Show simple item record

dc.contributor.advisorШтовба, О. В.uk
dc.contributor.authorЗдрилюк, В. М.uk
dc.date.accessioned2021-06-04T10:24:40Zuk
dc.date.available2021-06-04T10:24:40Zuk
dc.date.issued2019uk
dc.identifier.citationУправління інтернет-маркетингом в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі (на прикладі приватного акціонерного товариства «ВЗФІК» ТМ «Солодка мрія») [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. М. Здрилюк; Вінницький національний технічний університет ; Факультет менеджменту та інформаційної безпеки ; Кафедра менеджменту, маркетингу та економіки. – Електронні текстові дані (1 файл: 2,4 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32411
dc.descriptionКерівник роботи: канд. екон. наук, доцент Штовба О. В.uk
dc.description.abstractОдним із перспективних методів забезпечення конурентоспроможності є інтернет-маркетинг. Він дозволяє скоротити відстань між споживачем та виробником, перейти на новий формат комунікації з надзвичайно привабливими характеристики масштабності, вартості, мобільності та протоколювання діяльності. Відповідно дослідження з використання інтернет-маркетингу для пріоритетної для України кондитерської галузі на прикладі виробника товарів потужного регіонально бренда «Солодка мрія» є, безперечно, актуальним. Метою дослідження є ідентифікація економічних процесів підприємства ПрАТ «Вінницький завод фруктових концентратів і вин» та синтез та обґрунтування пропозицій із забезпечення його конкурентоспроможності на основі покращення інтернет-маркетингу стосовно продукції підприємства під торговою маркою «Солодка мрія».uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleУправління інтернет-маркетингом в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі (на прикладі приватного акціонерного товариства «ВЗФІК» ТМ «Солодка мрія»)uk
dc.typePresentation


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record