Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСоларьов, О. О.uk
dc.contributor.authorМікуліна, М. О.uk
dc.contributor.authorТаценко, О. В.uk
dc.contributor.authorSolarov, О. О.en
dc.contributor.authorMikulina, M. O.en
dc.contributor.authorTatsenko, O. V.en
dc.contributor.authorСоларёв, А. А.ru
dc.contributor.authorМикулина, М. А.ru
dc.contributor.authorТаценко, А. В.ru
dc.date.accessioned2021-04-12T11:33:47Z
dc.date.available2021-04-12T11:33:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСоларьов О. О. Основні фактори, які впливають на побудову транспортних розв’язок [Текст] / О. О. Соларьов, М. О. Мікуліна, О. В. Таценко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2021. – № 1. – С. 102-107.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31813
dc.description.abstractРозглянуто фактори, які впливають на побудову транспортних розв’язок, та програмне забезпечення для проєктування. Важливо пам’ятати, що для дорожнього руху необхідною складовою є безпека переміщення, тому всі компоненти, які описані у статті та елементи транспортної розв’язки необхідної ділянки, повинні відповідати загальним вимогам. На сьогодні вимоги до побудови технологічних розв’язок постійно змінюються. Перш за все цьому сприяє конструктивний розвиток транспортних засобів та відповідно до цього зміна режимів руху. Питання проєктування транспортних розв’язок є достатньо складним, позаяк необхідно також враховувати інтенсивні темпи зростання кількості автомобілів на дорогах нашої країни. Ключовим питанням під час проєктування транспортної розв’язки є безпека руху, тому всі роботи з проєктування повинні проходити з чітким дотриманням нормативних документів. Ключовими факторами, які необхідно враховувати при проєктуванні транспортної розв’язки є: швидкість руху транспортних засобів по прилеглих автомобільних шляхах та на з’їздах; ширина смуг для руху та їх кількість; наявність схилів; необхідна пропускна здатність для задоволення потреб регіону. Важливо також приділяти значну увагу якості виконання проєкту, а в подальшому і будівництву транспортної розв’язки. Існує велика кількість прикладів, які показують, що недотримання вимог технічної документації та якості будівельних робіт призводить до зменшення терміну безремонтного використання споруди. Загальноприйнята методика проєктування транспортної розв’язки включає в себе такі кроки: вибір основи типу перетинів транспортних шляхів; проєкт та розробка схеми руху, підготовка технічної документації; розрахунок технічних параметрів перетину транспортних шляхів; проєктування допоміжних споруджень (вузла водовідведення, освітлення); проєктування профілів. На сьогодні існує велика кількість програмного забезпечення, яке дозволяє виконати необхідні розрахунки та побудувати схеми транспортної розв’язки. Найвідомішими є такі програми, як: IndorCAD, AutoCad, MXROAD.uk
dc.description.abstractThe article discusses the factors influencing the construction of road junctions, and software for design. It is important to remember that for road traffic a necessary component is the safety of movement, therefore all the components that are given in the article and the elements of the traffic intersection of the required section must comply with the general require-ments. Today, the requirements for building technological solutions are constantly changing. First of all, this is facilitated by the constructive development of vehicles and, in accordance with this, the change in driving modes. The design of transport interchanges is quite difficult, since it is also necessary to take into account the intensive growth rates of the number of cars on the roads of our country. Traffic safety is a key issue in the design of a traffic intersection, therefore, all design work must be carried out in strict compliance with regulatory documents. The key factors that must be taken into account when design-ing a traffic intersection are: the speed of vehicles on adjoining roads and at ramps; the width of the lanes for traffic and their number; the presence of slopes; bandwidth is needed to meet local needs. It is also important to pay great attention to the quality of the project, and in the future, to the construction of a transport interchange. There are a large number of examples showing that non-compliance with the requirements of technical documentation and the quality of construction work leads to a decrease in the period of maintenance-free use of a structure. According to the generally accepted methodology for de-signing a traffic intersection, it includes the following steps: selection of the basis for the type of intersections of transport routes; design and development of a traffic scheme, preparation of technical documentation; calculation of the technical parameters of the intersection of transport routes design of auxiliary structures (drainage unit, lighting) design of profiles. Today there is a large number of software that allows you to perform the necessary calculations and build traffic interchange schemes. The most famous programs are: IndorCAD, AutoCad, MXROAD.en
dc.description.abstractРассмотрены факторы, влияющие на построение транспортных развязок, и программное обеспечение для проектирования. Важно помнить, что для дорожного движения необходимой составляющей является безопас-ность перемещения, поэтому все компоненты, которые приведены в статье, и элементы транспортной раз-вязки необходимого участка, должны соответствовать общим требованиям. Сегодня требования к построе-нию технологических развязок постоянно меняются. Прежде всего этому способствует конструктивное раз-витие транспортных средств и в соответствии с этим — изменение режимов движения. Вопросы проектиро-вания транспортных развязок достаточно сложны, так как необходимо также учитывать увеличение темпов роста количества автомобилей на дорогах нашей страны. Ключевым вопросом при проектировании транс-портной развязки является безопасность движения, поэтому все работы по проектированию должны прохо-дить с четким соблюдением нормативных документов. Ключевыми факторами, которые необходимо учиты-вать при проектировании транспортной развязки являются: скорость движения транспортных средств по примыкающим автомобильным дорогам и на съездах; ширина полос для движения и их количество; наличие скло-нов; необходимая пропускная способность для удовлетворения потребностей региона. Важно также уделять большое внимание качеству исполнения проекта, а в дальнейшем — и строительству транспортной развязки. Существует большое количество примеров, показывающих, что несоблюдение требований технической доку-ментации и качества строительных работ приводит к уменьшению срока безремонтного использования соору-жения. Согласно общепринятой методике проектирование транспортной развязки включает в себя такие ша-ги: выбор основы типа пересечений транспортных путей, проект и разработка схемы движения, подготовка технической документации; расчет технических параметров пересечения транспортных путей, проектирова-ние вспомогательных сооружений (узла водоотведения, освещения) проектирование профилей. На сегодня су-ществует большое количество программных средств, позволяющих выполнить необходимые расчеты и по-строить схемы транспортной развязки. Наиболее известны такие программы, как: IndorCAD, AutoCad, MXROAD.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 1 : 102-107.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2588
dc.subjectтранспортна розв’язкаuk
dc.subjectпропускна здатністьuk
dc.subjectтранспортний засібuk
dc.subjecttraffic interchangeen
dc.subjectcapacityen
dc.subjectvehicleen
dc.subjectтранспортная развязкаru
dc.subjectпропускная способностьru
dc.subjectтранспортное средствоru
dc.titleОсновні фактори, які впливають на побудову транспортних розв’язокuk
dc.title.alternativeThe Main Factors Affecting the Construction of Transport Solutionsen
dc.title.alternativeОсновные факторы, влияющие на построение транспортных развязокru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.1-46
dc.relation.referencesІ. І. Войтович, Ю. Л. Лотоцький, А. Є. Фаль, і Б. М. Рисюк, «Особливості проектування споруд на транспортних розв’язках в cтиснутих умовах,» Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика, вип. 5, с. 22-28, 2014. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mttdp_2014_5_6 .uk
dc.relation.referencesМін-во рег. розв., будівн. та житлово-комун. госп. України, ДБН В.2.3-4:2015, Автомобільні дороги:Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво. [Чинний від 01.04.2016]. Київ, Україна: 2015. 104 с. (Галузеві будівельні норми і стандарти).uk
dc.relation.referencesСоздание развязок и пересечений на карте. [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://help.indorsoft.ru/IndorTrafficPlan/Content/D_RoadJunctions/RoadJunctions_OnMap.htm .ru
dc.relation.referencesПроектирование транспортных развязок и съездов с автодорог. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://www.azproektstroy.ru/proektirovanie/proektirovanie-avtomobilnyh-dorog/proektirovanie-transportnyh-razvyazok/ .ru
dc.relation.referencesА. Я. Хом’як, і С. В. Татарченко, «Проектування з’їздів транспортних розв’язок,» Автомобільні дороги і дорожнє будівництво, наук.-техн. зб., вип. 86, с. 37-47, 2012.uk
dc.relation.referencesО. П. Шимчук, Конспект лекцій з дисципліни «Транспортні розв’язки» для студентів, які навчаються за напрямом 6.060101 – «Будівництво» денної та заочної форм навчання. Луцьк, Україна: Луцький НТУ, 2016, 42 сuk
dc.relation.referencesМін-во інфрастр. України, : ГБН В.2.3-37641918-555:2016, Автомобільні дороги: Транспортні розв’язки в одному рівні проектування, (Галузеві будівельні норми і стандарти). [Чинний від 01.07.2016]. Київ, Україна: 2016. 54 с.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1997-9266-2021-154-1-102-107


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію