Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorМайданюк, В. П.uk
dc.contributor.authorЗубко, А. В.uk
dc.date.accessioned2021-09-16T10:42:34Z
dc.date.available2021-09-16T10:42:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationРозробка методу та програмного засобу для імітації дій гравця в RTS-іграх [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. А. В. Зубко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра програмного забезпечення. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,44 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33504
dc.descriptionНауковий керівник: канд. техн. наук, ст. викладач Майданюк В. П.uk
dc.description.abstractМагістерська кваліфікаційна робота спрямована на дослідження процесу моделювання ігрових процесів в RTS-іграх. У магістерській кваліфікаційній роботі удосконалено методи пошуку alpha-beta та depth-first branch-and-bound. Розроблена система призначена для моделювання ігрової поведінки агентів у стратегіях реального часу. Розробка виконана мовою програмування С++ під операційну систему MS Windows у середовищі розробки MS Visual Studio 2017 Community з використанням бібліотеки з відкритим доступом BWAPI. Характеризується надійністю та швидкістю роботи, а також широким спектром можливих застосувань.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectпроцес ігровийuk
dc.subjectRTS-граuk
dc.subjectповедінка ігроваuk
dc.subject121
dc.titleРозробка методу та програмного засобу для імітації дій гравця в RTS-іграхuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію