Розробка методу та програмних засобів для розпаралелення рендерингу Гуро
Abstract
У магістерській кваліфікаційній роботі проведено детальний аналіз методів і засобів рендерингу графічних сцен. Сформульовано мету досліджень - підвищення продуктивності зафарбовування тривимірних зображень за рахунок розпаралелення рендерингу Гуро.
Уперше встановлено залежність приросту інтенсивностей кольору для точок поверхні, обмеженої трикутником, що дає можливість підвищити продуктивність зафарбовування та спростити апаратну реалізацію пристроїв зафарбовування. Подальшого розвитку отримав метод зафарбовування Гуро, який відрізняється від відомого визначення в кожному такті не однієї, а відразу кількох інтенсивностей точок трикутника, що дозволяє підвищити продуктивність формування графічних сцен.
На основі отриманих в магістерській кваліфікаційній роботі теоретичних положень запропоновано алгоритми та розроблено програмні засоби зафарбовування у комп’ютерних системах візуалізації тривимірних зображень. Розроблено структурні схеми рендерів.
Отримані в магістерській кваліфікаційній роботі наукові та практичні результати можна використати для побудови високопродуктивних систем рендерингу.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33407