Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorБурєнніков, Ю. Ю.uk
dc.contributor.authorРоманенко, В. О.uk
dc.date.accessioned2019-07-01T12:03:10Z
dc.date.available2019-07-01T12:03:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationУдосконалення системи формування стратегічних напрямів виробничої діяльності приватного підприємства «Беркут-Транс» м. Вінниця [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. О. Романенко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. - Електронні текстові дані (1 файл: 1,66 Мбайт). - Вінниця, 2018. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26002
dc.descriptionКерівник: канд. екон. наук, доц. Бурєнніков Ю. Ю.uk
dc.description.abstractУ роботі досліджено особливості просування транспортних послуг на ринку автотранспортних перевезень в умовах росту конкуренції та вплив ціни та якості як важелів впливу на попит при їх взаємодії. Встановлено закономірності формування ціни на автотранспортні перевезення. Складено повний перелік факторів впливу на ціну та якість та запропоновано їх кількісну оцінку. Проведено формалізацію процесу взаємодії ціни, собівартості, якості та попиту. Розглянуто механізм формування стратегій підприємства та запропоновано алгоритм розробки стратегії підприємства на основі використання ціни та якості як важелів впливу на попит. На основі кількісного підходу до факторів впливу на ціну та якість з використанням інструменту SWOT-аналізу створено методику розробки стратегій просування транспортних послуг з урахуванням динаміки кількісних оцінок по послідовних періодах.uk
dc.description.abstractFeatures of transport services promotion at the road transportation market are researched in terms of competition and money growth and leverage impact on demand of their interaction. Patterns of price formation on motor traffic are established. A complete list of factors that influence price and quality is formed, and their quantitative assessment is offered. A formalization of the interaction between price, cost, quality and demand is performed. The mechanism of company strategy formation is considered and the development strategy algorithm based on the use of money as leverage on demand is offered. On the basis of the quantitative approach to the factors that influence price and quality by using the tool SWOT-analysis methodology a methodology for promotion strategies development of transport services is established, taking into account the dynamics of quantitative estimates of successive periods.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectдіяльність виробничаuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectсобівартістьuk
dc.subjectпослуга транспортнаuk
dc.subjectавтотранспортне перевезенняuk
dc.subject274
dc.titleУдосконалення системи формування стратегічних напрямів виробничої діяльності приватного підприємства «Беркут-Транс» м. Вінницяuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію