dc.contributor.author | Пролеєв, С. | uk |
dc.contributor.author | Зборовська, К. | uk |
dc.contributor.author | Мироненко, Р. | uk |
dc.contributor.author | Костенко, О. | uk |
dc.contributor.author | Proleiev, S. | en |
dc.contributor.author | Zborovska, X. | en |
dc.contributor.author | Mironenko, R. | en |
dc.contributor.author | Kostenko, O. | en |
dc.date.accessioned | 2020-09-24T11:42:22Z | |
dc.date.available | 2020-09-24T11:42:22Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Філософія як школа життя за часів тоталітаризму. Частина ІІ. Міст у сьогодення. [Текст] / С. Пролеєв, К. Зборовська, Р. Мироненко, О. Костенко // Sententiae. – 2019. – № 1. – С. 172-197. | uk |
dc.identifier.issn | 2075-6461 | |
dc.identifier.issn | 2308-8915 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30552 | |
dc.description.abstract | Друга частина інтерв’ю з доктором філософських наук Сергієм Пролеєвим, присвячене осмисленню явища «філософії в СРСР» (перша частина: Пролеєв, С., Зборовська, К., Мироненко, Р., Костенко, О., & Шульга, М. (2018). Філософія як школа життя за часів тоталітаризму. Частина І. Мислення в просторі радянських міфів. Sententiae, 37(2), 186-205. https://doi.org/10.22240/sent37.02.186 ). | uk |
dc.description.abstract | The second part of the interview with Dr.Sci.Proleiev, Doctor of Philosophy, devoted to the understanding of the phenomenon of "philosophy in the USSR" (first part: Proleyev, S., Zborovska, X., Mironenko, R., Kostenko, O., & Shulha, M. (2018). Philosophy as a School of Life at the Time of Totalitarianism. Part I. Thinking in the Space of Soviet Myths. Sententiae, 37(2), 186-205. https://doi.org/10.22240/sent37.02.186 ). | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Sententiae. № 1 : 172-197. | en |
dc.relation.uri | https://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/439 | |
dc.title | Філософія як школа життя за часів тоталітаризму. Частина ІІ. Міст у сьогодення. | uk |
dc.title.alternative | Philosophy as a school of life at the time of totalitarianism. Part II. Bridge to the present. | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.22240/sent38.01.172 | |