Метод визначення додаткових витрат енергії викликаних нерівномірністю крутного моменту двигуна при відключенні циліндрів
Анотації
В статті наведені результати відношення додаткових витрат енергії, зумовлених роботою стиснення робочих циліндрів у відключених циліндрах до зміни додаткових витрат енергії двигуна. Поряд з вібрацією двигуна роботу здійснюють також і внутрішні сили коливальної системи. Робота сили інерції дорівнює кінетичній енергії маси, а робота оновлюючої сили дорівнює потенційній енергії напруженої подушками двигуна. При періодичних рухах обидві ці роботи також змінюються періодично і, маючи різні знаки, виключаються із загального балансу енергії системи, якщо їх величина розраховується для одного повного коливання. В результаті періодичного збурення від нерівномірності крутного моменту автотракторного двигуна при відключенні циліндрів, на осциляторі збурення є періодичним та може бути представлене рядом Фур'є. Завершенням математичної обробки результатів дослідження є потужність, яка витрачається на насосні ходи у відключених циліндрах поршневого автотракторного двигуна та може бути визначена на підставі індикаторної діаграми стиснення повітря або газу.Використовуючи функцію типу меандру та рішення цієї функції методом розкладання в ряд Фур'є, отримано відношення додаткових витрат енергії, зумовлених роботою стиснення робочих циліндрів у відключених циліндрах, до зміни додаткових витрат енергії двигуна. В данной статье приведены результаты отношение дополнительных затрат энергии, обусловленных работой сжатия рабочих цилиндров в отключенных цилиндрах до изменения дополнительных затрат энергии двигателя. Наряду с вибрацией двигателя работу осуществляют также и внутренние силы колебательной системы. Работа силы инерции равна кинетической энергии массы, а работа повторяющей силы равна потенциальной энергии напряженной подушками двигателя. При периодических движениях обе эти работы также меняются периодически и, имея разные знаки, исключаются из общего баланса энергии системы, если их величина рассчитывается для одного полного колебания.В результате периодического возмущения от неравномерности крутящего момента автотракторного двигателя при отключении цилиндров, на осцилляторе возмущение является периодическим и может быть представлено рядом Фурье.Завершением математической обработки результатов исследования является мощность, которая расходуется на насосные ходы в отключенных цилиндрах поршневого двигателя и может быть определена на основании индикаторной диаграммы сжатия воздуха или газа.Используя функцию типа меандра и решение этой функции методом разложения в ряд Фурье, получено отношение дополнительных затрат энергии, обусловленных работой сжатия рабочих цилиндров в отключенных цилиндрах, к до изменению дополнительных затрат энергии двигателя. This article presents the results of the ratio of the additional energy costs caused by the work of compression of the working cylinders in the disconnected cylinders before the change in the additional energy costs of the engine. Along with the engine vibration, the internal forces of the oscillating system also work. The work of the inertial force is equal to the kinetic energy of the mass, and the work of the repeating force is equal to the potential energy of the intense engine pads. With periodic movements, both of these works also change periodically and, having different signs, are excluded from the total energy balance of the system, if their value is calculated for one complete oscillation. The results of a periodic perturbation of the non-uniformity of the torque of an autotractor engine when the cylinders are turned off, the perturbation on the oscillator is periodic and can be represented by a Fourier series. The completion of the mathematical processing of research results is the power that is spent on pumping strokes in the disconnected cylinders of a piston engine and can be determined on the basis of an indicator diagram of air or gas compression . Using the meander type function and the solution of this function by the Fourier series decomposition, the ratio of the additional energy costs due to the compression work of the working cylinders in the disconnected cylinders is obtained before the additional energy costs of the engine change.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25899