Розробка методу та програмного засобу для імітації дій гравця в RTS-іграх
dc.contributor.advisor | Майданюк, В. П. | uk |
dc.contributor.author | Зубко, А. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-09-16T10:42:34Z | |
dc.date.available | 2021-09-16T10:42:34Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Розробка методу та програмного засобу для імітації дій гравця в RTS-іграх [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. А. В. Зубко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра програмного забезпечення. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,44 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33504 | |
dc.description | Науковий керівник: канд. техн. наук, ст. викладач Майданюк В. П. | uk |
dc.description.abstract | Магістерська кваліфікаційна робота спрямована на дослідження процесу моделювання ігрових процесів в RTS-іграх. У магістерській кваліфікаційній роботі удосконалено методи пошуку alpha-beta та depth-first branch-and-bound. Розроблена система призначена для моделювання ігрової поведінки агентів у стратегіях реального часу. Розробка виконана мовою програмування С++ під операційну систему MS Windows у середовищі розробки MS Visual Studio 2017 Community з використанням бібліотеки з відкритим доступом BWAPI. Характеризується надійністю та швидкістю роботи, а також широким спектром можливих застосувань. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.subject | процес ігровий | uk |
dc.subject | RTS-гра | uk |
dc.subject | поведінка ігрова | uk |
dc.subject | 121 | |
dc.title | Розробка методу та програмного засобу для імітації дій гравця в RTS-іграх | uk |
dc.type | Presentation |