Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorБурєннікова, Н. В.uk
dc.contributor.authorПилипенко, І. О.uk
dc.date.accessioned2021-06-04T08:18:10Zuk
dc.date.available2021-06-04T08:18:10Zuk
dc.date.issued2019uk
dc.identifier.citationРозробка та управління маркетинговою стратегією підприємства приватного акціонерного товариства «Київська кондитерська фабрика «Рошен» [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. І. О. Пилипенко; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,7 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32382uk
dc.descriptionКерівник роботи: д-р екон. наук, професор Бурєннікова Н. В.uk
dc.description.abstractАктуальність теми полягає в необхідності перебудови діяльності підприємства на основі стратегічного управління зумовлена змінами в зовнішньому середовищі, зростанням його невизначеності, а також змінами в організації великих підприємств у результаті їх концентрації і диверсифікації. Тому постає гостра потреба у дослідженні процесу глобалізації бізнесу, аналізі впливу факторів його розвитку на зміну як макро-, так і мікроекономічних процесів, конкурентного середовища, розробці маркетингових заходів підприємства та їх адаптації в умовах розвитку глобалізації. Метою дослідження дослідження є вивчення теоретичних та практичних засад і розробка рекомендацій та пропозицій щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємств на зовнішніх ринках.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleРозробка та управління маркетинговою стратегією підприємства приватного акціонерного товариства «Київська кондитерська фабрика «Рошен»uk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію