dc.contributor.author | Савін, Ю. Х. | uk |
dc.contributor.author | Митко, М. В. | uk |
dc.contributor.author | Savin, Yu. Kh. | en |
dc.contributor.author | Mytko, M. V. | en |
dc.contributor.author | Савин, Ю. Ф. | ru |
dc.contributor.author | Мытко, Н. В. | ru |
dc.date.accessioned | 2020-12-14T10:24:50Z | |
dc.date.available | 2020-12-14T10:24:50Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Савін Ю. Х. Визначення економічно доцільних відстаней доставки автомобілів на підприємства автосервісу [Текст] / Ю. Х. Савін, М. В. Митко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 2. – С. 99-104. | uk |
dc.identifier.issn | 1997–9266 | |
dc.identifier.issn | 1997–9274 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31039 | |
dc.description.abstract | Для підвищення ефективності роботи автотранспортних підприємств структура виробничих підрозділів з ТО та ремонту автомобілів повинна визначатися обсягами робіт з eрахуванням собівартості виконання одиниці трудомісткості робіт. У випадку недоцільності створення або утримання в АТП окремих виробничих підрозділів, роботи з обслуговування і ремонту автомобілів повинні виконуватися на спеціалізованих підприємствах автосервісу.
Тому важливе значення для удосконалення структури виробничих підрозділів автотранспортних підприємств мають економічно доцільні відстані доставки для виконання робіт з ТО і ремонту автомобілів за кооперацією в підприємствах автосервісу, які надають відповідні послуги.
Запропоновано методику визначення економічно доцільних відстаней доставки автомобілів та ремонтного фонду на підприємства автосервісу. Визначено вартість доставки автомобілів та ремонтного фонду на 1 км в підприємства автосервісу або на інші автотранспортні підприємства, яка припадає на 1 людино-годину трудомісткості робіт з ТО і ремонту.
Визначено економічно доцільні відстані доставки для виконання робіт з ТО і ремонту автомобілів за кооперацією в підприємствах автосервісу. Результати розрахунків свідчать, що для таксомоторного АТП в сучасних умовах економічно доцільні відстані доставки автомобілів для виконання ТО-1 і ТО-2 близькі до рекомендованих в літературних джерелах. Для вантажних і автобусних АТП відповідні відстані доставки для виконання ТО-1, ТО-2, постових робіт ПР суттєво менші. Для виконання діагностичних робіт Д-1 і Д-2, більшості дільничних робіт поточного ремонту отримані економічно доцільні відстані доставки в підприємства автосервісу суттєво перевищують рекомендації, викладені в науковій літературі. | uk |
dc.description.abstract | In order to increase the efficiency of the operation of motor transport enterprises, the structure of production units for
maintenance and repair of cars should be determined by the scope of work, taking into account the cost of implementation
of the unit labor complexity of works. In case of inappropriateness of creating or maintaining an MTE of separate production
units, maintenance and repairs of cars should be carried out at specialized service centers.
Therefore, with the improvement of the structure of production units of motor transport enterprises, it is important to provide
economically expedient delivery distances for maintenance works and repair of cars by co-operation in car service
companies, which provide relevant services.
The method of determination of economically expedient distances of delivery of cars and repair fund for car service
companies is given. The cost of delivery of cars and repair fund for 1 km to the car service companies or other transport
enterprises, which accounts for 1 man-hour of labor-intensive maintenance and repair is determined.
The economically expedient delivery distances for maintenance and repair of cars by cooperation in car service companies
are determined. The results of the calculations show that for taxi-driven ATP economically expedient in modern conditions of distance of delivery of cars to perform TO-1 and TO-2 are close to those recommended in literary sources. For truck
and bus ATP the corresponding delivery distances for TO-1, TO-2 performance, PR jobs are significantly lower. When performing
diagnostic works D-1 and D-2, most of the district works of the current repair, the economically reasonable distances
of delivery to the car service companies are obtained that substantially exceed the recommendations given in the scientific
literature. | en |
dc.description.abstract | Для повышения эффективности работы автотранспортных предприятий структура производственных
подразделений по техническому обслуживанию (ТО) и ремонту автомобилей должна определяться объемами
работ с учетом себестоимости выполнения единицы трудоемкости работ. В случае нецелесообразности соз-
дания или содержания на автотранспортных предприятиях (АТП) отдельных производственных подразделений,
работы по обслуживанию и ремонту автомобилей должны выполняться на специализированных предприятиях
автосервиса.
Поэтому важное значение при совершенствовании структуры производственных подразделений авто-
транспортных предприятий имеют экономически целесообразные расстояния доставки для выполнения работ
по ТО и ремонту автомобилей по кооперации на предприятиях автосервиса, которые предоставляют соот-
ветствующие услуги.
Предложена методика определения экономически целесообразных расстояний доставки автомобилей и ре-
монтного фонда на предприятия автосервиса. Определена стоимость доставки автомобилей и ремонтного
фонда на 1 км на предприятия автосервиса или другие автотранспортные предприятия, приходящаяся на 1
человеко-час трудоемкости работ по ТО и ремонту.
Определены экономически целесообразные расстояния доставки для выполнения работ по ТО и ремонту
автомобилей по кооперации на предприятиях автосервиса. Результаты расчетов показывают, что для таксо-
моторного АТП экономически целесообразные в современных условиях расстояния доставки автомобилей для
выполнения ТО-1 и ТО-2 близки к рекомендуемым в литературных источниках. Для грузовых и автобусных АТП
соответствующие расстояния доставки для выполнения ТО-1, ТО-2, постовых работ ПР существенно меньше.
При выполнении диагностических работ Д-1 и Д-2, большинства участковых работ текущего ремонта, полу-
ченные экономически целесообразные расстояния доставки на предприятия автосервиса существенно превы-
шают рекомендации, приведенные в научной литературе. | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 2 : 99-104. | uk |
dc.relation.uri | https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2347 | |
dc.subject | автомобілі | uk |
dc.subject | автотранспортні підприємства | uk |
dc.subject | вартість доставки | uk |
dc.subject | доцільна відстань доставки | uk |
dc.subject | підприємства автосервісу | uk |
dc.subject | поточний ремонт | uk |
dc.subject | технічне обслуговування | uk |
dc.subject | централізовано-спеціалізовані виробництва | uk |
dc.subject | cars | en |
dc.subject | motor transport enterprises | en |
dc.subject | cost of delivery | en |
dc.subject | expedient delivery distances | en |
dc.subject | car service companies | en |
dc.subject | current repair | en |
dc.subject | maintenance | en |
dc.subject | centralized-specialized production | en |
dc.subject | автомобили | ru |
dc.subject | автотранспортные предприятия | ru |
dc.subject | стоимость доставки | ru |
dc.subject | целесообразна расстояние доставки | ru |
dc.subject | предприятия автосервиса | ru |
dc.subject | текущий ремонт | ru |
dc.subject | техническое обслуживание | ru |
dc.subject | централизовано-специализированные производство | ru |
dc.title | Визначення економічно доцільних відстаней доставки автомобілів на підприємства автосервісу | uk |
dc.title.alternative | Determination of Economic Advisable Distances of Automobile Delivery on Autoservice Enterprise | en |
dc.title.alternative | Определение экономически целесообразных расстояний доставки автомобилей на предприятия автосервиса | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 656.13.071 | |
dc.relation.references | В. Є. Канарчук, та І. П. Курніков, Виробничі системи на транспорті. К.: Вища школа.,1997, 359 с. | uk |
dc.relation.references | Е. С. Кузнецов, и И. П. Курников. Производственная база автомобильного транспорта: состояние и перспекти-
вы. М.: Транспорт, 1988, 231 с. | ru |
dc.relation.references | Ю. Х. Савін, та М. В. Митко. «Доцільність створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту авто-
мобілів,» Вісник Національного транспортного університету, № 1 (34). с. 424-429, 2016. | uk |
dc.relation.references | Ю. Х. Савін, та М. В. Митко, «Методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслугову-
вання та ремонту транспортних засобів,» Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал, № 2
(6). с. 130-138, 2016. | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/1997-9266-2019-143-2-99-104 | |