Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКолесник, І. С.uk
dc.contributor.authorНедоснований, О. Ю.uk
dc.date.accessioned2021-09-13T12:10:07Z
dc.date.available2021-09-13T12:10:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationМетоди та засоби дизайнерського стимулювання споживчого попиту новітніх КС [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. О. Ю. Недоснований ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра обчислювальної техніки. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,32 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33448
dc.descriptionНауковий керівник: канд. техн. наук, доц. Колесник І. С.uk
dc.description.abstractВ даній дипломній роботі розглянуто засоби дизайнерського стимулювання споживчого попиту на сучасні комп’ютерні пристрої. Засоби являють собою певні напрацьовані моделі дизайнерських рішень що використовуються при рекламі продукції, її просуванню на ринку а також безпосередньо на самих пристроях та в програмних продуктах що на них встановлено. Досліджено роль факторів візуального сприйняття певних форм, кольорових гам, графічного оформлення і відповідно помічені певні закономірності в поведінці та реакції людини на той чи інший засіб дизайнерського стимулюваня при виборі продукції яку просуває компанія на ринку.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectпристрій комп'ютернийuk
dc.subjectрішення дизайнерськеuk
dc.subjectстимулювання попитуuk
dc.subjectпродукція рекламнаuk
dc.subject123
dc.titleМетоди та засоби дизайнерського стимулювання споживчого попиту новітніх КСuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію