Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХітров, І.uk
dc.contributor.authorЦьонь, О.uk
dc.contributor.authorКристопчук, М.uk
dc.contributor.authorПочужевський, О.uk
dc.contributor.authorKhitrov, I.en
dc.contributor.authorTson, O.en
dc.contributor.authorKrystopchuk, M.en
dc.contributor.authorPochuzhevskiy, O.en
dc.date.accessioned2022-06-23T23:41:14Z
dc.date.available2022-06-23T23:41:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationАналіз транспортних затримок в центральній частині міста та шляхи їх зниження [Текст] / І. Хітров, О. Цьонь, М. Кристопчук, О. Почужевський // Вісник машинобудування та транспорту. – 2021. – № 2. – С. 131-139.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35545
dc.description.abstractГоловним завданням при забезпеченні відповідного рівня організації руху транспортних засобів вулично-дорожньою мережею (ВДМ) міста є мінімізація затримок транспорту, підвищення безпеки руху, забезпечення транспортного і пішохідного зв’язку між планувальними елементами міста. Проблеми, викликані погіршенням функціонування ВДМ, суттєво впливають на роботу всього транспортного комплексу міста. Значні транспортні затримки, виникнення заторів, які характеризуються збільшенням часу на переміщення, погіршення транспортного обслуговування, підвищення рівня забруднення міського середовища внаслідок збільшення шкідливих викидів і підвищення рівня шуму, зростання кількості дорожньо-транспортних пригод свідчать про невідповідність ВДМ міст сучасному рівню автомобілізації.Для забезпечення необхідної пропускної здатності елементів ВДМ є необхідність у створенні відповідних дорожніх умов, а саме – проведенні робіт із будівництва нових і реконструкції існуючих інженерно-транспортних споруд та елементів вулиць і доріг. Однак, не завжди вирішення цих питань може покращити роботу всієї мережі, оскільки, паралельно з технічними заходами, які базуються на будівництві і реконструкції об’єктів транспортної інфраструктури, слід вирішувати питання застосування ефективних заходів із організації дорожнього руху, що дозволяє управляти транспортними потоками на міських вулицях. Створюючи умови для оптимізації роботи регульованих перехресть потрібно враховувати технічний стан транспортних засобів, дорожні умови та стан дорожнього покриття.Альтернативним варіантом підвищення ефективності функціонування ВДМ досягається використанням координованого управління транспортними і пішохідними потоками шляхом удосконаленої роботи світлофорів за принципом «зеленої хвилі». Необхідною вихідною умовою встановлення відповідних режимів роботи світлофорних об’єктів неможливе без досліджень інтенсивності і складу транспортних потоків, пропускної здатність елементів ВДМ.У роботі представлено результати дослідження впливу координованого управління транспортними потоками центральної частини міста Рівне на зменшення транспортних затримок для проїзду перехресть.uk
dc.description.abstractThe main task in ensuring the appropriate level of organization of traffic on the street and road network of cities is to minimize traffic delays, increase traffic safety, provide transport and pedestrian communication between the planning elements of the city. Problems caused by the deterioration of the street and road network significantly affect the work of the entire transport complex of the city. Significant traffic delays, congestion, characterized by increased travel time, deterioration of transport services, increased pollution of urban environment due to increased emissions and noise, increasing the number of road accidents indicate the inconsistency of the road network of cities to the modern level of motorization.To ensure the required capacity of the elements of the road network, there is a need to create appropriate road conditions, namely the construction of new and reconstruction of existing engineering structures and elements of streets and roads. However, addressing these issues may not always improve the performance of the entire network, as, in parallel with technical measures based on the construction and reconstruction of transport infrastructure, the application of effective traffic management measures to manage traffic in urban areas should be addressed streets. When creating conditions for optimizing the operation of regulated intersections, it is necessary to take into account the technical condition of vehicles, road conditions and the condition of the road surface.One of the main tasks of any traffic organization is to increase the capacity of intersections and reduce vehicle delays, ie the passage of traffic lights with minimal delay. To solve the problem of congestion of the street and road network of the city is to increase the efficiency and use of coordinated management of traffic and pedestrian flows, improving the operation of traffic lights. To implement the introduction of coordinated traffic light regulation, or the so-called green wave, it is necessary to establish the intensity and composition of traffic flows, the capacity of the elements of the road network and the modes of operation of traffic light facilities.The paper considers the results of the study of the impact of coordinated traffic management in the central part of Rivne on reducing traffic delays when passing intersections by vehicles and proposed technical solutions to improve road safety by equipping intersections with additional technical means of traffic control.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 131-139.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/270
dc.subjectтранспортні потокиuk
dc.subjectсклад транспортного потокуuk
dc.subjectкоординоване управлінняuk
dc.subjectпотік насиченняuk
dc.subjectрегульоване перехрестяuk
dc.subjectтранспортні затримкиuk
dc.subjectцикл світлофорного регулюванняuk
dc.subjecttraffic flowsen
dc.subjecttraffic flow compositionen
dc.subjectcoordinated controlen
dc.subjectsaturation flowen
dc.subjectadjustable intersectionen
dc.subjecttraffic delaysen
dc.subjecttraffic light control cycleen
dc.titleАналіз транспортних затримок в центральній частині міста та шляхи їх зниженняuk
dc.title.alternativeAnalysis of transport delays in the central part of the city and ways to reduce themen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesО. М. Грицунь, «Обґрунтування раціональних режимів світлофорного регулювання з урахуванням характеристик транспортних потоків і поведінки пішоходів» дис. канд. тех. наук, Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2019.uk
dc.relation.referencesО. М. Грицунь, «Аналіз поведінки пішоходів на регульованих перехрестях», у Наукові нотатки, вип. 55, с. 90–95, 2016.uk
dc.relation.referencesО. О. Бакуліч та ін., Організація та регулювання дорожнього руху, під заг. ред. В. П. Поліщука. Київ: Знання України, 2012.uk
dc.relation.referencesВ. П. Поліщук, О. П. Дзюба, Теорія транспортного потоку : методи та моделі організації дорожнього руху. Київ: Знання України, 2008.uk
dc.relation.referencesЕ. В. Гаврилов та ін., Системологія на транспорті. Організація дорожнього руху, під заг. ред. М. Ф. Дмитриченка. Київ: Знання України, 2005, кн. 4, 452 с.uk
dc.relation.referencesС. М. Пашкевич, М. Є. Кристопчук, «Аналіз параметрів функціонування об’єктів транспортної інфраструктури на формування транспортних та пасажирських потоків у містах», Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, № 1, с. 66-72, 2018.uk
dc.relation.referencesВ. В. Гілевич, «Підвищення ефективності роботи регульованих перехресть з жорсткими світлофорними циклами», дис. канд. тех. наук, Національний Університет «Львівська Політехніка», Львів, 2016.uk
dc.relation.referencesВ. І. Єресов, О. В. Христенко, «Комплексна оцінка ефективності світлофорного регулювання на перехрестях», Вісник Національного транспортного університету, № 19, ч. 2, с. 72–77, 2009.uk
dc.relation.referencesВ. Е. Трушевський, «Удосконалення світлофорного регулювання при організації руху за окремими напрямками», дис. канд. тех. наук, Національний транспортний університет, Київ, 2016.uk
dc.relation.referencesД. В. Капский, Д. В. Навой, «Методика определения экономических потерь при координированном регулировании движения транспортных и пешеходных потоков», Вестник БНТУ, № 4, с. 60–70, 2010.ru
dc.relation.referencesPublic Transport Assignment. Transport Analysis Guidance: Department for Transport, London. 2013.en
dc.relation.referencesOrtuzar, J. de D., Willumsen, L. G. Modelling transport. Third edition. – John Wiley & Sons Ltd., 2006. – 499 p.en
dc.relation.referencesM. Krystopchuk, “Change of drivers functional condition while moving along highways of different technical categories”, Transport technologies, vol. 1. no. 1, рр. 22-32, 2020.en
dc.relation.referencesM. Krystopchuk, S. Pashkevych, I. Khitrov, Y. Tkhoruk, “Formation and Distribution Flows of External Transport in the City” in International Conference on Reliability and Statistics in Transportation and Communication. 2019, pp. 141-150.en
dc.relation.referencesD. X. Cheng, T. Z. Zong, C. J. Messer, «Development of an Improved Cycle Length Model over the Highway Capacity Manual 2000 Quick Estimation Method», Journal of Transportation Engineering, № 12, pp. 890-897, 2005.en
dc.relation.referencesH. Guo, “Reliability analysis of pedestrian safety crossing in urban traffic environment” Safety Science, vol. 50, issue 4, pp. 968-973, 2012.[Online]. Available: http://dx.doi.org/10.1016/j.ssci.2011.12.027.en
dc.relation.referencesR. Noland, “Pedestrian travel times and motor vehicle traffic signals”, Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, v. 1553, no. 1, pp. 28-33.[Online]. Available: http://dx.doi.org/10.3141/1553–04.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2021-14-2-131-139


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію