• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 274 – Автомобільний транспорт
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 274 – Автомобільний транспорт
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Підвищення ефективності роботи транспортного підрозділу комунального підприємства «Вінницяоблводоканал» обґрунтуванням вибору видів палива для бензинових двигунів

Автор
Дороженко, В. Ю.
Дата
2019
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 274 – Автомобільний транспорт [130]
Анотації
Техніко-економічні та інші показники роботи двигунів внутрішнього згоряння, як правило, оцінюють за характеристиками, отриманими під час стендових випробуваннях. До таких характеристик відносяться: швидкісна, навантажувальна та регуляторна. На основі аналізу літературних джерел проведений огляд альтернативних видів палива, склад і властивості палив для двигунів внутрішнього згоряння, досліджені основні теоретичні параметри, що характеризують роботу ДВЗ. Досліджено, що основні теоретичні параметри, що характеризують роботу ДВЗ дозволяють проводити вплив цих параметрів, за різних умов і режимів роботи та встановлювати роботоздатність і економічність двигунів за різних умов та режимів роботи. Запропоновані загальноприйняті методики дослідження техніко-економічних показників двигунів внутрішнього згоряння дозволяють отримати залежності ефективної потужності, крутного моменту, годинної та питомої витрати палива від частоти обертання колінчастого вала двигуна, а на основі аналізу отриманих характеристик можна встановити динамічні показники роботи двигуна, судити про його ефективні й економічні показники, а також вибрати оптимальний діапазон експлуатаційних обертів двигуна. Досліджено, що основні теоретичні параметри, що характеризують роботу ДВЗ дозволяють проводити вплив цих параметрів, за різних умов і режимів роботи та встановлювати роботоздатність і економічність двигунів за різних умов та режимів роботи.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33040
Відкрити
Презентація -ДОРОЖЕН..pdf (672.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ