Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧухрай, E.uk
dc.contributor.authorChukhray, E.en
dc.date.accessioned2019-06-11T13:10:09Z
dc.date.available2019-06-11T13:10:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationЧухрай E. Чи тотожні Когелетова «марнота» і «безсенсовність» життя? (за мотивами деяких сучасних перекладів книги Проповідника) [Текст] / Е. Чухрай // Sententiae. – 2017. – № 2. – С. 66-75.uk
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25620
dc.description.abstractНа прикладі сучасних перекладів біблійної книги Проповідника автор визначає умови доречності раціональної реконструкції як методу дослідження філософських понять минулого. Зокрема, автор доводить сумнівну коректність ототожнення понять "сенс життя" і «hă-ḇêl».uk
dc.description.abstractBy the example of modern translations of the Biblical book of the Preacher, the author defines the conditions of the appropriateness of rational reconstruction as a method of studying the philosophical concepts of the past. In particular, the author detects the incorrect identification of the concepts of "meaning of life" and «hă-ḇêl».en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 2 : 66-75.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/337
dc.subjectКнига Проповідникаuk
dc.subjectбезсенсовністьuk
dc.subjectмарнотаuk
dc.subjectсенс життяuk
dc.subjectBook of the Preacheren
dc.subjectmeaninglessen
dc.subjectvanityen
dc.subjectmeaning of lifene
dc.titleЧи тотожні Когелетова «марнота» і «безсенсовність» життя? (за мотивами деяких сучасних перекладів книги Проповідника)uk
dc.title.alternativeAre "hă-ḇêl" of Kohelet and Contemporary "Meaningless" Real Synonymos? (on the grounds of some modern translations of the book of the Preacher)en
dc.typeArticle
dc.relation.referencesЧухрай, Е. (2015). Остаточна мета життя і сенс в житті: історія філософії і межі раціональної реконструкції. Sententiae, 32(1), 143-152. https://doi.org/10.22240/sent32.01.143uk
dc.relation.referencesMetz, T. (2002). The reasonable and the moral. Social Theory and Practice, 28(2), 277-301. https://doi.org/10.5840/soctheorpract200228211en
dc.relation.referencesMetz, T. (2011). The good, the true and the beautiful: toward a unified account of great meaning in life. Religious Studies, 47(4), 389-409. https://doi.org/10.1017/S0034412510000569en
dc.relation.referencesMetz, T. (2012). The meaningful and the worthwhile: clarifying the relationships. The Philosophical Forum, 43(4), 435-448. https://doi.org/10.1111/j.1467-9191.2012.00436.xen
dc.relation.referencesMetz, T. (2013a). Meaning in Life: An Analytic Study. Oxford: Oxford University Press. https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199599318.001.0001en
dc.relation.referencesMorioka, M. (2015). Is Meaning in Life Comparable? From the Viewpoint of ‘The Heart of Meaning in Life. Journal of Philosophy of Life, 5(3), 50-65.en
dc.relation.referencesРижский, М. И. (1995). Книга Екклезиаста. В поисках смысла жизни. Новосибирск: Наука.uk
dc.relation.referencesRorty, R. (1998). The Historiography of Philosophy: Four Genres. In R. Rorty, Truth and Progress: Philosophical Papers (pp. 247-273). Cambridge & New York: Cambridge UP. https://doi.org/10.1017/CBO9780511625404.014en
dc.relation.referencesTartaglia, J. (2016). Philosophy in a meaningless life: a system of nihilism, consciousness and reality. London: Bloomsbury Academic.en
dc.relation.referencesГаспаров, М. Л. (2013, вересень 9). Еврипид Иннокентия Анненского. Отримано 2 березня 2017 з вебсайта Lib.ru.Классика: http://az.lib.ru/a/annenskij_i_f/text_0310.shtmlru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/sent36.02.066


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію