Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавін, Ю. Х.uk
dc.contributor.authorМитко, М. В.uk
dc.contributor.authorSavin, Yu. Kh.en
dc.contributor.authorMytko, M. V.en
dc.contributor.authorСавин, Ю. Ф.ru
dc.contributor.authorМытко, Н. В.ru
dc.date.accessioned2020-12-14T10:24:50Z
dc.date.available2020-12-14T10:24:50Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationСавін Ю. Х. Визначення економічно доцільних відстаней доставки автомобілів на підприємства автосервісу [Текст] / Ю. Х. Савін, М. В. Митко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 99-104.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31039
dc.description.abstractДля підвищення ефективності роботи автотранспортних підприємств структура виробничих підрозділів з ТО та ремонту автомобілів повинна визначатися обсягами робіт з eрахуванням собівартості виконання одиниці трудомісткості робіт. У випадку недоцільності створення або утримання в АТП окремих виробничих підрозділів, роботи з обслуговування і ремонту автомобілів повинні виконуватися на спеціалізованих підприємствах автосервісу. Тому важливе значення для удосконалення структури виробничих підрозділів автотранспортних підприємств мають економічно доцільні відстані доставки для виконання робіт з ТО і ремонту автомобілів за кооперацією в підприємствах автосервісу, які надають відповідні послуги. Запропоновано методику визначення економічно доцільних відстаней доставки автомобілів та ремонтного фонду на підприємства автосервісу. Визначено вартість доставки автомобілів та ремонтного фонду на 1 км в підприємства автосервісу або на інші автотранспортні підприємства, яка припадає на 1 людино-годину трудомісткості робіт з ТО і ремонту. Визначено економічно доцільні відстані доставки для виконання робіт з ТО і ремонту автомобілів за кооперацією в підприємствах автосервісу. Результати розрахунків свідчать, що для таксомоторного АТП в сучасних умовах економічно доцільні відстані доставки автомобілів для виконання ТО-1 і ТО-2 близькі до рекомендованих в літературних джерелах. Для вантажних і автобусних АТП відповідні відстані доставки для виконання ТО-1, ТО-2, постових робіт ПР суттєво менші. Для виконання діагностичних робіт Д-1 і Д-2, більшості дільничних робіт поточного ремонту отримані економічно доцільні відстані доставки в підприємства автосервісу суттєво перевищують рекомендації, викладені в науковій літературі.uk
dc.description.abstractIn order to increase the efficiency of the operation of motor transport enterprises, the structure of production units for maintenance and repair of cars should be determined by the scope of work, taking into account the cost of implementation of the unit labor complexity of works. In case of inappropriateness of creating or maintaining an MTE of separate production units, maintenance and repairs of cars should be carried out at specialized service centers. Therefore, with the improvement of the structure of production units of motor transport enterprises, it is important to provide economically expedient delivery distances for maintenance works and repair of cars by co-operation in car service companies, which provide relevant services. The method of determination of economically expedient distances of delivery of cars and repair fund for car service companies is given. The cost of delivery of cars and repair fund for 1 km to the car service companies or other transport enterprises, which accounts for 1 man-hour of labor-intensive maintenance and repair is determined. The economically expedient delivery distances for maintenance and repair of cars by cooperation in car service companies are determined. The results of the calculations show that for taxi-driven ATP economically expedient in modern conditions of distance of delivery of cars to perform TO-1 and TO-2 are close to those recommended in literary sources. For truck and bus ATP the corresponding delivery distances for TO-1, TO-2 performance, PR jobs are significantly lower. When performing diagnostic works D-1 and D-2, most of the district works of the current repair, the economically reasonable distances of delivery to the car service companies are obtained that substantially exceed the recommendations given in the scientific literature.en
dc.description.abstractДля повышения эффективности работы автотранспортных предприятий структура производственных подразделений по техническому обслуживанию (ТО) и ремонту автомобилей должна определяться объемами работ с учетом себестоимости выполнения единицы трудоемкости работ. В случае нецелесообразности соз- дания или содержания на автотранспортных предприятиях (АТП) отдельных производственных подразделений, работы по обслуживанию и ремонту автомобилей должны выполняться на специализированных предприятиях автосервиса. Поэтому важное значение при совершенствовании структуры производственных подразделений авто- транспортных предприятий имеют экономически целесообразные расстояния доставки для выполнения работ по ТО и ремонту автомобилей по кооперации на предприятиях автосервиса, которые предоставляют соот- ветствующие услуги. Предложена методика определения экономически целесообразных расстояний доставки автомобилей и ре- монтного фонда на предприятия автосервиса. Определена стоимость доставки автомобилей и ремонтного фонда на 1 км на предприятия автосервиса или другие автотранспортные предприятия, приходящаяся на 1 человеко-час трудоемкости работ по ТО и ремонту. Определены экономически целесообразные расстояния доставки для выполнения работ по ТО и ремонту автомобилей по кооперации на предприятиях автосервиса. Результаты расчетов показывают, что для таксо- моторного АТП экономически целесообразные в современных условиях расстояния доставки автомобилей для выполнения ТО-1 и ТО-2 близки к рекомендуемым в литературных источниках. Для грузовых и автобусных АТП соответствующие расстояния доставки для выполнения ТО-1, ТО-2, постовых работ ПР существенно меньше. При выполнении диагностических работ Д-1 и Д-2, большинства участковых работ текущего ремонта, полу- ченные экономически целесообразные расстояния доставки на предприятия автосервиса существенно превы- шают рекомендации, приведенные в научной литературе.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 2 : 99-104.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2347
dc.subjectавтомобіліuk
dc.subjectавтотранспортні підприємстваuk
dc.subjectвартість доставкиuk
dc.subjectдоцільна відстань доставкиuk
dc.subjectпідприємства автосервісуuk
dc.subjectпоточний ремонтuk
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk
dc.subjectцентралізовано-спеціалізовані виробництваuk
dc.subjectcarsen
dc.subjectmotor transport enterprisesen
dc.subjectcost of deliveryen
dc.subjectexpedient delivery distancesen
dc.subjectcar service companiesen
dc.subjectcurrent repairen
dc.subjectmaintenanceen
dc.subjectcentralized-specialized productionen
dc.subjectавтомобилиru
dc.subjectавтотранспортные предприятияru
dc.subjectстоимость доставкиru
dc.subjectцелесообразна расстояние доставкиru
dc.subjectпредприятия автосервисаru
dc.subjectтекущий ремонтru
dc.subjectтехническое обслуживаниеru
dc.subjectцентрализовано-специализированные производствоru
dc.titleВизначення економічно доцільних відстаней доставки автомобілів на підприємства автосервісуuk
dc.title.alternativeDetermination of Economic Advisable Distances of Automobile Delivery on Autoservice Enterpriseen
dc.title.alternativeОпределение экономически целесообразных расстояний доставки автомобилей на предприятия автосервисаru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.13.071
dc.relation.referencesВ. Є. Канарчук, та І. П. Курніков, Виробничі системи на транспорті. К.: Вища школа.,1997, 359 с.uk
dc.relation.referencesЕ. С. Кузнецов, и И. П. Курников. Производственная база автомобильного транспорта: состояние и перспекти- вы. М.: Транспорт, 1988, 231 с.ru
dc.relation.referencesЮ. Х. Савін, та М. В. Митко. «Доцільність створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту авто- мобілів,» Вісник Національного транспортного університету, № 1 (34). с. 424-429, 2016.uk
dc.relation.referencesЮ. Х. Савін, та М. В. Митко, «Методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслугову- вання та ремонту транспортних засобів,» Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал, № 2 (6). с. 130-138, 2016.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2019-143-2-99-104


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію