Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПерепелиця, О.uk
dc.contributor.authorPerepelytsia, O.en
dc.date.accessioned2020-11-02T09:44:38Z
dc.date.available2020-11-02T09:44:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПерепелиця О. Ревізіоністсько-контекстуальна реконструкція філософської «системи» маркіза де Сада. Lloyd, H. M. (2018) Sade’s Philosophical System in its En-lightenment Context. Saint Lucia: Springer International Publishing; Palgrave Macmillan. [Текст] / О. Перепелиця // Sententiae. – 2020. – № 1. – С. 191-201.uk
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30786
dc.description.abstractВ огляді визначено складові контекстуальної інтелектуальної реконструкції філософської системи маркіза де Сада в контексті Просвітництва, здійсненої Г. М. Лойдом. Встановлено принципове значення просвітницького дискурсу чутливості, його вплив на теорію природного права й моральної філософії XVIII століття. Продемонстровано основні етапи реконструкції «системи» Сада, а саме: 1) філософський контекст (онтологія й епістемологія) як дискурс чутливості; 2) специфіка жанру філософського роману; 3) моральна філософія епохи та реакція Сада щодо неї; 4) теорія тілесної чутливості та теорія афективного саморозвитку Сада, тобто його філософський аскезис; 5) особливості розуміння Сада в контексті розвитку сучасної філософії. Зазначено, що така реконструкція проблематизує формальні й змістовні складові філософського дискурсу в академічному середовищі.uk
dc.description.abstractThe review identifies the components of contextual intellectual reconstruction Marquis de Sade’s philosophical system in the context of the Enlightenment carried out by H. M. Lloyd. The fundamental importance of the enlightenment discourse of sensibility, its influence on the theory of natural law and moral philosophy of the Eighteenth Century is established. The main stages of reconstruction of Sade’s “system” are demonstrated, namely: 1) philosophical context (ontology and epistemology) as a discourse of sensibility; 2) the specificity of the genre of the “roman philosophique”; 3) the moral philosophy of the era and the Sade's response to it; 4) the theory of corporeal sensibility and the theory of affective self-cultivation of Sade, that is, its philosophical askesis; 5) understanding of Sade in the context of the development of contemporary philosophy. It is noted that such reconstruction problematizes of the formal and substantive components of philosophical discourse in the academic environment.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 1 : 191-201.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/509
dc.titleРевізіоністсько-контекстуальна реконструкція філософської «системи» маркіза де Сада. Lloyd, H.M. (2018) Sade’s Philosophical System in its Enlightenment Context. Saint Lucia: Springer International Publishing; Palgrave Macmillan.uk
dc.title.alternativeRevisionist-contextual reconstruction Marquis de Sade’s Philosophical “System”. Lloyd, H.M. (2018) Sade’s Philosophical System in its Enlightenment Context. Saint Lucia: Springer International Publishing; Palgrave Macmillan.en
dc.typeArticle
dc.relation.referencesЗагурская, Н. (2004). Эпистола из камеры vs. Философии в будуаре. In Д.-А.-Ф. де Сад, Письма вечного узника (с. 5-66). Москва: Эксмо.ru
dc.relation.referencesПерепелиця, О. М. (2016a). Порно(у)топія маркіза де Сада: «Філософія в будуарі» vs «Бенкет». Sententiae. 34(1), 95-110. https://doi.org/10.22240/sent34.01.095uk
dc.relation.referencesПерепелиця, О. М. (2016b). Буття і насолода: від суб’єкта cogito Декарта до суб’єкта imago де Сада. Sententiae, 35(2), 82-93. https://doi.org/10.22240/sent35.02.082uk
dc.relation.referencesСад, Д. А. Ф. де. (2016). Філософія в будуарі. Діалоги, призначені для навчання молодих дівчат. Київ: Комубук.uk
dc.relation.referencesCondillac, E. B. de. (1970). Traité des sensations. In E. B. de Condillac, Oeuvres complètes (T. III, p. 1-327). Genève: Slatkine.en
dc.relation.referencesCook, A., Curthoys, N., & Konishi, S. (2013). The Science and Politics of Humanity in the Eighteenth Century: An Introduction. In A. Cook, N. Curthoys, & S. Konishi (Eds), Representing the Human in the Age of Enlightenment (р. 1-14). London: Pickering &Chatto.en
dc.relation.referencesFouquet, H. (1765). Sensibilité, Sentiment (Médecine). In D. Diderot, & J. le R. D’Alembert (Eds.), Encyclopédie ou Dictionnaire raisonné des sciences, des arts et des métiers, par une Société de Gens de lettres (T. 15: pp. 38-52). Paris: Briasson, David, Le Breton & Durand.en
dc.relation.referencesGay, P. (1971). The Party of Humanity: Essays in the French Enlightenment. New York: Norton.en
dc.relation.referencesHelvétius, C. A. (1758). De L’Esprit. Paris: Durand.en
dc.relation.referencesHénaff, M. (1999). Sade: The Invention of the Libertine Body. (X.Callahan, Trans.). Minneapolis: University of Minnesota Press.en
dc.relation.referencesHénaff, M. (1999). Sade: The Invention of the Libertine Body. (X.Callahan, Trans.). Minneapolis: University of Minnesota Press.en
dc.relation.referencesLe Camus, A. (1769). Médecine de l’esprit. Paris: Chez Ganeau.en
dc.relation.referencesLévesque de Pouilly, L.-J. (1747). Théorie des Sentimens Agréables. Genève: Barrillot & Fils.en
dc.relation.referencesMarty, É. (2011). Pourquoi le XXe siècle a-t-il pris Sade au sérieux? Paris: Seuil.en
dc.relation.referencesMeeker, N. (2014). Sade at the End of the World. In K. Parker, & N. Sclippa (Eds.), Sade’s Sensibilities (p. 87-101). Lewisburg: Bucknell UP.en
dc.relation.referencesNobus, D. (2017). The Law of Desire: On Lacan's 'Kant with Sade'. London: Palgrave Macmillan.en
dc.relation.referencesOnfray, M. (2014). La Passion de la méchanceté : sur un prétendu divin marquis. Paris: Autrement.en
dc.relation.referencesSade, D. A. F. de. (1995). Justine ou les malheurs de la vertu. In D. A. F. de Sade, Oeuvres: Volume II (p. 120-390). Paris: Gallimard.en
dc.relation.referencesSade, D. A. F. de. (1998a). Juliette ou les prospérités du vice. In D. A. F. de Sade, Oeuvres: Volume III (p. 179-1262). Paris: Gallimard.en
dc.relation.referencesSade, D. A. F. de. (1998b). La Philosophie dans le boudoir, ou Les Instituteurs immoraux. In D. A. F. de Sade, Oeuvres: Volume III (p. 1-178). Paris: Gallimard.en
dc.relation.referencesSt-Martin, A. (2010). De la médecine chez Sade: Disséquer la vie, narrer la mort. Paris: Champion.en
dc.relation.referencesVila, A. C. (1998). Enlightenment and Pathology: Sensibility in the Literature and Medicine of Eighteenth-Century France. London: Johns Hopkins UP.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/sent39.01.191


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію