Оцінка стану поверхневого шару деталей машин при обробці поверхневою пластичною деформацією
Abstract
В даній роботі було виконано модернізацію технологічного процесу механічної обробки для збільшення твердості поверхневого шару і зменшення шорсткості завдяки удосконалення процесу фінішної обробки деталей поверхневим пластичним деформуванням, а саме: проведено аналіз конструкції і технологічності деталі, вибрано спосіб виготовлення заготовки, спроектовано модернізований маршрут механічної обробки деталі на верстатах з ЧПК з розробкою змісту операцій, на фінішну операцію обрано спосіб поверхневої пластичної деформації, здійснено розмірний аналіз технологічного процесу та встановлені технологічні розміри, розміри припусків та заготовки, визначено режими різання, спроектована дільниця механічної обробки; досліджено
напружено-деформований стан в осередку деформації та його залежність від
конструктивних та технологічних характеристик процесу; розроблені заходи з
охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях на дільниці механічної обробки. Розроблена графічна частина. In this work, modernization of the technological process of mechanical
processing was performed to increase the hardness of the surface layer and reduce
roughness due to the improvement of the process of finishing the parts by surface
plastic deformation, namely: analysis of the design and machinability of the part, the
method of manufacturing the workpiece was selected, the modernized route of
machining of the part was designed on CNC machines with the development of
maintenance operations the analysis of the design and machinability of the part, the
method of manufacturing the workpiece was chosen, the modernized route of
mechanical processing of the part on the CNC machine tools was designed with the
development of the maintenance of the operations, the method of surface plastic
deformation was chosen for the finishing operation, the dimensional analysis of the
technological process was made and the technological dimensions, sizes of
allowances and workpieces , the cutting modes are determined, the machining section
is designed; the stress-strain state in the deformation cell and its dependence on the
structural and technological characteristics of the process are investigated; developed
measures for occupational safety and emergency in emergency situations at the
machining station. The graphic part is developed.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26464