Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОнищенко, С. П.uk
dc.contributor.authorКоскіна, Ю. О.uk
dc.contributor.authorOnyshchenko, S. P.en
dc.contributor.authorKoskina, Yu. O.en
dc.contributor.authorОнищенко, C. П.ru
dc.contributor.authorКоскина, Ю. А.ru
dc.date.accessioned2020-12-17T13:00:31Z
dc.date.available2020-12-17T13:00:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationОнищенко С. П. Сутність, специфіка і формування систем доставки вантажів [Текст] / С. П. Онищенко, Ю. О. Коскіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 3. – С. 86-95.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31057
dc.description.abstractЗ позицій системного підходу проведено аналіз і виконано декомпозицію поняття система доста- вки, ідентифіковано структуру системи доставки, наведено елементи, що її формують, та взає- мозв’язки між ними. Такими елементами системи доставки є елементи транспортних систем, що їх залучено до забезпечення фізичного переміщення товару, та підприємства ринку транспортних послуг, які забезпечують їх взаємозв’язок та функціонування. Відповідно у системі доставки виділено техніко-технологічну та організаційно-управляючу підсистеми. Основною функцією системи визна- чено забезпечення переміщення товару у просторі і часі як наслідок укладання угоди його купівлі- продажу, при чому функція кожного елемента системи доставки підпорядкована цій функції, наразі не може бути виконаною самостійно, без участі інших елементів системи. Наголошено, що система доставки масових вантажів як взаємопов’язаний набір елементів є ситуативною, оскільки форму- ється для реалізації певної товарної угоди купівлі-продажу, а після реалізації своєї функції припиняє існування. Формування системи доставки здійснюється продавцем (або його уповноваженим пред- ставником) лише у межах його відповідальності щодо переміщення вантажу до певного географічно- го пункту, що є наслідком базисних умов поставки товару згідно з контрактом купівлі-продажу. По- дальша організація системи доставки та відповідне переміщення вантажу нею стає відповідальніс- тю другої сторони угоди — покупця. Процес формування системи доставки подано як модель «вхід— процес—вихід», із зазначенням комерційних та технологічних умов доставки товару як входів; безпо- середній процес поділено на певні етапи його виконання; виходом є пакет договорів, які забезпечува- тимуть функціонування системи доставки. Зазначено, що система доставки є відкритою, оскільки її функціонування ініціюється, забезпечується та залежить від системи торгівлі, яка у свою чергу забезпечує зв’язок між системами виробництва і споживання, та міжнародною і національною норма- тивно-правовою системами, якими регулюється діяльність та функціонування елементів системи доставки вантажів.uk
dc.description.abstractWith basic principles of a system approach, an analysis the definition of a delivery system was carried out and decomposed, the structure of the delivery system was identified, the elements forming it and the interrelations between them were indicated. These elements of the delivery system are the elements of transport systems involved in the physical transporting of goods, and the enterprises of the transport services market, ensuring their interconnection and functioning. Accordingly, the technical-technological and organizational-management sub-systems were allocated in the delivery system. The main function of the system is to ensure the transporting of goods geographically and in time as a consequence of concluding a purchase and sale deal, and the function of each element of the delivery system is subordinated to this function, but they cannot perform it independently without the participation of other elements of the system. It is noted that the system of delivery of bulk cargoes as an interconnected set of elements is situational, since it is formed for the realization of a certain commodity purchase and sale deal, and after the realization of its function, ceases to exist. Forming of the delivery system is carried out by the seller (or his authorized representative) only within his responsibility for the transporting of cargo to a certain geographical point, which is a consequence of the trade terms for the delivery of the goods under the trade contract. Further organization of the delivery system and the corresponding transporting of the goods through it becomes the respon-sibility of the other party to the transaction — the buyer. The process of forming of the delivery system is presented as an “input-process-output” model, indicating the commercial and technological terms of the delivery of goods as inputs, the immediate process is divided into certain stages of its implementation, and the output is a package of contracts ensuring the operation of the delivery system. It is stated that the delivery system is open, since its operation is initiated, ensured and depends on the trading system, which in turn provides interconnection between the production and consumption systems, and the international and national regulatory and legal systems that regulate the activities and functioning of the cargo deliv-ery system elements.en
dc.description.abstractС позиций системного подхода проведен анализ и выполнена декомпозиция понятия «система доставки», идентифицирована структура системы доставки, указаны формирующие ее элементы, и взаимосвязи между ними. Такими элементами системы доставки являются элементы транспортных систем, участвующие в фи-зическом перемещении товара, и предприятия рынка транспортных услуг, обеспечивающие их взаимосвязь и функционирование. Соответственно, в системе доставки выделены технико-технологическая и организацион-но-управляющая подсистемы. Основной функцией системы определено обеспечение перемещения товара в пространстве и времени как следствие заключения сделки его купли-продажи, при этом функция каждого эле-мента системы доставки подчинена этой функции, но не может быть выполненной самостоятельно, без уча-стия других элементов системы. Отмечено, что система доставки массовых грузов как взаимосвязанный на-бор элементов является ситуативной, поскольку формируется для реализации определенной товарной сделки купли-продажи, а после реализации функции прекращает свое существование. Формирование системы доставки осуществляется продавцом (или его уполномоченным представителем) только в пределах его ответственно-сти по перемещению груза до определенного географического пункта, что является следствием базисных условий поставки товара согласно контракту его купли-продажи. Дальнейшая организация системы доставки и соответствующее перемещение груза по ней становится ответственностью другой стороны сделки — поку-пателем. Процесс формирования системы доставки представлен как модель «вход—процесс—выход», с указа-нием коммерческих и технологических условий доставки товара как входов. Непосредственный процесс разде-лен на определенные этапы его выполнения, а в качестве выхода рассматривается пакет договоров, обеспечи-вающих функционирование системы доставки. Указано, что система доставки является открытой, поскольку ее функционирование инициируется, обеспечивается и зависит от системы торговли, обеспечивающей в свою очередь взаимосвязь между системами производства и потребления, и международной и национальной норма-тивно-правовой системами, которыми регулируется деятельность и функционирование элементов системы доставки грузов.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 3 : 86-95.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2367
dc.subjectсистема доставкиuk
dc.subjectтранспортна системаuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectперевезення вантажівuk
dc.subjectcargo delivery systemen
dc.subjecttransport systemen
dc.subjectsystem approachen
dc.subjectcarriages of cargoesen
dc.subjectсистема доставкиru
dc.subjectтранспортная системаru
dc.subjectсистемный подходru
dc.subjectперевозки грузовru
dc.titleСутність, специфіка і формування систем доставки вантажівuk
dc.title.alternativeEssence, Specifics and Forming of Cargo Delivery Systemsen
dc.title.alternativeСущность, специфика и формирование систем доставки грузовru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.073.28
dc.relation.referencesА. Э. Горев, Теория транспортных процессов и систем. Москва, Санкт-Петербург, Российская Федерация: СПбГАСУ, 2010, 214 с.ru
dc.relation.referencesЕ. Е. Витвицкий, Теория транспортных процессов и систем (грузовые автомобильные перевозки). Омск, Россий- ская Федерация: СибАДИ, 2017, 216 с.ru
dc.relation.referencesА. В. Вельможин, и В. А. Гудков, Основы теории транспортных процессов и систем. Волгоград: ВолгПИ, 1992, 192 с.ru
dc.relation.referencesН. Н. Майоров, и В. А. Фетисов, Моделирование транспортных систем. Санкт-Петербург, Российская Федера- ция: ГУАП, 2011, 165 с.ru
dc.relation.referencesА. С. Гершвальд, А. В. Еловиков, и М. А. Басыров, Теория транспортных процессов и систем. Москва, Россий- ская Федерация: Московский государственный университет путей сообщения, 2015, 220 с.ru
dc.relation.referencesП. Ф. Горбачев, и И. А. Дмитриев, Основы теории транспортных систем. Харьков, Украина: ХНАДУ, 2002, 202 с.ru
dc.relation.referencesЕ. В. Гаврилов, М. Ф. Дмитриченко, В. К. Доля, О. Т. Лановий, І. Є. Лінник, та В. П. Поліщук, Основи теорії транспортних процесів і систем. Київ, Україна: Знання України, 2005, 334 с.uk
dc.relation.referencesМ. Н. Бідняк, та В. В. Біліченко, Виробничі системи на транспорті: теорія і практика. Вінниця, Україна: УНІ- ВЕРСУМ-Вінниця, 2006, 276 с.uk
dc.relation.referencesН. А. Троицкая, и М. В. Шилимов, Транспортно-технологические схемы перевозок отдельных видов грузов. Мо- сква, Российская Федерация: КНОРУС, 2010, 232 с.ru
dc.relation.referencesВ. Л. Дикань, та М. В. Корінь, «Ефективність роботи транспортної системи України в умовах глобалізації еко- номічних систем,» Вісник економіки транспорту і промисловості, № 11, с. 15-22, 2011.uk
dc.relation.referencesО. В. Белый, О. Г. Кокаев, и С. А. Попов, Архитектура и методология транспортных систем. Санкт-Петер- бург, Российская Федерация: Элмор, 2002, 556 с.ru
dc.relation.referencesМодельний закон щодо транспортної діяльності. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/997_i37. Дата звернення: Кв. 19, 2019.uk
dc.relation.referencesА. М. Гаджинский, Логистика. Москва, Российская Федерация: «Дашков и Ко, 2003, 420 с.ru
dc.relation.referencesГ. Г. Левкин, Основы логистики. Москва, Российская Федерация: Инфра-Инженерия, 2014, 240 с.ru
dc.relation.referencesА. А. Яшин, и М. Л. Ряшко, Основы логистики. Екатеринбург, Российская Федерация: изд-во Урал. ун-та, 2014, 52 с.ru
dc.relation.referencesГ. Г. Левкин, Логистика: теория и практика. Ростов-на-Дону, Российская Федерация: Феникс, 2009, 221 с.ru
dc.relation.referencesО. І. Гуторов, О. І. Лебединська, та Н. В. Прозорова, Логістика. Харків, Україна: Міськдрук, 2011, 322 с.uk
dc.relation.referencesЄ. В. Крикавський, та Н. В. Чорнописька, Логістичні системи. Львів, Україна: НУ «ЛП», 2009, 264 с.uk
dc.relation.referencesЄ. В. Нагорний, В. С. Наумов, та А. В. Іванченко, «Аналіз сучасних підходів до підвищення ефективності логіс- тичних систем доставки вантажів в міжнародному сполученні,» у Транспортні системи і технології перевезень. Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту, № 3, с. 68-72. 2012. https://doi.org/10.15802/tstt2012/17190. 2012 .uk
dc.relation.referencesС. П. Онищенко, и В. Ю. Смрковская, «Моделирование процесса формирования интегрированных систем дос- тавки грузов,» Вісник ОНМУ, № 3, с. 142-149, 2010.ru
dc.relation.referencesИ. А. Лапкина, Н. А. Малаксиано, «Моделирование и оптимизация системы доставки скоропортящихся грузов через Одесский порт,» Актуальные проблемы экономики, № 3 (177), с. 353-365, 2016.ru
dc.relation.referencesЯ. Я. Эглит, и М. А. Глебова, «Формализованная схема доставки навалочных грузов,» Транспорт Российской Федерации, № 4 (59), с. 37-39, 2015.ru
dc.relation.referencesМ. Я. Постан, и И. В. Савельева, «Моделирование работы двухмодальной системы доставки груза в условиях неопределенности и риска,» Методи та засоби управління розвитком транспортних систем, № 19, с. 55-73, 2012.ru
dc.relation.referencesВ. С. Наумов, и Н. В. Потаман, «Области эффективного использования технологических систем доставки гру- зов,» Восточно-Европейский журнал передовых технологий, № 6/3 (60), с. 53-61, 2012.ru
dc.relation.referencesО. И. Харченко, «Теоретические основы моделирования технологии доставки груза,» Вісник Дніпропетровсько- го національного університету залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, № 37, с. 55-58, 2011.uk
dc.relation.referencesИ. В. Морозова, Н. И. Ляшенко, и Л. Н. Суворова, «Оптимизация функционирования составных частей взаимо- связанных транспортной и логистической систем,» Методи та засоби управління розвитком транспортних систем, № 10, с. 6-23, 2005.uk
dc.relation.referencesП. Н. Орловский, Системный анализ (основные понятия, принципы, методология). Киев: ИЗМН, 1996. 360 с.ru
dc.relation.referencesReview of maritime transport 2018. [Electronic resource]. Available: https://unctad.org/en/PublicationsLibrary/rmt2018_en.pdf. Accessed: Apr. 19, 2019.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2019-144-3-86-95


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію