Підвищення безпеки дорожнього руху врахуванням психологічних особливостей людини при підготовці водіїв
Анотації
Основною метою дослідження є оцінка індивідуально-психологічних параметрів водіїв як людського чинника безпеки руху та визначення шляхів і можливостей їх оптимізації.
В роботі вивчено ступінь розробленості проблеми в науково-технічній літературі, проведено комплексне дослідження та аналіз індивідуально-психологічних характеристик водіїв на початку циклу професійного навчання та після введення в навчальну програму додаткових занять на автосимуляторі з метою їх оптимізації, здійснено алгоритмізація та програмна реалізація розробленої моделі ефективної підготовки водіїв у вигляді автосимуляторного комплексу.
Розроблено практичні рекомендації по використанню автосимуляторів як засобів навчання та корекції професійно-значущих індивідуально-психологічних якостей водіїв. The main purpose of the study is to evaluate the individual-psychological parameters of drivers as a human factor in traffic safety and to identify ways and opportunities to optimize them.
The degree of development of the problem in the scientific and technical literature is studied in the work, the complex research and analysis of the individual-psychological characteristics of the drivers at the beginning of the professional training cycle and after the introduction of additional lessons on the simulator for the purpose of their optimization are carried out, algorithmic optimization and programming are carried out preparation of drivers in the form of a car simulator complex.
Practical recommendations on the use of car simulators as a means of training and correction of professionally significant individual-psychological qualities of drivers have been developed.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32328