dc.contributor.advisor | Романюк, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Кавка, О. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-09-10T10:53:31Z | |
dc.date.available | 2021-09-10T10:53:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Розробка методу та програмного забезпечення для підвищення ефективності засвоєння студентами знань і навичок [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. О. О. Кавка ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра програмного забезпечення. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,71 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33400 | |
dc.description | Науковий керівник: канд. техн. наук, доцент Романюк О. В. | uk |
dc.description.abstract | У магістерській кваліфікаційній роботі «Розробка методу та програмного забезпечення для підвищення ефективності засвоєння студентами знань і навичок» розроблено модифікацію методу Лейтнера для формування практичних навичок з використання алгоритмів та структур даних при розв’язуванні програмних алгоритмічних задач, а також запропоновано удосконалений метод оцінювання складності алгоритмічних задач.
У ході виконання роботи було проаналізовано існуючі методи підвищення ефективності засвоєння студентами знань та навичок, а також існуючі програмні аналоги. Було розроблено та перевірено роботу програмного забезпечення для впровадження та дослідження розроблених методів за допомогою таких засобів: мова програмування C#, фреймворки ASP.NET Core 3.0, Entity Framework Core та gRPC for .NET Core. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | забезпечення програмне | uk |
dc.subject | засвоєння знань | uk |
dc.subject | метод Лейтнера | uk |
dc.subject | використання алгоритмів | uk |
dc.subject | задача алгоритмічна | uk |
dc.subject | 121 | |
dc.title | Розробка методу та програмного забезпечення для підвищення ефективності засвоєння студентами знань і навичок | uk |
dc.type | Presentation | |