Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКурніков, С. І.uk
dc.contributor.authorKurnikov, S.en
dc.contributor.authorКурников, С. И.ru
dc.date.accessioned2020-11-16T10:06:33Z
dc.date.available2020-11-16T10:06:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКурніков С. І. Оцінка напрямів розвитку виробничо-технічної бази підприємств автомобільного транспорту [Текст] / С. І. Курніков // Вісник машинобудування та транспорту. – 2019. – № 2. – С. 34-39.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30844
dc.description.abstractАвтомобільний транспорт сьогодні являє собою широкий модельний ряд автомобільної техніки, який постійно оновлюється, що ставить завдання розвитку відповідної виробничо-технічної бази для технічної підтримки парку рухомого складу в справному стані, застосування прогресивних і ресурсозберігаючих технологічних процесів та нового технологічного устаткування. Для ефективного виконання цієї задачі, проекти на будівництво нових і реконструкцію існуючих підприємств автомобільного транспорту мають враховувати не тільки сучасні тенденцій розвитку автомобільного парку, а й відповідати сучасним вимогам автовиробників щодо організації гарантійного і післягарантійного технічного обслуговування і ремонту автомобільної техніки. Цілеспрямована зміна структури виробництва з метою створення і розвитку системи авторизованого (фірмового,дилерського, офіційного) автосервісу стає важливою умовою досягнення максимальної ефективності через підвищення продуктивності праці та високої якості виконання усіх регламентованих автовиробником робіт за найменших трудових і матеріальних витрат. Аналіз практичного досвіду реалізації завдань розвитку конкретних дільниць і зон виробничо-технічної бази конкретних автопідприємств свідчить про те, що реконструкція існуючої та створення нових об’єктів на вищому організаційно-технічному рівні є складний, довготривалий та безперервний процес, спрямований на формування раціонального складу елементів виробничо-технічної бази. У зв’язку з цим, стаття присвячена пошуку загальних закономірностей розвитку виробничих систем на автомобільному транспорті. Дослідження полягає у спостереженні у реальному виробничому середовищі результативних ознак поліпшення планування, проектування та організації робіт на підприємстві, системному аналізі встановлених причинно-наслідкових взаємозв’язків, обґрунтуванні адекватної моделі чинникової системи та оцінки значимості чинників, що впливають на підвищення ефективності використання виробничо-технічної бази. За результатом дослідження сформульовано наукові-практичні висновки, які можуть бути використані для вирішення проблеми раціонального розвитку виробничо-технічної бази підприємств автомобільного транспорту з метою забезпечення ефективної експлуатації рухомого складу.uk
dc.description.abstractRoad transport today is a wide range of automotive technology, which is constantly updated, which sets the task of developing an appropriate production and technical base for the technical maintenance of rolling stock in good condition, the use of progressive and resource-saving technological processes and new technological equipment. In order to effectively accomplish this task, projects for the construction of new and reconstruction of existing road transport enterprises must take into account not only the current tendencies of development of the car fleet, but also meet the modern requirements of car manufacturers for the organization of warranty and post-warranty maintenance and repair of motor vehicles. Purposeful change of the structure of production in order to create and develop a system of authorized (company, dealer, official) car service becomes an important condition for achieving maximum efficiency due to the increase of labor productivity and high quality of performance of all works regulated by the automaker at the lowest labor and material costs. The analysis of practical experience of realization of tasks of development of specific sections and zones of production and technical base of specific auto enterprises shows that reconstruction of existing and creation of new objects at the highest organizational and technical level is a complex, long-lasting and continuous process aimed at forming a rational composition of production elements of technical base. In this regard, the article is devoted to the search for general patterns of development of production systems in road transport.The research consists in observing in the real production environment of effective signs of improvement of planning, designing and organization of works at the enterprise, systematic analysis of established cause and effect relationships, substantiation of an adequate model of the factor system and evaluation of the importance of factors that influence the efficiency of production base utilization. The result of the research is formulated scientific and practical conclusions that can be used to solve the problem of rational development of the production and technical base of road transport enterprises in order to ensure the efficient operation of rolling stock.en
dc.description.abstractАвтомобильный транспорт сегодня представляет собой широкий модельный ряд автомобильной техники, который постоянно обновляется, что ставит задачу развития соответствующей производственно-технической базы для поддержки парка подвижного состава в исправном состоянии, применение прогрессивных и ресурсосберегающих технологических процессов и нового технологического оборудования. Для эффективного выполнения этой задачи, проекты на строительство новых и реконструкцию существующих предприятий автомобильного транспорта должны учитывать не только современные тенденции развития автомобильного парка, но и соответствовать современным требованиям автопроизводителей по организации гарантийного и послегарантийного технического обслуживания и ремонта автомобильной техники. Целенаправленное изменение структуры производства с целью создания и развития системы авторизованного (фирменного, дилерского, официального) автосервиса становится важным условием достижения максимальной эффективности, повышения производительности труда и высокого качества выполнения всех регламентированных автопроизводителем работ с наименьшими трудовыми и материальными затратами. Анализ практического опыта реализации задач развития участков и зон производственно-технической базы конкретных автопредприятий свидетельствует о том, что реконструкция существующей и создание новых объектов на высшем организационно-техническом уровне представляет собой сложный, длительный и непрерывный процесс, направленный на формирование рационального состава элементов производственно-технической базы. В связи с этим, статья посвящена поиску общих закономерностей развития производственных систем на автомобильном транспорте. Исследования заключается в наблюдении в реальной производственной среде результативных признаков улучшения планирования, проектирования и организации работ на предприятии, системном анализе установленных причинно- следственных взаимосвязей, обосновании адекватной модели факторной системы и оценки значимости факторов, влияющих на повышение эффективности использования производственно-технической базы. По результатам исследования сформулированы научно-практические выводы, которые могут быть использованы для решения проблемы рационального развития производственно-технической базы предприятий автомобильного транспорта с целью обеспечения эффективной эксплуатации подвижного состава.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 34-39.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/168
dc.subjectструктура паркуuk
dc.subjectвиробничо-технічна база (ВТБ)uk
dc.subjectпідприємства автомобільного транспорту (ПАТ)uk
dc.subjectавтомобільний транспортuk
dc.subjectcar park structureen
dc.subjectthe production and technical baseen
dc.subjectthe enterprises of motor vehicle transporten
dc.subjectroad transporten
dc.subjectструктура паркаru
dc.subjectпроизводственно-техническая базаru
dc.subjectпредприятия автомобильного транспортаru
dc.subjectавтомобильный транспортru
dc.titleОцінка напрямів розвитку виробничо-технічної бази підприємств автомобільного транспортуuk
dc.title.alternativeEvaluation of the directions of development of the production and technical base of the enterprises of motor vehicle transporten
dc.title.alternativeОценка направлений развития производственно-технической базы предприятий автомобильного транспортаru
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc629.113.073
dc.relation.referencesРозпорядження Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2010 року №2174-р. "Про схвалення Транспортної стратегії України на період до 2020 року".uk
dc.relation.referencesС.І. Курніков, «Оцінка зміни за часом структури парку вантажних автомобілів та їх конструктивних характеристик,» Вісник Національного транспортного університету, № 26, 2012, с. 579-582.uk
dc.relation.referencesS. Kurnikov, «Формування ринкової структури автомобільного парку України», Politechnika Rzeszowska, № 11, 2017, pp. 35-39.uk
dc.relation.referencesИ.П. Курников, Е.С. Кузнецов, Развитие производственно-технической базы. Київ, Україна: Вища шк., 1989.ru
dc.relation.referencesВ.Є. Канарчук, І.П. Курніков, Виробничі системи на транспорті. Київ, Україна: Вища шк., 1997.uk
dc.relation.referencesС.І. Курніков, «Характеристика сучасного стану автотранспортних підприємств,» Вісник Національного транспортного університету, № 28, 2013, с. 267-270.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2019-10-2-34-39


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію