться про сучасні українські історико-філософські дослідження феноменології і герменевтики. Феноменологія і герменевтика постають, з одного боку, як напрями в сучасній філософії, з іншого боку, як методи історичного і філософського дослідження. Автор також показує, що сучасні українські науковці розглядають феноменологію як філософію досвіду.uk
dc.description.abstractThe paper deals with the contemporary Ukrainian historic-philosophical investigations of phenomenology and hermeneutics. Phenomenology and hermeneutics are treated on the one hand as trends in the modern philosophy, on the other hand as methods of historical and philosophical research. The author also shows that phenomenology is considered by contemporary Ukrainian scholars as philosophy of experience.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 2 : 138-146.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/166
dc.subjectгерменевтикаuk
dc.subjectдосвідuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectфеноменологіяuk
dc.subjecthermeneuticsen
dc.subjectexperienceen
dc.subjectresearchen
dc.subjectmethoden
dc.subjectphenomenologyen
dc.titleФеноменологія та герменевтика в сучасних українських історико-філософських дослідженняхuk
dc.title.alternativePhenomenology and hermeneutics in Contemporary Ukrainian Historic-Philosophical Researchen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesАляев Г. С. Франк и М. Шелер: Материализация этики и персонализация всеединства// Феноменологія і практична філософія. – К.: Курс, 2003. – С. 3–13.ru
dc.relation.referencesБаумейстер А.Джерела і приховані мотиви фундаментальної онтології // Sententiae. – т. XXVІІ. – 2012. – No 2. –С. 46–59.uk
dc.relation.referencesБаумейстер А.На шляху до автентичного буття: феноменологічна деструкція Аристотеля у раннього Гайдеґера// Sententiae. – т. XXVІІІ. – 2013. – No 1. –С. 63–75.uk
dc.relation.referencesБогачёв А. Актуальность феноменологии в Украине// Феноменологія : рецепція у Східній Європі. – К.: Тандем, 2001. – С. 20–29.ru
dc.relation.referencesБогачёв А. О проблеме релятивизма герменевтической философии// Феноменология и гуманитарное знание. – К.: Тандем, 1998. – С. 25–49.ru
dc.relation.referencesБогачов А. Досвід і сенс. – К.: Дух і Літера, 2011. – 336 с.uk
dc.relation.referencesБогачов А. Раціоналістична герменевтика Нового часу. Біля джерел семіотики та критики // Sententiae. – т. XXV. – 2011. – No 2. – с. 27–41.uk
dc.relation.referencesБогачов А. Філософська герменевтика. – К.: Курс, 2006. – 405 с.uk
dc.relation.referencesБогачов А.Філософський початок герменевтики (До історії визначення герменевтичного досвіду) // Філософська думка. – 2011. – No 5. – С. 60–75.uk
dc.relation.referencesБогачов А. Щодо трансценденталізму раннього Гайдеґера// Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології. Вип. 14. Німецька феноменологічна традиція у філософії, гу-манітаристиці та культурі. – Одеса: ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2009. – С. 157–164.uk
dc.relation.referencesВісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Філософія. Політологія. Вип. 80. –К., 2006. – 62 с.uk
dc.relation.referencesГнатів А. Богословський поворот у французькій феноменології// Феноменологія і релігія. – К.: Дух і Літера, 2010. – С. 47–59.uk
dc.relation.referencesГолубович И. Биография: силуэт на фоне Humanities. Методология анализа в социогуманитарном знании. – Одесса: ФЛП Фридман А.С., 2008. – 372 с.ru
dc.relation.referencesГомілко О. Апеляція до тілесності в структурі феноменологічного методу// Феноменологія і філософський метод. – К.: Тандем, 2000– С. 50–58.uk
dc.relation.referencesГомілко О. Деоб’єктивація тіла та світу у феноменології М. Мерло-Понті// Феноменологія: рецепція у Східній Європі. – К.: Тандем, 2001. – С. 81–88.uk
dc.relation.referencesДахній А. Секуляризація релігійних ідей Серена К’єркеґора в екзистенціально-феноменологічній філософії Мартина Гайдеґера// Ф еноменологія і релігія. – К.: Дух і Літера, 2010. – С. 34–46.uk
dc.relation.referencesДахній А. Фактично-історичний вимір досвіду у філософії раннього Гайдеґера// Філософська думка. – 2011. – No 5. –С. 76–88.uk
dc.relation.referencesИванова-Георгиевская Н. Феноменология и марксизм о природе философского знания // Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології. Вип. 12. Німецька традиція в філософії, гуманітаристиці та культурі. – Одеса: ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2008. – С.48–59.ru
dc.relation.referencesІванова-Георгієвська Н. Феноменологія як неконфесійний шлях до Бога// Феноменологія і релігія. – К.: Дух і Літера, 2010. – С. 60–73.uk
dc.relation.referencesКебуладзе В. Вислів І. Канта «думки без змісту порожні, споглядання без понять сліпі» у феноменологічній перспективі// Філософська думка. – 2008. – No 6. – С. 155–164.uk
dc.relation.referencesКебуладзе В. Латентные смысловые структуры в русской истории, философии и литературе// Феноменологія і мистецтво. –К.: ППС-2002, 2005. – С. 84–93.uk
dc.relation.referencesКебуладзе В. Проблематизація поняття інтенційності в контексті феноменології містичного досвіду// Феноменологія і релігія. – К.: Дух і Літера, 2010. – С. 74–84.uk
dc.relation.referencesКебуладзе В. Роль и место произведения Густава Шпета «Явление и смысл» в развитии философской мыслиХХ столетия// Sententiae. – т. XVIII. – 2013. – No 1. –С. 109–119.ru
dc.relation.referencesКебуладзе В. Феноменологічне поняття інтелектуальної інтуїції та його обґрунтування у філософії Густава Шпета // Наукові записки. Том 20, Філософія та релігієзнавство / Національний університет «Києво-Могилянська академія». –К.: Вид. дім «КМ Академія», 2002. – С. 86–90.uk
dc.relation.referencesКебуладзе В. Феноменологія допредикативного досвіду// Філософська думка. – 2011. – No 5. – С. 24–39.uk
dc.relation.referencesКебуладзе В. Феноменологія досвіду. – К.: Дух і Літера, 2011. – 280 с.uk
dc.relation.referencesКошарний С. Загроза соліпсизму і феноменологічні альтернативи цій загрозі// Феноменологія і філософський метод. –К.: Тандем, 2000 – С. 120–134.uk
dc.relation.referencesКошарний С. Феноменологічна концепція філософії Е. Гусерля: критичний аналіз. – К.: Український центр духовної культури, 2005. – 372 с.uk
dc.relation.referencesКошарний С. Феноменологія Гуссерля і проблема подолання соліпсизму// Феноменология и гуманитарное знание. – К.: Тандем, 1998. – С. 4–21.uk
dc.relation.referencesЛаврухін А.Вплив І.Канта на феноменологію Е. Гусерля// Філософська думка. – 2009. – No 1. – С. 109–124.uk
dc.relation.referencesЛевченко В.Идеология: по прочтении К. Маркса и Э. Гуссерля// Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології. Вип. 14. Німецька феноменологічна традиція у філософії, гуманітаристиці та культурі. –Одеса: ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2009. – С. 114–123.uk
dc.relation.referencesМенжулін В.Біографічний підхід в історико-філософському пізнанні. К.: НаУКМА; Аграр Медіа Груп, 2010 – 455 с.uk
dc.relation.referencesМінаков М. Історія поняття досвіду. – К.: Парпан, 2007. – 380 с.uk
dc.relation.referencesПетриковская Е. Поиски субъективности в немецкой философии: от Канта к Хайдеггеру // Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології. Вип. 12. Німецька традиція в філо софії, гуманітаристиці та культурі. – Одеса: ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2008. – С. 17–25.uk
dc.relation.referencesПролеєв С. Профетизм модерної німецької філософії: К. Марксі Е. Гусерль// Філософська думка. – 2009. – No 1. – С. 125–133.uk
dc.relation.referencesСайтарлы И.Философия и мистика Алексея Лосева или о понятие «диалектической феноменологии» // Феноменологія: рецепція у Східній Європі. – К.: Тандем, 2001. – С. 46–51.ru
dc.relation.referencesХаардт А.Михаил Бахтин – феноменолог интерсубъективности// Феноменологія: рецепція у Східній Європі. – К.: Тандем, 2001. – С. 51–59.ru
dc.relation.referencesШиян А. Феноменологічне розуміння істини та «Критика чистого розуму»// Філософська думка. – 2008. – No 6. – С. 165–171.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/sent29.02.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію