Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.contributor.authorШтовба, С. Д.uk
dc.contributor.authorShtovba, O.en
dc.contributor.authorShtovba, S.en
dc.date.accessioned2020-09-15T07:14:07Z
dc.date.available2020-09-15T07:14:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationШтовба О. В. Глобальні бренди в наукових дослідженнях: тенденції останнього десятиріччя [Електронний ресурс] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Наукові праці ВНТУ. – 2019. – № 4. – Режим доступу: https://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/577/547.uk
dc.identifier.issn2307-5376
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30484
dc.description.abstractПроаналізовано динаміку підтримки наукових досліджень глобальними брендами та динаміку використання глобальних брендів у наукових дослідженнях протягом останніх 10 років. Аналіз здійснено за наукометричним підходом за даними бази Scopus. Підтримка оцінювалася кількістю публікацій, в яких глобальний бренд згадується в розділі з інформацією про фінансування дослідження. Використання оцінювалося кількістю публікацій, в яких глобальний бренд згадується в презентаційній частині статті, тобто в назві, в ключових словах або в анотації. Дослідження проведено для глобальних брендів із списку топ- 100 найбільш дорогих брендів за даними компанії Interbrand. Для дослідження відібрано 22 бренди з унікальними назвами: Google, Microsoft, Coca-Cola, Samsung, Toyota, Facebook, IBM, Cisco, Louis Vuitton, Pepsi, Budweiser, Ebay, Hyundai, Accenture, Volkswagen, Adidas, Morgan Stanley, Huawei, Harley-Davidson, Netflix, Johnnie Walker та Lenovo. Відібрані бренди представляють 10 секторів економіки. Більшість брендів – 16 із 22 потрапили у кластери з еквівалентними рівнями підтримки та використання. Найбільш щедрими та популярними є бренди Google, Microsoft, IBM, Samsung, Volkswagen, Toyota та Facebook. Усі вони пов’язані з інформаційними системами і сервісами або із автомобілебудуванням. Для усіх брендів з високим та середнім рівнями підтримки характерне значне зростання кількості підтриманих статей за 2 останні роки. Поміж аналізованих брендів науковці найчастіше використовують Google. Протягом 2017 р. кількість статей, в презентаційній частині яких згадується Google, перевищила 5500. Серед лідерів також Facebook, Microsoft та IBM. Усі 4 бренди з високої групи, а також Samsung та Netflix із середньої групи демонструють стабільне зростання їх використання у наукових дослідженнях протягом останніх кількох років.uk
dc.description.abstractThe dynamics of the research support by the global brands and the dynamics of the global brands usage in the research are analyzed over the last decode. The analysis was carried out according to the scientometic approach with the Scopus base data. The support was assessed by the number of publications in which the global brand is mentioned in the section on the research funding. The usage was assessed by the number publications in which the global brand is mentioned in the presentation part of the article, i. e., in the title, key words or in the abstract. The research was carried out for the global brands from the list of top-100 the most expensive brands according to the data of Interbrand company. Twenty-two brands with the unique names were selected: Google, Microsoft, Coca-Cola, Samsung, Toyota, Facebook, IBM, Cisco, Louis Vuitton, Pepsi, Budweiser, Ebay, Hyundai, Accenture, Volkswagen, Adidas, Morgan Stanley, Huawei, Harley-Davidson, Netflix, Johnnie Walker and Lenovo. The selected brands represent ten sectors of the economy. Greater part of brands – 16 out of 22 belong to the cluster with the equivalent levels of support and usage. The most generous and popular are the brands Google, Microsoft, IBM, Samsung, Volkswagen, Toyota and Facebook. All of them are connected with the information systems and services or with automobile construction. All the brands with high and average levels of support are characterized by the considerable growth of the number of the supported articles over the past two years. Among the analyzed brands the scientists use Google in most cases. During 2017 the number of the articles, where Google is mentioned in the presentation part, exceeded 5500. Facebook, Microsoft and IBM are also among the leaders. All the four brands from the high group as well as Samsung and Netflix from the average group demonstrate stable growth of their usage in the scientific research during the past several years.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofНаукові праці ВНТУ. – 2019. – № 4.uk
dc.relation.urihttps://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/577/547
dc.subjectглобальні брендиuk
dc.subjectбренди в науціuk
dc.subjectфінансування наукових дослідженьuk
dc.subjectчасовий рядuk
dc.subjectнаукометріяuk
dc.subjectglobal brandsen
dc.subjectbrands in scienceen
dc.subjectfunding of scientific researchen
dc.subjecttime seriesen
dc.subjectscientometricsen
dc.titleГлобальні бренди в наукових дослідженнях: тенденції останнього десятиріччяuk
dc.title.alternativeGlobal brands in scientific research: trends of the last decadeen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc001.92
dc.relation.referencesSteenkamp J. -B. Global brand strategy. World-wise marketing in the age of branding / J. -B. Steenkamp. – London : Palgrave Macmillan, 2017. –304 p.en
dc.relation.referencesAraujo T. Getting the word out on Twitter : The role of influentials, information brokers and strong ties in building word-of-mouth for brands / T. Araujo, P.Neijens, R. Vliegenthart // International Journal of Advertising. – 2017. – Vol. 36. – № 3. – P. 496 – 513.en
dc.relation.referencesTafesse W. Content strategies and audience response on Facebook brand pages / W. Tafesse // Marketing Intelligence & Planning. – 2015. – Vol. 33. – № 6. – P. 927 – 943.en
dc.relation.referencesFetscherin M. Consumer brand relationships research : A bibliometric citation meta-analysis / M. Fetscherin, D. Heinrich // Journal of Business Research. – 2015. – Vol. 68. – № 2. – P. 380 – 390.en
dc.relation.referencesSeyedghorban Z. Advancing theory and knowledge in the business-to-business branding literature / Z. Seyedghorban, M. J. Matanda, La Placa P. // Journal of Business Research. – 2016. – Vol. 69. – № 8. – P. 2664 – 2677.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2307-5376-2019-4-26-34


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію