Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПодригало, М.uk
dc.contributor.authorБаулін, Д.uk
dc.contributor.authorГорєлишев, С.uk
dc.contributor.authorМанжура, С.uk
dc.contributor.authorІльченко, М.uk
dc.contributor.authorОдейчук, М.uk
dc.contributor.authorІванець, Г.uk
dc.contributor.authorВіштак, І.uk
dc.contributor.authorPodrigalo, M.en
dc.contributor.authorBaulin, D.en
dc.contributor.authorHorielyshev, S.en
dc.contributor.authorManzhura, S.en
dc.contributor.authorIlchenko, M.en
dc.contributor.authorOdeychuk, M.en
dc.contributor.authorIvanets, H.en
dc.contributor.authorVishtak, I.en
dc.date.accessioned2022-06-23T14:20:33Z
dc.date.available2022-06-23T14:20:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationАналіз додаткового бронезахисту легкоброньованої техніки Збройних Сил України та іноземних держав [Текст] / М. Подригало, Д. Баулін, С. Горєлишев та ін. // Вісник машинобудування та транспорту. – 2021. – № 2. – С. 89-96.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35540
dc.description.abstractСвітові військові конфлікти показують, що бронезахист більшості легкоброньованих машин не відповідає сучасним вимогам. Постійний розвиток і вдосконалення вогневих засобів ураження викликає необхідність пошуку нових конструктивних рішень у цій області. Підвищення рівня бронезахисту за рахунок збільшення товщини броні – безперспективний шлях, тому що приведе до збільшення маси машини, а це у свою чергу негативно вплине на силову установку й ходову частину. Один зі шляхів підвищення рівня захисту – застосування нових схем бронювання з використанням сучасних бронематеріалів.У нашій статті проаналізовано публікації, де висвітлюються сучасні наукові дослідження з розробки й удосконалення бронезахисту легкої бронетехніки, а також проведено аналіз і оцінку варіантів застосування сучасних бронематеріалів і різних конструкцій для захисту екіпажів машин і підвищення рівня тактико-технічних характеристик.Показано, що в цей час у зв’язку із традиційними підходами в проектуванні бронетехніки, перевага віддається броньовим сталям, алюмінію й титановим сплавам. Однак, є тенденція до застосування більше легких балістичних матеріалів – кераміки й композитів з полімерними волокнами. Визначено основу створення надійного бронезахисту легкоброньованих машин – розробка нових перспективних конструкцій комбінованого захисту із застосуванням нових броньових матеріалів і їх різних варіантів.Наведено варіанти систем додаткового бронезахисту як закордонних виробників, так і вітчизняні розробки. Нові системи мають у своєму складі кілька спеціальних матеріалів, які відрізняються між собою широким набором фізико-механічних властивостей. Використання такого захисту разом з основним бронюванням може забезпечити зниження масових показників машини.Визначено, що створення нових конструкцій бронеелементів з використанням найбільш сучасних технологій приведе до суттєвого підвищення захисних характеристик бронезахисту легкоброньованої техніки.uk
dc.description.abstractWorld military conflicts show that the armor protection of most light armored vehicles does not meet modern requirements. The constant development and improvement of fire weapons makes it necessary to search for new constructive solutions in this area. Increasing the level of armor protection by increasing the thickness of the armor is a hopeless path, since it will lead to an increase in the mass of the vehicle, and this, in turn, will negatively affect the power plant and chassis. One of the ways to increase the level of protection is the use of new booking schemes using modern armored materials.This article analyzes publications devoted to modern scientific research related to the development and improvement of armor protection for light armored vehicles, as well as an analysis and assessment of options for the use of modern armored materials and various structures to protect vehicle crews and increase the level of tactical and technical characteristics.It is shown that at present, in connection with traditional approaches in the design of armored vehicles, the advantage is given to armored steels, aluminum and titanium alloys. However, there is a trend towards the use of lighter ballistic materials such as ceramics and composites with polymer fibers. The basis for the creation of reliable armor protection for lightly armored vehicles has been determined – the development of new promising structures for combined protection using new armor materials and their various options.Variants of additional armor protection systems of both foreign manufacturers and domestic developments are presented. The new systems include several special materials that differ from each other in a wide range of physical and mechanical properties. The use of such protection, together with the main armor, can reduce the mass performance of the vehicle.It has been determined that the creation of new designs of armored elements using the most modern technologies will lead to a significant increase in the protective characteristics of the armor of light armored vehicles.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 89-96.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/265
dc.subjectлегкоброньована технікаuk
dc.subjectбронезахистuk
dc.subjectбронематеріалиuk
dc.subjectтактико-технічні характеристикиuk
dc.subjectдодаткове бронюванняuk
dc.subjectкомбіновані бронеструктуриuk
dc.subjectlightly armored vehiclesen
dc.subjectarmor protectionen
dc.subjectrmored materialsen
dc.subjectperformance characteristicsen
dc.subjectadditional armoren
dc.subjectcombined armored structuresen
dc.titleАналіз додаткового бронезахисту легкоброньованої техніки Збройних Сил України та іноземних державuk
dc.title.alternativeAnalysis of additional armor protection for lightly armored vehicles of the armed forces of Ukraine and foreign statesen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesС. В. Королько, «Аналіз і оцінка можливостей застосування сучасних матеріалів для броньованої техніки та захисту особового складу від ураження», Системи озброєння і військова техніка, № 2(42), с. 163-167, 2015.uk
dc.relation.referencesС. Галушка «Военная техника для миротворческих операций. Время обновления парка”, Defense Express, № 12, с. 18-24. 2003.ru
dc.relation.referencesС. Суворов «Легкая бронетехника. Модернизация по…», Техника и вооружение, №2, с. 8-16. 2005.ru
dc.relation.references«Модернизация бронемашин – новое качество», Военный парад, №1, с. 52. 2003.ru
dc.relation.referencesЕ. Е. Александров, В. В. Епифанов, Быстроходные гусеничные и армейские колесные машины: краткая история развития. Учебно-справочное пособие. Харків, Україна: НТУ “ХПИ”, 2001, 376 с.ru
dc.relation.referencesА. Н. Гребенюк, С. А. Стукота «Состояние и перспективы повышения защищенности армейских автомобилей многоцелевого назначения», Артиллерийское и стрелковое вооружение, № 2, с. 37-43. 2005.ru
dc.relation.referencesВ. Милованов, «БМП пехоту не подведет”, Военный парад, № 5, с. 20-21. 2005.ru
dc.relation.referencesЮ. Красиков, «Бронетранспортер – надежная защита для солдат», Военный парад, № 6, с. 46-48, 2005.ru
dc.relation.referencesНовые тенденции в области средств индивидуальной защиты пехотинца [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.defens-update.com/features/du-2-07/infantry_armor_cooling.htm. – Загол. з екрану.ru
dc.relation.referencesJűrgen Winkelmann. Der Bedrohung angemaßt der MARDER 1A3, Wehrtechnik, 1990.de
dc.relation.referencesMARDER 1A3 Kampfwertgesteigerter Schützenpanzer, Soldat und Technik, 1990.de
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2021-14-2-89-96


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію