Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВолков, В.uk
dc.contributor.authorКужель, В.uk
dc.contributor.authorВолкова, Т.uk
dc.contributor.authorПлєхова, Г.uk
dc.contributor.authorНаріжний, В.uk
dc.contributor.authorVolkov, V.en
dc.contributor.authorKuzhel, V.en
dc.contributor.authorVolkova, T.en
dc.contributor.authorPliekhova, G.en
dc.contributor.authorNarizhny, V.en
dc.date.accessioned2022-06-23T13:23:32Z
dc.date.available2022-06-23T13:23:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationТехнологія діагностування транспортних засобів [Текст] / В. Волков, В. Кужель, Т. Волкова та ін. // Вісник машинобудування та транспорту. – 2021. – № 2. – С. 10-17.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35530
dc.description.abstractУ статті на прикладі мехатронної системи керування двигуном та трансмісією транспортних засобів (автомобілів) показано особливості технології їхнього діагностування. В електронній системі управління трансмісією об'єктом регулювання є головним чином автоматична трансмісія. Також закони управління (програми) перемикання передач в автоматичній трансмісії забезпечують оптимальну передачу енергії двигуна колесам транспортного засобу (ТЗ) з урахуванням необхідних тягово-швидкісних властивостей та економії палива. При цьому програми досягнення оптимальних тягово-швидкісних властивостей та мінімальної витрати палива відрізняються одна від одної, оскільки одночасне досягнення цих цілей не завжди можливе. Тому залежно від умов руху та бажання водія можна вибрати за допомогою спеціального перемикача програму «економія» – для зменшення витрат палива, програму «потужність» – для покращення тягово-швидкісних властивостей або програму «ручне», щоб перейти на перемикання передач водієм. У свою чергу, можливості самодіагностики включають: ідентифікацію системи та електронні блоки управління (ЕБУ) (ECU); розпізнання, зберігання та зчитування інформації про статичні та поодинокі порушення роботи; зчитування поточних реальних даних, що включають умови довкілля та специфікації; моделювання функцій системи; програмування параметрів системи Окремі програми для випробувального блока зберігаються в модулях, що підключаються, в той час як коригування і передача даних в системі здійснюються за допомогою інтерфейсу даних. Зазначимо, що процес діагностування починається з ініціалізації систем – виявлення їх у складі електрообладнання ТЗ. За успішної ініціалізації можливо: прочитати пам'ять помилок; зробити стирання пам'яті помилок; переглянути дані наступної системи або вийти в головне меню; змінити показання вибраного розряду; здійснити корекцію поточного часу; зробити корекцію поточної дати та виконати низку додаткових функцій.uk
dc.description.abstractIn the article, using the example of a mechatronic control system for the engine and transmission of vehicles (automobiles), the features of the technology of their diagnosis are shown. In an electronic transmission control system, the object of regulation is mainly an automatic transmission. Also, the laws of control (programs) of gear shifting in an automatic transmission ensure the optimal transfer of engine energy to the wheels of the vehicle (TC), taking into account the required traction and speed properties and fuel economy. At the same time, the programs for achieving optimal traction-speed properties and minimum fuel consumption differ from each other, since the simultaneous achievement of these goals is not always possible. Therefore, depending on the driving conditions and the desire of the driver, using a special switch, you can select the "economy" program to reduce fuel consumption, the "power" program - to improve traction and speed properties, or the "manual" program to switch gears by the driver. In turn, self-diagnostic capabilities include: system identification and electronic control units (ECU) (ECU); recognition, storage and reading of information about static and single malfunctions; reading current real data, including environmental conditions and specifications; modeling of system functions; programming of system parameters. The individual programs for the test block are stored in the plug-in modules, while the correction and data transfer in the system is carried out via the data interface. Note also that the diagnostic process begins with the initialization of the systems - their detection in the electrical equipment of the vehicle. Upon successful initialization, it is possible to: read the error memory; erase the error memory; view the data of the next detected system or exit to the main menu; change the readings of the selected category; correct the current time; correct the current date and perform a number of additional functions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 10-17.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/255
dc.subjectтранспортний засібuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectмехатронікаuk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectметоди дослідженняuk
dc.subjectпринципи побудовиuk
dc.subjectvehicleen
dc.subjecttechnologyen
dc.subjectmechatronicsen
dc.subjectdiagnosticsresearch methodsen
dc.subjectprinciples of constructionen
dc.titleТехнологія діагностування транспортних засобівuk
dc.title.alternativeVehicle diagnostic technologyen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesВ. Г. Бутылин, В. Г. Иванов, И. И. Лепешко, А. И. Лещинский, А. А. Юхнов, «Анализ и перспективы развития мехатронных систем управления торможением колеса», Мехатроника. Механика. Автоматика. Электроника. Информатика, № 2, с. 33-38, 2000.ru
dc.relation.referencesБ. А. Данов, Е. И. Титов, Электронное оборудование иностранных автомобилей: Системы управления трансмиссией, подвеской и тормозной системой. М.: Транспорт, 1998.ru
dc.relation.referencesБ. А. Данов, Электронные системы управления иностранных автомобилей. М.: Горячая линия – Телеком, 2002.ru
dc.relation.referencesХ. Сига, С. Мидзутани, Введение в автомобильную электронику. М.: Мир, 1989.ru
dc.relation.referencesВ. П. Волков, И. В. Грицук, Т. В. Волкова, В. П. Кужель, Н. Г. Бережная, «Оценка функциональной стабильности тормозного управления транспортных средств», Вісник машинобудування та транспорту, № 2(12), с. 34-44, 2020. DOI : https://doi.org/10.31649/2415-3486-2020-12-2.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2021-14-2-10-17


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію