Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШевченко, А. В.uk
dc.contributor.authorКучерук, В. Ю.uk
dc.contributor.authorГрабовський, О. В.uk
dc.contributor.authorГабер, А. А.uk
dc.date.accessioned2022-02-01T12:52:34Z
dc.date.available2022-02-01T12:52:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationТеоретико-методологічні основи оцінки якості освіти в процесі внутрішнього аудиту [Текст] / А. В. Шевченко, В. Ю. Кучерук, О. В. Грабовський, А. А. Габер // Матеріали 5-ї міжнародної науково-практичної конференції «Метрологія, технічне регулювання та забезпечення якості», 8-9 жовтня 2015 рік. – Одеса, 2015. – С. 36-38.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35056
dc.description.abstractПланове, систематичне проведення внутрішніх аудитів системи менеджменту якості вищого навчального закладу сприяє своєчасному ухваленню адекватних управлінських рішень, спрямованих на усунення і попередження виникнення порушень, що сприяє підвищенню якості наданих освітніх послуг, і як наслідок, задоволеності як внутрішніх так і зовнішніх споживачів.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеська державна академія технічного регулювання та якостіuk
dc.relation.ispartofМатеріали 5-ї міжнародної науково-практичної конференції «Метрологія, технічне регулювання та забезпечення якості», 8-9 жовтня 2015 рік : 36-38.uk
dc.titleТеоретико-методологічні основи оцінки якості освіти в процесі внутрішнього аудитуuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію