Моделювання процесу оцінювання інтелектуального стану суспільства
Автор
Войцеховська, О. О.
Мокін, Б. І.
Шалагай, Д. О.
Войцеховская, О. А.
Мокин, Б. И.
Шалагай, Д. А.
Voitsekhovska, O. O.
Mokin, B. I.
Shalagai, D. O.
Дата
2019Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В результаті критичного аналізу математичної моделі інтелектуального стану суспільства, запропонованої Людмилою Прісняковою в її російськомовній монографії «Системный анализ поведения личности», опублікованій у 2007 році, з`ясовано, що ця математична модель є хибною, оскільки вона створена з використанням невірно складеної балансної передумови, і доведено, що її використання приводить до невірної оцінки інтелекту суспільства. Показано, що функція приросту інтелекту суспільства, яка не містить у своїй структурі відрізок часу, за який оцінюється цей приріст, не може давати коректну оцінку приросту інтелекту суспільства. З використанням правильно виписаного рівняння балансу, в якому враховано і відрізок часу, протягом якого зберігається цей баланс, запропонована нова математична модель інтелектуального стану суспільства з прив`язкою до введених Людмилою Прісняковою змінних і параметрів, завдяки чому є можливість співставляти між собою результати, отримані з використанням обох моделей, і доводити хибність оцінок, що визначаються з використанням математичної моделі Людмили Пріснякової.
Доведено, що функція приросту відносного інтелекту суспільства, аргументом якої є відносна кількість членів суспільства, що вносять вклад в цей приріст, не може мати екстремумів в області значень, допустимої для цього аргументу, наявність яких має місце при використанні математичної моделі, створеної Людмилою Прісняковою, але існування яких входить в протиріччя з логікою приросту інтелекту суспільства, в якому спостерігається приріст кількості його членів, що вносять свій вклад в цей приріст. Визначено, як впливають на приріст інтелекту суспільства зміни в кількості викладачів і наставників, а також в параметрах, що характеризують науковий та викладацький професіоналізм викладачів і наставників та корупційну складову, що супроводжує навчальний процес. В результате критического анализа математической модели интеллектуального состояния общества, предложенной Людмилой Присняковойв ее русскоязычной монографии «Системный анализ поведения личности», опубликованной в 2007 году, установлено, что эта математическая модель ошибочна, поскольку она создана с использованием неверно составленной балансной предпосылки, и доказано, что ее использование приводит к неверной оценке интеллекта общества. Показано, что функция прироста интеллекта общества, не содержит в своей структуре отрезок времени, за который оценивается этот прирост не может давать корректную оценку прироста интеллекта общества. С использованием правильно выписанного уравнения баланса, в кото-ром учтены и отрезок времени, в течение которого сохраняется этот баланс, предложена новая математич е-ская модель интеллектуального состояния общества с привязкой к введенным Людмилой Присняковойперемен-ных и параметров, благодаря чему есть возможность сопоставлять между собой результаты, полученные с использованием обеих моделей, и доказывать ошибочность оценок, определяемых с использованием математи-ческой модели Л. Присняковой.Доказано, что функция прироста относительного интеллекта общества, аргументом которой является относительное количество членов общества, вносят вклад в этот прирост не может иметь экстремумов в области значений, допустимой для этого аргумента, наличие которых имеет место при использовании мате-матической модели, созданной Людмилой Присняков, но существование которых входит в противоречие с логи-кой прироста интеллекта общества, в котором наблюдается прирост числа его членов, вносящих свой вклад в этот прирост. Определено, как влияют на прирост интеллекта общества изменения в количестве преподава-телей и наставников, а также в параметрах, характеризующих научный и преподавательскийпрофессионализм преподавателей и наставников и коррупционную составляющую, которая сопровождает учебный процесс. As a result of a critical analysis of the mathematical model of the intellectual state of society, proposed by Liudmyla Prisniakova in her Russian-language monograph System Analysis of Personality Behavior, published in 2007, it was found out that this mathematical model is flawed because it was created using an incorrectly constructed balance sheet, and it is proved that its use leads to incorrect assessment of the intelligence of society. It is shown that the function of the growth of the intelligence of a society which does not contain in its structure the period of time for which this growth is estimated, cannot give a correct estimate of the growth of the intelligence of the society. Using a well-written equation of balance, which takes into account the length of time during which this balance is stored, a new mathematical model of the intellectual stateof society with a link to the variables and parameters introduced by Liudmyla is offered, which makes it possible to compare the results obtained from using both models, and to prove the errors of the estimates determined using the mathematical model of Lyudmila Prisniakova.It has been proved that the function of growth of the relative intelligence of a society, the argument of which is the rela-tive number of members of society contributing to this increase, cannot have extremes in the range of values allowed for this argument, the presence of which takes place when using the mathematical model created by Liudmyla Prisniakova but the existence of which contradicts the logic of the growth of the intelligence of the society, in which there is an increase in the number of its members contributing to this increase. Changes in the number of teachers and mentors, as well as in the parameters characterizing the scientific and teaching professionalism of teachers and mentors and the corruption compo-nent that accompanies the educational process, influence the growth of the society’s intelligence
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30529