dc.contributor.advisor | Ракитянська, Г. Б. | uk |
dc.contributor.author | Фролов, В. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T06:06:04Z | |
dc.date.available | 2021-09-13T06:06:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Розробка методу та програмних засобів мобільної системи гейміфікації подій [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. В. О. Фролов ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра програмного забезпечення. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,81 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33417 | |
dc.description | Науковий керівник: канд. техн. наук, доц. Ракитянська Г. Б. | uk |
dc.description.abstract | Магістерська кваліфікаційна робота присвячена розробці системи гейміфікації подій з використанням мобільних засобів комунікації.
Розроблено мобільний додаток клієнт-хмарної архітектури, що дозволяє у зручному вигляді передавати користувачам найновіші пропозиції, акції та відкриває можливість введення ігрової складової в маркетингову стратегію компанії.
Розроблено метод гейміфікації подій та моделі мобільної системи гейміфікації, орієнтованої на використання адаптивних алгоритмів роботи, які забезпечують підбір ігрового контенту з урахуванням активності та можливостей конкретного користувача.
Програма розроблена під операційні платформи Android/iOS з використанням середовища розробки WebStorm та мови програмування Javascript. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | гейміфікація подій | uk |
dc.subject | засіб комунікації | uk |
dc.subject | система мобільна | uk |
dc.subject | клієнт-хмарна архітектура | uk |
dc.subject | 121 | |
dc.title | Розробка методу та програмних засобів мобільної системи гейміфікації подій | uk |
dc.type | Presentation | |