Методи ігрового дизайну при розробці масової багатокористувацької рольової онлайн гри
dc.contributor.advisor | Тарновський, М. Г. | uk |
dc.contributor.author | Жаврук, Я. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-09-23T07:01:58Z | |
dc.date.available | 2021-09-23T07:01:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Методи ігрового дизайну при розробці масової багатокористувацької рольової онлайн гри [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. Я. С. Жаврук ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра обчислювальної техніки. – Електронні текстові дані (1 файл: 0,73 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33557 | |
dc.description | Науковий керівник: канд. техн. наук, доцент Тарновський М. Г. | uk |
dc.description.abstract | Дана магістерська кваліфікаційна робота присвсячена аналізу методів геймдизайну, формалізації процесу розробки масової багатокористувацької рольової онлайн гри. У магісерській роботі було проаналізовано ринок ігрової індустрії, сучасні підходи до розробки ігор,і обгрунтована актуальність теми. Було розроблено ігровий баланс для недетермінованої гри транзитивним методом. Було розроблено основні алгоритми роботи програми, алгоритм тестового бою та структура інтерфейсу для ігрового бота Telegram. Проведено тестування. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | гра онлайн | uk |
dc.subject | ігрова індустрія | uk |
dc.subject | гра рольова | uk |
dc.subject | метод транзитний | uk |
dc.subject | бот ігровий | uk |
dc.subject | 123 | |
dc.title | Методи ігрового дизайну при розробці масової багатокористувацької рольової онлайн гри | uk |
dc.type | Presentation |