Розробка структури інформаційної технології організації особистого тайм-менеджменту
Автор
Закусило, Т. М.
Месюра, В. І.
Zakusylo, T. M.
Mesyura, V. І.
Закусило, Т. Н.
Месюра, В. И.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Запропоновано структуру інформаційної технології організації особистого тайм-менеджменту на основі соціологічних опитувань. Робота розглядається як стартап ідея. Продемонстровано чотири етапи за допомогою яких стартап з ідеї перетворюється в стабільну компанію: «Виявлення спожи-вачів», «Верифікація споживачів», «Залучення споживачів», «Створення компанії». Для досягнення успіху проекту проведено аналіз ринку та можливих ризиків. Основну увагу зосереджено на опитуванні, як одним з найточніших методів оперативного аналізу ринку. Проведено огляд 2 основних актуальних опитувань стосовно управління часом: «Як ми організовуємо свій робочий день і тиждень» та «Тайм-менеджмент в організації навчальної діяльності студентів закладів вищої освіти». Продемон-стровано результати досліджень: коли найкраща продуктивність впродовж дня; а також в які дні тижня планується найвідповідальніша робота. На основі опитувань визначено проблемні аспекти тематики: планомірність, цілеспрямованість, наполегливість, фіксація на цілі, самоорганізація, орієнтація на сьогодення. На основі виділених проблемних аспектів та нових ідей проведено власне опитування, що підтвердило гіпотези, сформульовані перед опитуванням, підтвердило ідеї та надало можливість виділити нові знання, які покладено в основу функціональних частин сервісу — модулів. Виконано дослідження цільової аудиторії розроблюваної системи. Наведено стислий опис кожного компонента та показано взаємозв’язки між ними. Основні блоки: авторизація, меню, планування подій, цілеспрямованість, прогнозування, психологія, мотивація, інтеграція, комунікації, кросплатформеність. Продемонстровано, що вузловим компонентом є блок «Меню». Модулі об’єднано в загальну структуру інформаційної технології організації особистого тайм-менеджменту на основі топології «зірка». The articles propose the structure of information technology of the organization of the secret management personality on the
basis of sociological descriptions. The work is seen as a startup idea. Four stages are demonstrated by means of which the startup
from idea turns into the stable company: "Identification of consumers", "Verification of consumers", "Attraction of consumers", "Creation
of the company". To achieve the success of the project, an analysis of the market and possible risks was conducted. The
main focus is on description as one of the most accurate methods of operational market analysis. A review of 2 main relevant
descriptions for time management: "How we organize our working day and week" and "Time management in the organization of
educational activities of students of higher education". The results of researches when the best productivity of introduction of days
is shown are shown; as well as on which days of the week the best responsible work is planned. Based on the description, the
problematic aspects of the topic were identified: orderliness, purposefulness, persistence, fixation on goals, self-organization, focus
on the present. Based on the selected problem aspects and new ideas, the actual description is carried out, which confirms the
hypotheses created before the description, emphasizes the ideas and further allows to highlight new knowledge, which is included
in the basis of functional parts of the service - modules. There has been conducted a study of the target audience of the development
system. A stylistic description of each component is given and the relationship between them is shown. The main blocks are
the following: authorization, menu, event planning, focus, forecasting, psychology, motivation, integration, communication, free
platform. It is demonstrated that the connecting component is the "Menu" block. The module is integrated into the general structure
of information technology of personal time management based on the star topology. Предложена структура информационной технологии организации личного тайм-менеджмента на основе социо-
логических опросов. Работа рассматривается как стартап идея. Продемонстрировано четыре этапа с помощью
которых стартап из идеи превращается в стабильную компанию: «Выявление потребителей», «Верификация по-
требителей», «Привлечение потребителей», «Создание компании». Для достижения успеха проекта проведен ана-
лиз рынка и возможных рисков. Основное внимание сосредоточено на опросе, как одним из самых точных методов
оперативного анализа рынка. Проведен обзор 2 основных актуальных опросов по управлению временем: "Как мы орга-
низуем свой рабочий день и неделю" и "Тайм-менеджмент в организации учебной деятельности студентов учрежде-
ний высшего образования". Продемонстрированы результаты исследований, когда лучшая производительность в
течение дня; а также в какие дни недели планируется наиболее ответственная работа. На основе опросов были
определены проблемные аспекты тематики: планомерность, целенаправленность, настойчивость, фиксация на
цели, самоорганизация, ориентация на настоящее. На основе выделенных проблемных аспектов и новых идей прове-
ден собственный опрос, который подтвердил гипотезы, сформулированные перед опросом, подтвердил идеи и по-
зволил выделить новые знания, которые положены в основу функциональных частей сервиса — модулей. Выполнены
исследования целевой аудитории разрабатываемой системы. Приведено краткое описание каждого компонента и
показаны взаимосвязи между ними. Основные блоки: авторизация, меню, планирование событий, целеустремлен-
ность, прогнозирования, психология, мотивация, интеграция, коммуникации, кроссплатформенность. Продемонст-
рировано, что узловым компонентом является блок «Меню». Модули объединены в общую структуру информацион-
ной технологии организации личного тайм-менеджмента на основе топологии звезда.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31807